Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:53

Ik heb gisteren onwijs veel stallen gemaild met de flyer of ze hem willen ophangen, maar tot nu toe hebben er maar 6 antwoord gegeven .. Nou ja, vandaag weer wat maneges langs om ze op te hangen en wat winkels, echt balen dat hij nog niet terrecht is zeg

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:54

Ik zit bij te lezen met het hart kloppend in mijn keel.....

GVD dat hij het niet was, wat verschrikkelijk jammer. Wat had dat mooi geweest.

Ik ga hier ook verder met flyers !!!

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:56

Je zou ook nog een advertentie in de krant kunnen plaatsen maar ik weet niet hoeveel dat gaat kosten..

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:59

ik ga straks (in frankrijk) krantje kopen met alle paarden van een paar dagen te koop! en er is hier een soort ranch met nederlandse eigenaren en die hebben heel veel haffies! dus daar ga ik ook binnekort naar toe! en er is hier een paarden show.. dat is met allemaal soorten rassen en ga ik ook naartoe!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:04

Hey wat goed Lois_Fjordje, connecties in Frankrijk. Geen idee of je ook Frans spreekt en leest? Mss zou je zoveel mogelijk Franse paardenfora kunnen zoeken en daar flyers plaatsen en vragen of de mensen daar mee willen zoeken en de flyer willen verspreiden?

chimene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:20

lois_fjordje schreef:
ik ga straks (in frankrijk) krantje kopen met alle paarden van een paar dagen te koop! en er is hier een soort ranch met nederlandse eigenaren en die hebben heel veel haffies! dus daar ga ik ook binnekort naar toe! en er is hier een paarden show.. dat is met allemaal soorten rassen en ga ik ook naartoe!

Dat is super.Alvast bedankt voor je moeite!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:25

In nieuwendijk worden er vandaag ook flyers in de ruitersportzaken en stallen in de omgeving opgehangen, door Jose&Siobhaun van het Tinkerforum.. Dat ligt trouwens in Noord-Braband

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:36

ik weet bijna zeker dat hij weer terug komt!

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:37

denk ik ook!!!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:40

Ja, met al die mensen die ondertussen al op de hoogte zijn.. Tenzij hij erges in australië is.. maar dat lijkt me sterk

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:49

ja mij ook.. :S Marcus is zeker nog niet ver! Bokkers in actie! haha

gertjuuh

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:49

Daarnet kwam er bij mij nog een idee opborrelen,
ik weet niet of dit al genoemd is, maar ik denk dat we er veel mee kunnen bereiken!

Als we nu alle hoefsmeden en dierenartsen in de verschillende omgevingen mailen met de flyer erbij.
Die kunnen ze dan misschien ophangen in hun auto,
zodat iedereen hem kan zien en de dierenartsen en hoefsmeden komen toch ook allemaal bij verschillende adressen.
Zo heb je gelijk een heleboel mensen die op de hoogte zijn! En de dierenartsen en hoefsmeden houden ook een oogje in het zeil.
Ik had ook begrepen dat hij binnenkort naar de hoefsmid moest? Dus wie weet!

Dribbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:55

Dat is een super idee. Dus aan iedereen: vraag aan je dierenarts en/of hoefsmid of ze dat willen doen

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:05

Ik heb heel familie in Italie! misschien ook flyers sturen?

gertjuuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:23

DOEN!!!
Marcus staat nu ook op het kippenforum en ik heb een mailtje gestuurd naar www.theguardianofhorses.com en naar www.neerleehof.be. Naar the guardian of horses en de neerleehof heb ik trouwens de flyer met de vier vermiste paarden opgestuurd, ik ben benieuwd of het erop komt!
Laatst bijgewerkt door gertjuuh op 22-04-06 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Daisza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:27

Mensen die paarden stelen of dieren mishandelen mogen af gemaakt worden van mij!! Echt zielige mensen zijn het!! Je weet nooit wat er dan met je beestje gebeurt!!!! verschikkelijk!! net zoals ontvoeren van mensen!! Bah!! Sterkte en vooral veel succes!!

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:53

gertjuuh schreef:
ik weet niet of dit al genoemd is, maar ik denk dat we er veel mee kunnen bereiken!

Als we nu alle hoefsmeden en dierenartsen in de verschillende omgevingen mailen met de flyer erbij.
zodat iedereen hem kan zien en de dierenartsen en hoefsmeden komen toch ook allemaal bij verschillende adressen.
Zo heb je gelijk een heleboel mensen die op de hoogte zijn! En de dierenartsen en hoefsmeden houden ook een oogje in het zeil.

Ik vind het een goed idee!Ik ga eens kijken of ik een lijst kan krijgen van hoefdmeden in NL en Belgie.

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:59

ik zal mijn ogen openhouden want de meeste paarden van nederland komen naar onze manege!!
ik zal het zoiveel mogelijk rondspijden !
en verder veel geluk meissie

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:51

chimene schreef:
gertjuuh schreef:

Ik vind het een goed idee!Ik ga eens kijken of ik een lijst kan krijgen van hoefdmeden in NL en Belgie.

En de hoefsmeden en dierenartsen in Duistland moeten we denk ik niet overslaan. Wie gaat dat doen? (Ik kan geen duits )

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:41

gertjuuh schreef:
DOEN!!!
Marcus staat nu ook op het kippenforum en ik heb een mailtje gestuurd naar www.theguardianofhorses.com en naar www.neerleehof.be. Naar the guardian of horses en de neerleehof heb ik trouwens de flyer met de vier vermiste paarden opgestuurd, ik ben benieuwd of het erop komt!

Bij the guardian of horses komt het erop,ik mailde hun ook eens met de flyer van tess en swieber en toen hadden ze hem er ook opgezet .

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:48

chimene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:55

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:27

ey iedereen ik ben die vriendin van lisjah .Jammer dat het hem niet is, want ik vind dat die er heel erg op lijkt :s die loopt ok zo diep enzo maar lisjah zei dat het hem niet was hoe wist je eigelijk dat het hem niet was.En hij zou niet meteen weg zijn gegaan want de handelaar laat altijd eerst zijn paarden voledig testen enzo en dan pas weg doen.Mja ik wou het adress wel geven maar ik had het niet ik wist aleen dat die mensen fons en isabel hete meer niet.Tis geen openbare handelstal hoor.Maarje veel succes nog met het vinde van je paardje, het lijkt me echt verschrikkelijk

Libbertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:32

Ik ga nu alle hoefsmeden van http://www.goudengids.nl/list.asp?gonew ... Button.y=0 mailen. en vragen of ze de flyer in hun auto willen hangen.
Dit moest toch even gezegt worden anders zit iedereen dit dalijk 3x te doen en dat is onnodig

Libbertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:40

Ik ben ook nog alle handelaren van die zoekfunctie aan het mailen.