Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica1984 schreef:Haha, *pakt er een zak chips bij*
Van die duitsers zal het me niets verbazen!
daniella74 schreef:Ik heb verder niets tegen haar, het is gewoon niet mijn paard.
En nee, ook de nederlanders zijn niet heilig maar voor alsnog kan ik mij niet herinneren dat wij zijn betrapt op doping afgezien van een voerkwestie heel lang geleden.
_Rianne_ schreef:Naar mijn mening is het 1 grote corrupte zooi bij de FEI.
loveyodie schreef:Dat moge duidelijk zijn..Vind het laag dat zoiets op paarden word gebruikt....
_Rianne_ schreef:daniella74 schreef:Ik heb verder niets tegen haar, het is gewoon niet mijn paard.
En nee, ook de nederlanders zijn niet heilig maar voor alsnog kan ik mij niet herinneren dat wij zijn betrapt op doping afgezien van een voerkwestie heel lang geleden.
Niet betrapt wil niet zeggen niet gebruikt...
En hiermee zeg ik niet dat de NL gebruiken, maar even de zin letterlijk genomen.
Puchje schreef:Charlene, we speculeren niet
En dat al helemaal niet...
Maar ik denk dat alles mogelijk is.
Dat China gebruikt, USA, Timboektoe en ook Nederland.
Het kán...
daniella74 schreef:Charlene, er valt ook niets geheim te houden want er is niets.
Charlenexx schreef:Puchje schreef:Charlene, we speculeren niet
En dat al helemaal niet...
Maar ik denk dat alles mogelijk is.
Dat China gebruikt, USA, Timboektoe en ook Nederland.
Het kán...
Ja dus Duitsland, Ierland en Amerika ook... Maar ik hoor hier niemand dat Laura misschein ook wel doping gebruikt..
Charlenexx schreef:daniella74 schreef:Charlene, er valt ook niets geheim te houden want er is niets.
Nee inderdaad. Maarja volgens sommige hier is de FEI corrupten die zou dat natuurlijk geheim houden voor NL
RiderLiza schreef:Niet in mijn kast daar.. dan ben ik er geweest..