bijna 5 uur....ik ben er gewoon nerveus van, al snap ik heel goed dat, wat de uitslag ook moge zijn, ze niet direct een update komen plaatsen... al willen we dat natuurlijk wel allemaal en wel een heeeeeeele positieve graag !!
Ik heb dit topic bijgehouden en hoop ook op positief nieuws. Niet te bevatten wat de ouders, familie en vrienden moeten doormaken nu. Dit is echt gewoon zo een stom ongeluk, dat mag niet het einde zijn van een mooi leven van een jonge gezonde vrouw. Heel veel sterkte familie en vrienden!!
Ik volg het topic ook al vanaf het begin, maar wil nu toch ook reageren. Heel veel sterkte voor familie en vrienden en ik hoop ook heel erg op goed nieuws.
Demi_Donna
Geplaatst: 12-09-12 17:41
hier ook een stille meelezer vanaf het begin. kom op bianca. heel veel sterkte voor familie en vrienden. en hoop op goed nieuws
RoosG
Geplaatst: 12-09-12 17:42
Ook ik volg al een hele tijd dit topic, en elke keer als ik weer zie dat er gereageerd is, hoop ik op goed nieuws.
Ik wil de familie van Bianca heel erg veel sterkte en wijsheid wensen. Ik hoop dat bokt op een of andere manier kan helpen (ik ben niet gelovig of spiritueel, maar op dit soort moment wil ik dat graag zijn)
18:00 geweest, ik hoop dat ze nu nieuws hebben, en dan hopelijk goed nieuws.
Hurp
Geplaatst: 12-09-12 18:03
Ik wíl iets schrijven.... heb al vijf keer de tekst veranderd. Kan het ook niet omschrijven... ik heb een bangerhart, tranen moet ik weg vegen.. Je bent TE jong, je MOET het redden..!! Geef ons hoop! Bietjuh... VECHT! vooral voor jezelf en familie. En een heel klein beetje voor ons... Wij schenken jou onze gebundelde krachten om er weer te komen...
monica08
Geplaatst: 12-09-12 18:04
TessaS schreef:
18:00 geweest, ik hoop dat ze nu nieuws hebben, en dan hopelijk goed nieuws.
Hier nog iemand..
Maritelisab
Geplaatst: 12-09-12 18:05
Ik ben bang dat het nieuws niet goed is, van wat ik heb mee gekregen via klasgenoten van haar.. Maar ik weet niks zeker.
mirgino
Geplaatst: 12-09-12 18:07
ik hoop dat onze steun achter de schermen voldoende is geweest en dat ze aan het bijkomen is.....
verdorie het duurt wel lang........ik blijf duimen en hopen op een goede afloop de kaars brand nog steeds!
Elke keer open ik het topic maar nog geen nieuws.... brrr kippelvel...
nikitabanana
Geplaatst: 12-09-12 18:10
lieve bianca, ook ik lees elke dag mee, en hopend op een goed bericht! (ook al ken ik je niet) helaas lees ik dat er gisteren een minder goed bericht is geplaatst..
ik blijf duimen op een goed bericht, en dat je snel weer wakker word!
ik wil dr zus linnie112 en dr familie en vrienden heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!