Dioxide schreef:IndianLady schreef:Zal je zien komt Carl met Living Dollkur van Cliff Richard en de Young Ones.DAT zou pas grappig zijn Joaaaah! Dan pis ik in m'n broek van het lachen! Zou wel een enorme stunt zijn.
Boompje1985 schreef:nou de volgende 4 jaar hoef ik dus geen Phil Collins meer te horen......dat is inderdaad wel zo haha.
Lielle schreef:IndianLady schreef:Zal je zien komt Carl met Living Dollkur van Cliff Richard en de Young Ones.DAT zou pas grappig zijn Dan wil ik een playbackende Gerard Ekdom erbij hebben staan, mag dat?
Algraatje schreef:Aranel schreef:Nou met al die zang.. Ik wacht af tot de eerste Justin Bieber kür Baby, baby baby oooohhh.. En an een mooie pirouette Hahahaha!!! Alsjeblieft niet zeg.. Dan gaat mijn tv op stil hoor!Gefeliciteerd!!
MoriMann schreef:*Probeert zich een Nightwish kur voor te stellen*Lukt niet zonder op hol slaande paarden Haha, daar droomde ik altijd dat ik met mijn oude verzorgtinker een kur ging rijden op over the hills van nightwish indd
Cayenne schreef:Carl rijdt op Heart of Courage en Rule Brittania. Bechtolsheimer op muziek van The Lion King Leuk!
Sani schreef:IndianLady schreef:Zal je zien komt Carl met Living Dollkur van Cliff Richard en de Young Ones.DAT zou pas grappig zijn Dan wil ik een playbackende Gerard Ekdom erbij hebben staan, mag dat?
Aranel schreef:Nou met al die zang.. Ik wacht af tot de eerste Justin Bieber kür Baby, baby baby oooohhh.. En an een mooie pirouette Maar dan wel DEZE versie
Sani schreef:Dan wil ik een playbackende Gerard Ekdom erbij hebben staan, mag dat? Je haalt de woorden uit m'n mond, PlaybEkdom!