Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lois_fjordje schreef:ik ga straks (in frankrijk) krantje kopen met alle paarden van een paar dagen te koop! en er is hier een soort ranch met nederlandse eigenaren en die hebben heel veel haffies! dus daar ga ik ook binnekort naar toe! en er is hier een paarden show.. dat is met allemaal soorten rassen en ga ik ook naartoe!
gertjuuh schreef:Daarnet kwam er bij mij nog een idee opborrelen,
ik weet niet of dit al genoemd is, maar ik denk dat we er veel mee kunnen bereiken!
Als we nu alle hoefsmeden en dierenartsen in de verschillende omgevingen mailen met de flyer erbij.
Die kunnen ze dan misschien ophangen in hun auto,
zodat iedereen hem kan zien en de dierenartsen en hoefsmeden komen toch ook allemaal bij verschillende adressen.
Zo heb je gelijk een heleboel mensen die op de hoogte zijn! En de dierenartsen en hoefsmeden houden ook een oogje in het zeil.
Ik had ook begrepen dat hij binnenkort naar de hoefsmid moest? Dus wie weet!
chimene schreef:gertjuuh schreef:Daarnet kwam er bij mij nog een idee opborrelen,
ik weet niet of dit al genoemd is, maar ik denk dat we er veel mee kunnen bereiken!
Als we nu alle hoefsmeden en dierenartsen in de verschillende omgevingen mailen met de flyer erbij.
Die kunnen ze dan misschien ophangen in hun auto,
zodat iedereen hem kan zien en de dierenartsen en hoefsmeden komen toch ook allemaal bij verschillende adressen.
Zo heb je gelijk een heleboel mensen die op de hoogte zijn! En de dierenartsen en hoefsmeden houden ook een oogje in het zeil.
Ik had ook begrepen dat hij binnenkort naar de hoefsmid moest? Dus wie weet!
Ik vind het een goed idee!Ik ga eens kijken of ik een lijst kan krijgen van hoefdmeden in NL en Belgie.
gertjuuh schreef:DOEN!!!
Marcus staat nu ook op het kippenforum en ik heb een mailtje gestuurd naar www.theguardianofhorses.com en naar www.neerleehof.be. Naar the guardian of horses en de neerleehof heb ik trouwens de flyer met de vier vermiste paarden opgestuurd, ik ben benieuwd of het erop komt!
Denise_Perla schreef:http://www.goudengids.nl/list.asp?gonew ... Button.y=0
Oeps wat een link
Nouja, weet neit of t alle hoefsmeden zijn maar voorlopig genoeg