Winged schreef:MariaMaaike schreef:Het valt allemaal nog mee, nu durf ik het ook aan om op de rode knop te drukken vraag is 'voor hoe lang valt hetmee'Das waar! Misschien wordt het steeds erger
Nu wordt het weer rustiger maar rond 3u wordt het hier weer topdrukte Mensen, dat dingetje boven je avatar is een ONDERTITEL. Dat dingetje onder je bericht is een ONDERSCHRIFT.
Vliendertje schreef:Ben benieuwd welke prijzen er vanavond allemaal zijn!!!!zijn dat weer andere dan?
saskiakefie schreef:Jolien87 schreef:Wauw, ik voel me onwijs interessant nu met mijn ondertitel. Wat een leuk tomaatje heb jij, mag ik die ook?Sure.Heb gegoogled op 'gif tomaat'.
En elke loting zeker weer andere prijzen?Dus nu waren het ava, onderschrift, kleurtje, ondertitelEn daarna wat anders? Mijn kleurtje wil ik wel houden, de rest wil ik niet
@ zonnebloem18Aan jouw onderschrift te zien zou je denken dat jij betere dingen te doen hebt dan pb's rondsturen .Of is dat ook een 1 april grap?
Ik heb zo'n idee dat we na 3 rondes uiteindelijk allemaal hetzelfde hebben: avatar, ondertitel en onderschrift.
Haha straks... 1ste ronde een ava2de ronde een ondertitel 3de ronde gefeliciteerd! U wint dubbel prijs. Een kleur naam en onderschrift ..Sh*t ik ben de pannekoek
ik was ook te nieuwsgierig ... ik voel me vereerd met mijn ondertitel en zo te zien ben ik absoluut niet de enige die er 1 heeft gehad
Volgens mij waren er in deze ronde:- Ava gekozen door Mods- OS gekozen door Mods- Ondertitel gekozen door Mods- Bannerpakket- HK ban voor twee dagen- Dagban- KleurtjeNog wat vergeten?