Musiess schreef:Is het uur alweer om>?
Nee, als de grote wijzer op de 9 staat en de kleine op de 3.. Dan wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herfstwind schreef:Thomas schreef:De springruiters maakten daar gister wel een opmerking over.
Mart Smeets: ''Waar komt dit succes opeens vandaan? Zilver? Opeens''
Nou toen zeiden de springruiters; dit is echt niet opeens, we zijn altijd goed maargoed dat wordt niet uitgezonden.
Mooi statement hadden ze daar gemaakt, en die Mart Smeets eens de les gelezen ik word zo moe van die man!
Dat heb ik niet eens gezien! Ik ga nu terugkrijgen, goeie opmerking.
michelle___ schreef:kijk je ook windsurfen ? haha het is wel een medaille voor ons, maar daar is alles mee gezegt
[/quote]Onassa schreef:mendeeey schreef:De eerste Nederlander heeft al gereden en Anky moet rond 10 voor 4!
Dank je wel...dan houd ik dat even in de gaten.
.Herfstwind schreef:Lydjaa schreef:Haha ja en wat nog mooier was: in een gesprek met Willem Alexander zei Wimlex dat Mart had gezegd dat die vond dat paarden geen sport was. Je had Mart moeten zien spartelen om zich daar onder uit te banketstaaf, geweldig
Haha dat wil ik zien! Waar was dat?
) op die scheve baan gezien.
Eerst zo langzaam tot ze bijna omvallen en dan pas vaart maken op 't eind.. cindy1000 schreef:Musiess schreef:Pff het duurd me echt te lang.. wat kan ik tussendoor eens gaan doen?
Boodschappen worden gedaan.
Hond is al uitgelaten.
De was zit in de wasmachine.
Huis is al opgeruim..
Ik heb al gegeten.
Ik heb al een restourant gereserveerd voor om 5u te eten.
windsurfen kijken
Rinske schreef:Onassa schreef:
Dank je wel...dan houd ik dat even in de gaten.
Staat toch gewoon in de openingspost hoor.
Net als alle andere info over de NL deelnemers en starttijden.
Wim-Lex was ook bij Studio Sportzomer, na de springruiters (tenminste, het was een interview met Wim-Lx dat werd uitgezonden). Kun je terugkijken bij uitzending gemist.