Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:34

Popstra schreef:
Jullie zijn wel uitmuntend in het speculeren...

Ik had 20€ gedoneerd. Wat hij nu allemaal doet zou me een rotzorg zijn. Geen interesse in ook. Dus nee, niet iedereen is geintresseerd dagelijks al zijn ins en outs te volgen.
Verder ben ik dat penny gedoe hier ook beu. Blij niet met jullie soort op een stal te moeten staan. De schrik van menig pensionhouder

Ik ga teMmen. Totaal irrelevant en het wordt nu echt een aanval.

7ofhearts

Re: Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:56

Eens met Popstra.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:02

Popstra, dacht dat jij je eigen stal had? Dan kies je toch de mensen uit of niet!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:15

Dankjewel Popstra
Dan blink ik toch nog ergens in uit.

Mijn pensionhouder is trouwens heel blij met een nuchtere ziel als ik. Niet snel op mijn teentjes getrapt in ieder geval en val ook niet zo snel aan omdat het me precies niks boeit wat je van me denkt en je mening niet aan me opdringt. Jij mag jouw mening geven en ik de mijne en dat is prima voor mij we hoeven namelijk niet hetzelfde te vinden en te handelen, maar bij jou mag je niks zeggen wat je niet aanstaat en ga je vuren toch?

Dat er nu heel sarcastisch gereageerd gaat worden vinden jullie ook raar toch? Terwijl er al vaak uitleg is gegeven en dat gewoon oprechte info is.

Maaaaaar zelfs dat weten jullie zo te draaien dat die mensen debiel lijken.
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 23-06-24 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:20

In ieder geval is dat gewauwel van die miljoenenspeculaties gestopt

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:20

Kimmie235 schreef:

Niet te vroeg juichen

Het was een half miljoen

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:27

GabberGill schreef:
Kimmie235 schreef:

Niet te vroeg juichen

Het was een half miljoen

Hahaha daar moet ik dan wel weer om lachen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:33

Afbeelding

Speculeren...
Ik heb daar een andere betekenis bij...

Echt begrijp dit topic en sommige mensen steeds minder.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:40

Ik maak er toch ook een geintje over sinds vanmiddag. Het boeit me echt oprecht niet zoveel. Hoop dat dat geld snel bij de kliniek komt en het dier volwaardig geholpen wordt. Als je a zegt moet je ook b zeggen, maar het feit dat hij meer crowdfunding wilt stelt mij niet gerust.

Alleen ee wordt gedaan alsof alles uitgespit wordt en dat is echt niet zo. Veel is gewoon info wat zo te vinden is en sommige dingen zijn gevraagd of gewoon gedeeld.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:44

DuoPenotti schreef:
[ [url=m/CNC7vi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Speculeren...
Ik heb daar een andere betekenis bij...

Echt begrijp dit topic en sommige mensen steeds minder.

Ja maar..............

Hij heeft het niet zo bedoelt

Hij zegt niet dat hij het heeft

Je begrijpt het verkeerd

Gewoon even heel simpel
Voor iemand zonder knaken neemt die hele grote financiële beslissingen en als hij wel veel knaken heeft is het gewoon een trieste man dat hij alles door andere wilt laten betalen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:52

Daar is die weer kim235

Dat half miljoen. Ik zei het je toch
Hij komt altijd terug

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:57

Hahaha het blijkt ja. Ach ja, m’n client zei vroeger altijd “hij/zij redt z’n eigen klote leven zelf maar” ik vind dat een mooi levensmotto

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:08

Is ook zo alleen zit er nu een paard aan vast wat ik wel erg vind en dan kan ik oprecht balen van het feit hoe mensen met die dieren omgaan.

Hij doet domme dingen, paard breekt een been, hij wordt gered en vervolgens dit lakse gedrag.

Dan denk ik
Weet je hoeveel mensen dagelijks zouden willen dat ze hun paard konden redden, maar gewoon het geld niet hebben en dit ook nooit met een crowdfunding op zouden halen. Al die menseb zijn 9 van de 10x zuiniger op hun paarden dan deze man.

Door zijn socialmedia heeft dit paard dit traject in kunnen gaan.

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:19

GabberGill schreef:
Is ook zo alleen zit er nu een paard aan vast wat ik wel erg vind en dan kan ik oprecht balen van het feit hoe mensen met die dieren omgaan.

Hij doet domme dingen, paard breekt een been, hij wordt gered en vervolgens dit lakse gedrag.

Dan denk ik
Weet je hoeveel mensen dagelijks zouden willen dat ze hun paard konden redden, maar gewoon het geld niet hebben en dit ook nooit met een crowdfunding op zouden halen. Al die menseb zijn 9 van de 10x zuiniger op hun paarden dan deze man.

Ik kan het wel loslaten omdat ik er toch niks aan veranderden kan.

Ja, meer crowdfundings dus. Het probleem is ook dat de kosten zo hoog zijn, ik snap het allemaal, maar toch onbetaalbaar om dieren te hebben.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:22

BigOne schreef:
Popstra, dacht dat jij je eigen stal had? Dan kies je toch de mensen uit of niet!

Kies helemaal niemand uit. Blijf lekker prive

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:28

Maar wat zijn eigenlijk de laatste berichten of filmpjes over het paard?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:45

BigOne schreef:
Avalanche , diegene die hem en het paard persoonlijk kent en de inzameling heeft opgezet is vorige week na weken door hem weer benaderd . Ik heb nog een rekening van 5000 euro.
Ze was eerst van plan om hem nogmaals te helpen , voor het paard maar navraag over zijn plannen en z’n idiote gedrag tegenover haar, ze heeft hem overal geblokt , is er nu helemaal klaar mee.
En de snelste manier om door hem geblokt te worden is zeggen dat hij eindelijk eens aan het werk moet gaan.
Zijn excuses: kan niet tegen reizen met ov, kan niet tegen geestdodend werk, kan niet tegen autoriteit , moet werkvergunning uit Italië halen.

Ondertussen trok hij bij de arts aan de bel dat het wel een dikke rekening was. Die gaf aan dat hij zwaar gematst was anders was hij nog 5000 hoger geweest.
En of hij al die rekeningen niet open en bloot op sm wilde gooien want dat was voor de kliniek vervelend.

Oh dat is wel bizar idd.......

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 23:02

Kimmie235 schreef:
GabberGill schreef:

Dan denk ik

Ik kan het wel loslaten omdat ik er toch niks aan veranderden kan.

Ja, meer crowdfundings dus. Het probleem is ook dat de kosten zo hoog zijn, ik snap het allemaal, maar toch onbetaalbaar om dieren te hebben.

Maar dat is het
Jij kan dat loslaten en ik maak me echt druk om het paard en zijn lakse gedrag en hoe hij alles maar probeert te romantiseren.

Wat hij doet maakt me echt oprecht nog steeds niet uit zolang het niet ten koste van het dier gaat.

Het is niet dat hij ieder uur in mijn gedachte zit maar als ik hem op insta voorbij zie komen met zijn gebrabbel en vervolgens een foto van dat paard zie raakt het me wel. Als er hier dan wat gedeeld wordt reageer ik ook zeker.

Ik weet ook van mezelf dat ik dan gewoon zeg wat ik vind en denk. Ik citeer zijn uitspraken en ventileer daar mijn mening op. Niet iedereen zal het leuk vinden en dat is ook logisch en respecteer ik ook, maar ik snap niet waarom ik hun mening wel respecteer maar hun mijne niet.

Ik word meerdere malen neergezet als iemand die alles verzint en speculeert terwijl vele dingen er overduidelijk staan.

Kijk bijv. Naar bigone die echt van heel dichtbij info krijgt en ook neergezet wordt als leugenaar, maar alles wat Unas neerzet wordt geloofd en verdedigt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 23:40

Joh, ik heb brede schouders, figuurlijk dan, ik denk dan maar , de trouwe believers zien het vanzelf wel. Dat ik nog post is puur om goedgelovige mensen die unas o zo leuk vinden te waarschuwen dat hij zelf gewoon geen reet doet om ook maar iets zinnigs te doen om geld te verdienen. Wanneer ze dan nog steeds geld willen geven, prima.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 06:57

Ik hoop ook gewoon dat de kliniek betaald wordt en paard goed verzorgd wordt en hopelijk okee kan functioneren / niet hoeft te lijden.
Goede verzorging gaat natuurlijk makkelijker als iemand ook daadwerkelijk centen..... en niet alleen maar vage praatjes heeft.

Vindt het wel interessant hoe het verder gaat en wat meer info is dan altijd interessant.
Bedank voor het delen BigOne +:)+

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 07:03

Inderdaad.
Gewoon de updates over het paard.
De rest van het geneuzel boeit me niet
Dat is niet aan ons.
Zelfs niet als je in goed vertrouwen hebt gedoneerd.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 07:41

Bovendien kan Unas nu wel roepen dat hij een bestseller gaat uitgeven, daar moet hij dan eerst een uitgever voor zien te vinden.
Fijn voor de man dat hij aan zelfvertrouwen geen gebrek heeft, maar hij had wat realistischer mogen zijn.
Beter voor iedereen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 08:07

pmarena schreef:
Ik hoop ook gewoon dat de kliniek betaald wordt en paard goed verzorgd wordt en hopelijk okee kan functioneren / niet hoeft te lijden.
Goede verzorging gaat natuurlijk makkelijker als iemand ook daadwerkelijk centen..... en niet alleen maar vage praatjes heeft.

Vindt het wel interessant hoe het verder gaat en wat meer info is dan altijd interessant.
Bedank voor het delen BigOne +:)+

Dit is precies wat ik heel de tijd bedoel.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 08:20

7ofhearts schreef:
Inderdaad.
Gewoon de updates over het paard.
De rest van het geneuzel boeit me niet
Dat is niet aan ons.
Zelfs niet als je in goed vertrouwen hebt gedoneerd.

En dit ook
Filter wat je wel of niet wilt lezen. Al vanaf moment 1 gaat het niet alleen over het paard maar over de gehele situatie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:15

Alleen over het paard dan kan het topic dicht... Die krijgt soms wat fruit. Dat is het.
En ik snap dat er over het paard ook nog niks te delen valt.

Maar wij weten allemaal dat een kliniek niet gratis is.
We weten allemaal dat er na de kliniek een plek moet komen.
En misschien heeft hij dat al lang geregeld en deelt dat niet. Dat kan.
Maar omdat het zo'n bij de dag meneer is zegt iets mij dat dit nog niet is.
Speculatie. Zeker.
Maar moeten we het op feiten houden kan alleen BigOne wat plaatsen en verder niemand