Ik vond het een hele mooie proef. Echt genieten om naar te kijken. Jammer van die twee fouten, voor Duitsland dan, ik vind het niet zo'n probleem .
In Aken ging het beter. Zou de spanning van het In Nederland rijden (roots) dan toch zoveel zenuwen bij MR oproepen?
Stanggebruik vond ik nu toch wat erg sterk. Ik zie het liever wat minder, maar je kunt niet alles hebben.
Die fout in de passage was denk ik idd mede door de muziek...Ik vond hem soms ietsje te conservatief rijden, maar wel een hele leuke proef.Die passage en piaffe zijn gewoon briljant, minstens even goed als bij Gal.
Hij was zeker goed, ik ben alleen niet zo fan van zijn piaffe.. Voor idd onwijs van de grond, maar achter gebeurt er niet heel veel.
Knap gereden. Laatste piaffe en passage waren erg mooi! En tja, die foutjes, vooral in de eners en op die laatste rechte lijn voor het afgroeten, die vinden wij helemaal niet erg...
Knap gereden... Hoe kun je glans verwachten? Het is een nieuwe combi. Die moeten nog groeien. Zonde van de foutjes.
Heb me enorm geergerd aan het zwiepen met de staart en de laatste blunder met de muziek vond ik machtig. Verder een prima proef, stabiel.
* Duitsland (voorlopig 2e)1. Helen Langehanenberg, Damon Hill NRW: 71.079%2. Cristoph Koschel, Donnperignon: 71.444%3. Isabel Werth, El Santo: 75.213%4. Matthias Alexander Rath, Totilas: 79.453%Totaal Duitsland: 226.130