Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Lees de hele discussie opnieuw, en je ziet dat er geen enkele objectieve reden is om dat te geloven.
IHN schreef:dan kun je er vanuit gaan dat ze er gewoon niet aan gedacht hebben dus. Juist goed dat ze het gelijk weghalen dan toch?
Hier zie ik echt niks kwaads in, gewoon slordigheid.
Mars schreef:F_T je kunt ook overdrijven met altijd de politieagent willen spelen als topics niet naar jouw zin lopen. Waarschijnlijk is het idd gewoon een foutje en achterstallig onderhoud op de website. Daarbuiten is het handelen en communiceren van PZB op zijn minst ondoorzichtig te noemen dus is het heel raar als er eens een grapje gemaakt wordt in een topic van 80 pagina’s? Het loopt hier verder prima dus je kunt je kopje azijn ook laten staan ipv er weer een slok uit te nemen en op de temknop te duiken.
Femke_Tweety schreef:Dat de pony overleden is, was pp de site blijkbaar zichtbaar.
De hele speculatie of er voor die pony nog nieuwe betalende adoptanten zijn, en of de tot dan toe betalende adoptanten al dan niet op de hoogte gesteld zijn, is niets meer dan speculatie.
Het gevolg van die speculatie is dat iemand inmiddels lijkt te denken, of toch tenminste navraagt,
Of pzb bewust over de rug van dode ponys geld binnenhaalt.
En dáárom gaat het te ver.
Femke_Tweety schreef:Mars schreef:F_T je kunt ook overdrijven met altijd de politieagent willen spelen als topics niet naar jouw zin lopen. Waarschijnlijk is het idd gewoon een foutje en achterstallig onderhoud op de website. Daarbuiten is het handelen en communiceren van PZB op zijn minst ondoorzichtig te noemen dus is het heel raar als er eens een grapje gemaakt wordt in een topic van 80 pagina’s? Het loopt hier verder prima dus je kunt je kopje azijn ook laten staan ipv er weer een slok uit te nemen en op de temknop te duiken.
Je kunt het met me oneens zijn, dat ik tem.
De manier waarop je dat kenbaar maakt, met lelijke sneren op de man ipv op inhoud vind ik niet erg fatsoenlijk.
Onnodig ook, daar ik normaliter altijd op inhoud reageer en zelden tot nooit op persoon.
kiki1976 schreef:Oke pony is dus al van de site.
Maar hoe lang geleden is die pony overleden?
Want met een paar dagen kan ik het begrijpen dat het ze even ontschoten is (al is het slordig) maar bij weken.... dat is echt slecht
kiki1976 schreef:Oke pony is dus al van de site.
Maar hoe lang geleden is die pony overleden?
Want met een paar dagen kan ik het begrijpen dat het ze even ontschoten is (al is het slordig) maar bij weken.... dat is echt slecht
DuoPenotti schreef:Eind juni lees ik hier.
Weet je, bij veel plaatsen zou ik zeggen vergeten. Site niet vaak up to date.
Maar Hier wil ik dat liever ook denken... Maar ergens knaagt me dat gezien ze zowat vast geplakt zitten aan alles op internet.