Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frangelica schreef:SteffiiY schreef:ze ging flink tegen je tekeer zeker roelie? omdat je daar ''veraden''heb of hoe je het ook wilt noemen
Heb respect voor j
ja idd hier nog een![]()
nombrado schreef:newnails schreef:Onze dochter (en wij) is/zijn zeker blij met lucky!!!
Maar omdat onze dochter beter rijd dan het gemiddelde meisje van 10 jaar kwam ze er zelf ook achter hoor.
En wat wil je als je 30 minuten op je pony hebt gereden en dan je pony vervolgens 3 weken stil moet staan, en je er niet op kunt rijden omdat ze vet kreupel is.
Denk je dat mijn dochter achterlijk is ofzo, ik weet zeker van niet.
Mijn dochter rijd al lang genoeg op de manege en heeft al lang genoeg 2x per week priveles om daar verstand van te hebben.
Maar ik vind het in triest als je als kind je droompony krijgt, (dachten we) en dat je zo goed als wedstrijdklaar bent, je dan niet elke dag op je pony kunt rijden omdat het beestje pijn heeft.
En wij hebben hier uiteraard ook van geleerd hoor dit gebeurd ons nooit meer.
wat is nou 10 jaar
JIJ vind haar een talentje
laat haar gewoon lekker paardrijden.
en ga je dochter niet gek maken door te zeggen dat ze een talentje is
ze vind paardrijden fijn.
ik zou lucky met alle liefde hier willen neerzetten om eens te kijken wat er met lucky aan de hand is.
als je goed rijd, heb je er nl geen last van
stalnijmegen schreef:wat ik me afvraag he, zelf woont ze zo een 45 minuten van de paarden vandaan, heeft ze zelf in dat tweelingtopic verteld. Is dit dan gehiird of zijn de stallen eigendom??
want het ziet er niet goedkoop uit om te huren.
waarom ik dit vraag?? persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat madame dit zomaar even allemaal ophoest, dus ja er moet een hoop "slecht geld"aan te pas komen, denk IK dan he
stalnijmegen schreef:wat ik me afvraag he, zelf woont ze zo een 45 minuten van de paarden vandaan, heeft ze zelf in dat tweelingtopic verteld. Is dit dan gehiird of zijn de stallen eigendom??
waarom ik dit vraag?? persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat madame dit zomaar even allemaal ophoest, dus ja er moet een hoop "slecht geld"aan te pas komen, denk IK dan he
Hannanas schreef:stalnijmegen schreef:wat ik me afvraag he, zelf woont ze zo een 45 minuten van de paarden vandaan, heeft ze zelf in dat tweelingtopic verteld. Is dit dan gehiird of zijn de stallen eigendom??
Ha dat waren onze gedachten ook al!
roelie85 schreef:xMendy schreef:Ben benieuwd hoe het nu met Roelie en de handelaar is afgelopen. Lijkt me dat het haar niet in dank werd afgenomen dat ze met een verborgen camera rondliep daar..
Nou Roelie leeft nog zoals je ziet hihi!
Onze relatie is niet bepaald lekker meer! Ik heb haar nog 1 keer gesproken daarna niet meer....