Iris82 schreef:Piep krijgt GEEN informatie van BVA over wie wat geboden heeft.
Dat kunnen ze dus niet weten.
Behalve als ze in contact staan met de personen die NU de hoogste bieder van die paarden zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Speciale aandacht ook voor Wedford, een goed thuis is beschikbaar maar de prijs loopt (te) hoog op, we hopen dat mensen zich realiseren dat Wedford blijvend ongeschikt is voor de sport en dat hij een lang en kostbaar medisch traject nodig heeft.
Anoniem schreef:Het lijkt wel opgezet spel.
Stel dat Wedford helemaal niet echt afgekeurd is maar dat dit afgesproken werk is. Dat iemand met voorbedachte rade op deze manier er voor wilde zorgen heem mooi goedkoop (terug) te krijgen.
En dat gaat nu even flink mis. Dus niet meer bieden mensen, pffff.
ik ken die keuringsDA niet maar ik vertrouw ook geen mens meer tegenwoordig.
[/quote]Citaat:Zohee, dat vind ik nogal een uitspraak om te doen zeg.
Mensen mogen dus omkomen van de honger omdat dat de natuur is maar een oud paard met heel wat problemen moet kapot gepamperd worden???
Ik geloof dat ik toch een vreemde eend in de bijt aan het worden ben als ik mensenlevens voor dierenlevens stel..
Want niet alle organisaties zijn corrupt. (en wat we nu aan het doen zijn is het met zijn allen zo veel mogelijk bieden zodat een corrupte organisatie minder schulden overhoudt. Say what?)
JoyCiej007 schreef:[naam] schreef:Het lijkt wel opgezet spel.
Stel dat Wedford helemaal niet echt afgekeurd is maar dat dit afgesproken werk is. Dat iemand met voorbedachte rade op deze manier er voor wilde zorgen heem mooi goedkoop (terug) te krijgen.
Nou nou, dat is wel een wel héél erg vergezochte complottheorie
Stel dat Wedford helemaal niet echt afgekeurd is maar dat dit afgesproken werk is. Dat iemand met voorbedachte rade op deze manier er voor wilde zorgen hem mooi goedkoop (terug) te krijgen.
Amaris schreef:[naam] schreef:Het lijkt wel opgezet spel.
Stel dat Wedford helemaal niet echt afgekeurd is maar dat dit afgesproken werk is. Dat iemand met voorbedachte rade op deze manier er voor wilde zorgen hem mooi goedkoop (terug) te krijgen.
Uit die droom kan ik je vast helpen: de keuringsarts is Mark Deuss en die ken ik wel en beter dan dat vind je ze niet (categorie olympische spelen).
Amaris schreef:Oh, nu twijfel ik ook. Wacht ff....
Kijk:
https://www.bva-auctions.com/static/auc ... euring.pdf
Toch Mark
Nicky1963 schreef:(Quote) UPDATE PAARDENVEILING:
Piepvandaag is in gesprek met de curator, deze kan niets toezeggen maar hij deelt de zorgen om de paarden en hij wil meedenken over een oplossing voor paarden die kwetsbaar zijn.
Voor Kenzo, Frits, Guus en First zijn fantastische opvangplekken geregeld, stop dus svp met bieden op deze paarden. Speciale aandacht ook voor Wedford, een goed thuis is beschikbaar maar de prijs loopt (te) hoog op, we hopen dat mensen zich realiseren dat Wedford blijvend ongeschikt is voor de sport en dat hij een lang en kostbaar medisch traject nodig heeft. Help ons door dit bericht te verspreiden en lid te worden van Piep! Dank! (Unquote)
janouk schreef:[naam] schreef:Het lijkt wel opgezet spel.
Was Repelsteeltje niet dat verhaal, waar mensen hun ziel aan de duivel verkopen om iets te krijgen dat ze heel graag willen.![]()
haha je had geen betere naam kunnen kiezen, als je geen mensen meer vertrouwd.![]()