Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Gini schreef:Ik vind het heel gek dat mensen een op en top dressuurproef verwachten. Het is eventing he. Voor de meesten staat dressuur gelijk aan schade beperken.
Ik verwacht ook geen Anky's in de ring, maar wel ruiters die de basis goed beheersen. En dat zie ik her en der dat het er nog wel aan schort.
_lautje_ schreef:Harald is 32
Merk wel dat de meeste hier geen flauw benul hebben van eventing en de dressuur die hier gevraagd wordt.
Jiwa schreef:Ik verwacht geen perfecte dressuurproef, maar een béétje fatsoenlijk zitten en een normale aanleuning mag toch, ook in een eventingproef, wel verwacht worden? Lau?
Mayflower_ schreef:Gini schreef:Ik vind het heel gek dat mensen een op en top dressuurproef verwachten. Het is eventing he. Voor de meesten staat dressuur gelijk aan schade beperken.
Ik verwacht ook geen Anky's in de ring, maar wel ruiters die de basis goed beheersen. En dat zie ik her en der dat het er nog wel aan schort.
kwarktaart schreef:Jiwa schreef:Inderdaad... beetje flauw.
Komt misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd in dit topic erg laag ligt. (12/13/14 jarigen)
Ik ben 13 , maar lach 'em niet uit hoor !