PhiaBink schreef:matasja schreef:14 juli is er door bokker lori1kenobi gevraagd of hij nog hengst was en of ze met hem mocht dekken, antwoord daarop was dat ze snel moest zijn, hij was nog hengst maar zou geruind worden, uit berichten zag ik dat dat vrijdags zou gebeuren... paard onder narcose waarvan je weet dat hij wat mankeerd is mijn eerste vraagteken al, 2de vragteken, was hij dan in juli nog toonbaar en fit genoeg om te dekken??
Deze bokker huurde bij mij een stal, vandaar dat ik dit weet
Dat is dus Bryan geweest en niet Rubis!
Dat vind ik wel heel erg bijzonder. Bryan kwam pas ná Rubis en nu word er beweerd dat bryan gecastreerd zou worden terwijl Rubis dan nog aanwezig is! Gezien het feit dat dit april is en hij pas in oktober ingeslapen werd.
Die bloedonderzoeken.. Die zijn cruciaal voor het standpunt van de koper. Dit geeft aan wat hij wel allemaal niet had. Maar uit die bloedonderzoeken is niet gekomen wannéér hij dit heeft opgelopen. Het is toeval, pech, ongeluk maar het sluit niet uit dat Rubis binnen die 3 maanden deze ziekten bij haar heeft kunnen oplopen.
Weer iets raars aan deze zaak.. Die alsmaar raarder word doordat er steeds gezegd word dat niet alles hier bekend is, maar er vervolgens niets duidelijk gemaakt word of gecorrigeerd word. Roepen dat meer dan de helft ontbreekt maakt nog steeds niets duidelijker