Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bir schreef:Phia, probeer je hier Kipp's kop te redden????
Ik vind het erg laf wat ik heb gezien op TV. Die 30% zullen idd wel het ergste zijn geweest. Ze zijn uit op kijkcijvers.....
Ze geeft idd zelf toe dat ze niets van de zieke pony heeft verteld,bang dat ze anders het koopcontract niet zou krijgen! En dat voor een medewerkster van de politie...... schamen moet ze zich!!!!!
Ik hoop dat v.d.Berg deze zaak wint. En als hij het niet wint denk ik dat Mw.Kipp heel wat vijanden erbij heeft!
matasja schreef:Hallo zeg word eens wakker, natuurlijk is het contract onder valse voorwenselen verkregen, of vind jij het normaal dat er niets maar dan ook NIETS is gezegd over wat voor verschijnselen dan ook, wat ze notabene zelf toegeeft op tv dat ze dit BEWUST VERZWEGEN heeft!! En als het contract binnen is gaat er diezelfde dag nog een brief uit dat ze hem wil ontbinden, want die heeft hij na drie dagen ontvangen, dus is diezelfde dag nog verstuurd... ik noem ik dus onder valse voorwenselen en ik noem dat dus ook fraude! Mijn mening, niks te bont.
bevertje schreef:matasja schreef:Hallo zeg word eens wakker, natuurlijk is het contract onder valse voorwenselen verkregen, of vind jij het normaal dat er niets maar dan ook NIETS is gezegd over wat voor verschijnselen dan ook, wat ze notabene zelf toegeeft op tv dat ze dit BEWUST VERZWEGEN heeft!! En als het contract binnen is gaat er diezelfde dag nog een brief uit dat ze hem wil ontbinden, want die heeft hij na drie dagen ontvangen, dus is diezelfde dag nog verstuurd... ik noem ik dus onder valse voorwenselen en ik noem dat dus ook fraude! Mijn mening, niks te bont.
Wat zijn precies de valse voorwendselen? Heeft zij als koper niet gewoon recht op een contract?
bevertje schreef:matasja schreef:Hallo zeg word eens wakker, natuurlijk is het contract onder valse voorwenselen verkregen, of vind jij het normaal dat er niets maar dan ook NIETS is gezegd over wat voor verschijnselen dan ook, wat ze notabene zelf toegeeft op tv dat ze dit BEWUST VERZWEGEN heeft!! En als het contract binnen is gaat er diezelfde dag nog een brief uit dat ze hem wil ontbinden, want die heeft hij na drie dagen ontvangen, dus is diezelfde dag nog verstuurd... ik noem ik dus onder valse voorwenselen en ik noem dat dus ook fraude! Mijn mening, niks te bont.
Wat zijn precies de valse voorwendselen? Heeft zij als koper niet gewoon recht op een contract?
linnke schreef:Jullie doen net of Jytte verzweeg dat hij ziek was.
Vergeet niet dat zij ook eerst voor een raadsel stond. Een paard met vage klachten.
Wat hadden jullie zelf gedaan? Ow, mijn paard kucht ik licht de fokker in? Komt ook raar over dan niet?
De vergelijkingen met de koelkast: dan weet je wat er mis is! Het ding lekt of noem maar op.
Het was bij Rubis simpelweg niet duidelijk waar het vandaan kwam en wat het was!
Erg frustrerend dat jullie alleen maar geloven wat er op tv is geweest. Zelfs mijn oma, met alzheimer en 0,0 verstand van paarden, zei: dit verhaal is niet compleet, hoop dat de rest nog uitgezonden wordt.
PhiaBink schreef:matasja schreef:
Hallo, jij maakt het wel erg bont zeg!
De verkoper heeft een alinea door gestreepten het contract zelf ondertekend. Er is nix gefraudeerd!!! Valse voorwenselen?????
Hallo zeg word eens wakker, natuurlijk is het contract onder valse voorwenselen verkregen, of vind jij het normaal dat er niets maar dan ook NIETS is gezegd over wat voor verschijnselen dan ook, wat ze notabene zelf toegeeft op tv dat ze dit BEWUST VERZWEGEN heeft!! En als het contract binnen is gaat er diezelfde dag nog een brief uit dat ze hem wil ontbinden, want die heeft hij na drie dagen ontvangen, dus is diezelfde dag nog verstuurd... ik noem ik dus onder valse voorwenselen en ik noem dat dus ook fraude! Mijn mening, niks te bont.
Dat hij die alinea doorstreept is HAAR fout, je koopt verdorie een paard van 3000 euro en laat het netjes keuren vanwege je onderzoeksplicht, dan punt 1 vergeet je dat contract niet te tekenen, die man heeft het paard zelfs gebracht, punt 2 zegt ze in een mail dat ze het vergeten is, en punt 3 als je zoiets belangrijks vergeet rij je ernaartoe, hoe ver het dan ook is( en direct de dag erna en niet een paar maanden later), en ga je samen om de tafel zitten om alles helder op papier te krijgen, begrijpelijk voor beide partijen? Ja dan tekenen, nee? Samen een nieuwe opstellen, of een contract van de handelaar tekenen die hij vast standaard heeft liggen.
Er is toch niets tegen jou te zeggen omdat je te dichtbij staat, dus dit zal ook wel bot overkomen, maar hoop dat je mij ook snapt.
bir schreef:Phia, probeer je hier Kipp's kop te redden????
Ik vind het erg laf wat ik heb gezien op TV. Die 30% zullen idd wel het ergste zijn geweest. Ze zijn uit op kijkcijvers.....
Ze geeft idd zelf toe dat ze niets van de zieke pony heeft verteld,bang dat ze anders het koopcontract niet zou krijgen! En dat voor een medewerkster van de politie...... schamen moet ze zich!!!!!
Ik hoop dat v.d.Berg deze zaak wint. En als hij het niet wint denk ik dat Mw.Kipp heel wat vijanden erbij heeft!