reddieforu schreef:@essie ik zeg ook niet dat ik de oplichting goed keur, maar het word zoals gewoonlijk weer enorm overtrokken.
'Gewoonlijk' ?
Je bent net een uur op bokt, hoe weet jij wat hier gewoonlijk is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nombrado schreef:melissaxx94 schreef:Nombrado heb jij de uitzending wel gezien? dan zou je ook moeten weten waar het over gaat qua Kamilia en de andere paarden! dan zou je ook weten dat ze van de slacht gekocht is
het paard van de slacht kopen zegt mij niks
ook gezonde paarden komen bij de slacht terecht hier in nederland.
nombrado schreef:newnails schreef:Sorry hoor maar wie zegt dat mijn dochter net rijd.
Dat doet ze dus niet!
Even voor de duidelijkheid mijn dochter is een natuurtalentje wat een droom heeft.
Namelijk wedstrijden gaan rijden, en nee natuurlijk is dat niet meteen op z niveau, heb je dat ergens gelezen dan, dat we dat hebben gezegd.
Dacht het niet!
Heb jij trouwens gezien hoe mijn dochter rijd? Nee, ook niet.
Dus wie ben jij om daarover te oordelen.
Maargoed ik ben blij dat de mensen die zo lekker snel hun oordeel klaar hebben zelf nooit gedupeerd worden door iemand, petje af voor jullie!
Wij liepen daar namelijk op stal rond om paarden te verzorgen.
Dit was een buitenkansje deze pony zei ze, en dat die pony al op z reed was mooi meegenomen zei ze.
Natuurlijk moesten mijn dochter en de pony aan elkaar wennen en samen naar dat z niveau toe groeien, ik ben niet helemaal achterlijk!
Dus als je niet alle ins en outs weet wil je dan aub je oordelen voor je houden.
Aan de zijlijn is het makkelijk roepen!
O, gedupeerd ben ik zeker in mijn leven
en leer daar van
ik vond het gisteren wel heel triest te zien dat je je dochter in dit programma betrekt
in haar ogen is lucky haar lucky...., daar is ze voor gevallen
niet voor de prestatie
dat is een droom die ze misschien zelfs waarmaakt met lucky, dat weet ik niet
maar haal haar nu niet uit die droom...., laat haar blij zijn met haar lucky!
dat het veel geld heeft gekost is zuur....voor de ouders
maar betrek niet je 10 jarige dochter in dit verhaal (laat ouderen dit onderling uitvechten over geld, daar zit zij echt niet op te wachten)
Laat haar blij zijn met haar Lucky...
en vechten jullie als ouders dit juridisch uit.
nombrado schreef:melissaxx94 schreef:Nombrado heb jij de uitzending wel gezien? dan zou je ook moeten weten waar het over gaat qua Kamilia en de andere paarden! dan zou je ook weten dat ze van de slacht gekocht is
het paard van de slacht kopen zegt mij niks
ook gezonde paarden komen bij de slacht terecht hier in nederland.
xMendy schreef:Ben benieuwd hoe het nu met Roelie en de handelaar is afgelopen. Lijkt me dat het haar niet in dank werd afgenomen dat ze met een verborgen camera rondliep daar..
reddieforu schreef:dat is waar, heb kerngezonde paarden gezien die naar de slacht gingen. Dus een zogenaamd slachtpaard kan nog juist herl goed zijn.
Heb trouwens ook zieke paarden gezien die gewoon worden doorgereden. Triets hier in Nederland.
roelie85 schreef:xMendy schreef:Ben benieuwd hoe het nu met Roelie en de handelaar is afgelopen. Lijkt me dat het haar niet in dank werd afgenomen dat ze met een verborgen camera rondliep daar..
Nou Roelie leeft nog zoals je ziet hihi!
Onze relatie is niet bepaald lekker meer! Ik heb haar nog 1 keer gesproken daarna niet meer....
newnails schreef:Onze dochter (en wij) is/zijn zeker blij met lucky!!!
Maar omdat onze dochter beter rijd dan het gemiddelde meisje van 10 jaar kwam ze er zelf ook achter hoor.
En wat wil je als je 30 minuten op je pony hebt gereden en dan je pony vervolgens 3 weken stil moet staan, en je er niet op kunt rijden omdat ze vet kreupel is.
Denk je dat mijn dochter achterlijk is ofzo, ik weet zeker van niet.
Mijn dochter rijd al lang genoeg op de manege en heeft al lang genoeg 2x per week priveles om daar verstand van te hebben.
Maar ik vind het in triest als je als kind je droompony krijgt, (dachten we) en dat je zo goed als wedstrijdklaar bent, je dan niet elke dag op je pony kunt rijden omdat het beestje pijn heeft.
En wij hebben hier uiteraard ook van geleerd hoor dit gebeurd ons nooit meer.
faye1995 schreef:hee maar mensen.... Even voor mezelf he, ik heb het denk ik gemist!
maare, komt er in de uitzending naar voren dat er door een DA rhino is vastgesteld? Ik las nl ergens dat het is vastgesteld, maar heb het geloof ik in het programma gemist?
Breghje schreef:reddieforu schreef:dat is waar, heb kerngezonde paarden gezien die naar de slacht gingen. Dus een zogenaamd slachtpaard kan nog juist herl goed zijn.
Heb trouwens ook zieke paarden gezien die gewoon worden doorgereden. Triets hier in Nederland.
Vind ik knap, dat je zonder rontgenogen kan zien of een paard dat van binnen misschien wel helemaal stuk is niet naar de slacht hoeft. En idd, dat slechte paarden doorgereden worden is ook triest, net zoals het gedrag van dat mens, willens en wetens mensen stukke paarden verkopen. Arme dieren!