Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Ik vermoed wel eens dat de selectie voor de Os te wensen over laat. En bij het roeien is dat niet zo erg ( denk aan die geweldige vent uit Nigeria die er twee keer zo lang over deed) Maar bij de cross wel. En dan in combinatie met een zwaar parcours en en te grote wens om te presteren ...
Soms wil je meer dan eigenlijk verantwoord is
MariekeS_ schreef:deze laatste val had volgens mij 'gelukkig' weinig met het parcours te maken...
jolig paard dat nog even na huppelde...
Maar jeetje, wordt wel een bizarre sport zo. Hopelijk komen de volgende allemaal weer een beetje in de goede vibe en kunnen ze weer knallen
MelanieB schreef:wake_up schreef:jeetje, ik denk dat als t zo doorgaat z ebeter de cross kunnen cancellen, zoveel vallen.. het is bijna niet verantwoord meer..
Eh, dit had niks te maken met de hindernis of de grond hoor
JoyCiej007 schreef:Potverdorie zeg, net begonnen en nou wéer meteen een val!
't is vervelend, heeeeel vervelend, 'hoort bij de sport' maar jeej, zo krijgen niet-paardenmensen en niet-cross mensen toch misschien wel een enigzins verkeerd beeld van deze tak van paardensport!!!!
Renate_ schreef:MariekeS_ schreef:deze laatste val had volgens mij 'gelukkig' weinig met het parcours te maken...
jolig paard dat nog even na huppelde...
Maar jeetje, wordt wel een bizarre sport zo. Hopelijk komen de volgende allemaal weer een beetje in de goede vibe en kunnen ze weer knallen
op welke zender kijk jij?
MelanieB schreef:wake_up schreef:jeetje, ik denk dat als t zo doorgaat z ebeter de cross kunnen cancellen, zoveel vallen.. het is bijna niet verantwoord meer..
Eh, dit had niks te maken met de hindernis of de grond hoor