michelle___ schreef:Hahaha daar ging het hek!Snap ik wel, ze wilde hem meenemen, aandenken voor thuis....
wel geniaal dat laurens gewoon vraagtekens durft te zetten bij de ziekte van matthias Lijkt trouwens op tv veel trager dan op de stream
Jasmijn1989 schreef:wel geniaal dat laurens gewoon vraagtekens durft te zetten bij de ziekte van matthias Lijkt trouwens op tv veel trager dan op de streamDeed hij dat?
ik vind dat rechterachterbeen ook wel opvallend veel achterblijven!! duidelijk te zien in der herhaling
Pammes84 schreef:had iets beter verwacht maar ik blijf het wel een mooie combinatie vindenOpzich ook wel weer goed voor nederland.,
Spannend hoor! Had eigenlijk allang op de fiets naar mn eigen paard moeten zitten, maar dit is veel te leuk!Moet nu maar echt weg!
Noetje14 schreef:ik had edward net gemist, en ik wilde die nog wel zo graag zien. weet iemand waar je dat terug kan kijken???? Is nu op NOS
x__Danielle schreef:michelle___ schreef:Hahaha daar ging het hek!Snap ik wel, ze wilde hem meenemen, aandenken voor thuis....Zou ik ook doen.
jury schreef:Dit mag toch niet zo heel hoog uitkomen?nou dat denk ik helaas wel ..... ja hoor 79% echt te hoog
Babel schreef:Volgens mij lezen ze op mn werk mee hier, dit was mijn lunch vandaag:[ Afbeelding ]Zeg, wil jij mij niet zo jaloers maken met mijn busje pringles.