Ook heel mooi dat er drie meedoen aan individueel!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Getup schreef:Verheug me op de ruiterwissel. Enne...t zijn niet bepaald de meest belabberde ruiters, die op je paard stappen
Als ruiter moet je er tegen kunnen, of thuisblijven. En verstand op 0 en je op je eigen ritten concentreren.
Snap, dat t voor n bijv. Meredith Michaels- Beerbaum ook niet heel simpel was, met n Shutterfly, die overal heen vloog bij het opzadelen bij de andere ruiters.
Getup schreef:Verheug me op de ruiterwissel. Enne...t zijn niet bepaald de meest belabberde ruiters, die op je paard stappen
Als ruiter moet je er tegen kunnen, of thuisblijven. En verstand op 0 en je op je eigen ritten concentreren.
Snap, dat t voor n bijv. Meredith Michaels- Beerbaum ook niet heel simpel was, met n Shutterfly, die overal heen vloog bij het opzadelen bij de andere ruiters.
DideH schreef:Snap dat t niet de meest belabberde ruiters zijn, maar ieder heeft toch zn eigen manier van rijden en al helemaal als je met een paardje zover bent gekomen. Geloof best dat veel paarden behoorlijk eenkennig zijn en hun routine hebben met hún ruiter voor een wedstrijd. Die doorbreken lijkt me niet altijd in goede aarde vallen. Met een paard waar je net 3 min op zit, hindernissen van 1.50 springen, is een miscommunicatie snel gemaakt en wat miscommunicaties kunnen veroorzaken heeft de Chileen gedemonstreerd gisteren
Marjoow schreef:Marjoow schreef:Even gekopieerd. Over dat paard wisselen.
Eigenlijk raar dat het zadel gewisseld mag worden. Dit moet toch goed liggen op het paard? Of is dat anders met springzadel?
Iemand die hier een antwoord op heeft?