Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:huh... ik heb gisteren gekeken... en door simpel zoeken ben ik erachter wie de handelaarster is.
Dat had ik echt nooit verwacht...
Had dr van t voorjaar nog gevolgd... met die schijnbare tweelingdracht die uiteindelijk geen tweeling was.
nombrado schreef:melissaxx94 schreef:Ik vind het echt zielig voor die paarden. En voor de gedupeerde! Vooral wanneer er word gezegt dat het een kern gezond paard is en vervolgens een slachtpaard is dat door de rug is gezakt, achterover slaat wanneer je er op gaat zitten.!
ik heb dit dus anders gezien.
Lusitano merries worden in portugal alleen gebruikt voor de fok
kans is dus heel groot, dat ze nog nooit een zadel opgehad heeft.
en dus niet zadelmak is.
als ik het dier zo zag bewegen, is er niks met die merrie aan de hand.
kwestie van geduld , maar niet verkopen als braaf recreatiepaard.
Liezel1 schreef:Dames, zoals ik heb begrepen heb, ook uit het andere topic hierover, zit een DA praktijk die zéér gerenomeerd is in het zuiden, hier tot de nek toe in.
Dit is meermaals naar voren gekomen, maar in het programma is er niets over gezegd..... Daarom schept het onduidelijkheid denk ik.
Of het helemaal waar is weet ik dus niet, ik heb de naam echter al meerdere malen in verschillende hoeken horen vallen....
Tivoli schreef:melissaxx94 schreef:aslo: indd! ik vind gewoon dat ze haar permanent moeten verwijderen voordat er over een jaar of 2 dat ze terug komt met wat anders en dan vervolgens weer wat gaat doen onder een andere naam ofzo! er zijn ook gewoon mensen die hier over heen lezen en daar dan intrappen en dat mag gewoon niet gebeuren! er is al zat gebeurd.
ze heeft al schaduwaccounts, dan kan je blijven verwijderenLang leve de IP-ban
(ookal zou ze dan onder andere IP's een account kunnen aanmaken,maar dat ter zijde)
russel schreef:Tivoli schreef:
ze heeft al schaduwaccounts, dan kan je blijven verwijderenLang leve de IP-ban
(ookal zou ze dan onder andere IP's een account kunnen aanmaken,maar dat ter zijde)
Maar ze heeft een goedgekeurde valkkleurige Lusitano dekhengst, toch, die naam zal je steeds weer overal tegen komen en die naam van die hengst zal dan ook veranderd moeten worden
Tivoli schreef:Ik zei toch ook niet dat de pony Röntg. gekeurd was?
Ik zei alleen dat het antwoord op je vraag er al stond.
Sientje schreef:nombrado schreef:ik heb dit dus anders gezien.
Lusitano merries worden in portugal alleen gebruikt voor de fok
kans is dus heel groot, dat ze nog nooit een zadel opgehad heeft.
en dus niet zadelmak is.
als ik het dier zo zag bewegen, is er niks met die merrie aan de hand.
kwestie van geduld , maar niet verkopen als braaf recreatiepaard.
Gaat het hier wel over hetzelfde paard? Die Kamilia is geen Lusitano-merrie hoor, maar een al wat oudere KWPN-merrie met een veulen van haar eigen Lusitano-hengst.
hippa schreef:Sorry voor mijn taalgebruik, maar moet dit echt even kwijt....
Wie heeft er net als mij zin om dit "vieze vuile etterige paasei een paar heerlijke "bokken"" te verkopen???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
melissaxx94 schreef:Ik bedoel indd die Kamilia anders zou ik niet weten welke ook een slachtpaard is want dat was genoemt die was door de rug gezakt slacht paard en achterover geslagen dus denk indd dat jij de verkeerde voor je hebt nombrado
nombrado schreef:nee...die vrouw is ziek
borderline
lees haar berichten maar na
had ik al een keer eerder gemerkt met posts naar haar.
reageerde heel paranoia
en vervolgens slachtoffer
ze valt continue in verschillende rollen
eigenlijk is ze dus ziek. (in haar hoofd)