Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amazingstar schreef:Ik volg alles op de voet,mijn oom is politie en was er bij dus zal proberen jullie evt op de hoogte te houden maar zover nu bekend is elke schade voor zich (word uiteraard verder onderzocht)
Mindim schreef:Als een inbreker in je deugdelijke beveiligde huis spullen jat, krijgt die toch ook schuld en zegt men niet tegen de eigenaar van het huis, eigen schuld, had u nog betere sloten op uw huis moeten zetten?
Mindim schreef:Ander voorbeeld, als iemand je auto jat en er iemand mee aanrijdt, wiens schuld is dat dan. Het is jouw auto.
Chantal86 schreef:Ik had het al op bokt gelezen maar zag het dus op sbs. Ik vind het walgelijk hoe mensen dus zo iets kunnen doen. Ik zou er zelf niet aan moeten denken.
Ik had het met wendy een vriendin van mij erover dus om geld in te zamelen voor die mensen, of weet ik wat.. In ieder geval IETS. Ze kunnen hun paardjes er niet mee terug krijgen, maar het lijkt me onwijs cool om als forum toch wat voor die mensen te doen.
barbara1970 schreef:De eigenaar van deze paarden s mjn oom en tante.
Lieve oude mensen,(ome Doris is al over de 70 heen) die er plezier in haden iedere zomer met een woonwagentje door Nederland heen te reizen.
Floris en Kees zjn allebei overleden, 1 op de autoweg, 1 is ingeslapen door de dierenarts.
De paarden zijn moedwillig losgelaten door onbekende en de weg op gejaagd.
Ik hoop dat jullie het respect kunnen opbrengen voor tante Aal en ome Doris om niet te speculeren over zijn schuld in dit verhaal want die is er niet.
Wij zijn allemaal verslagen hier en deze mensen zijn altijd goed n voorzichtig met hun paarden geweest.
Sorry iedereen maar er staan hier reacties die ons als familie kwetsen, het is allemaal al erg genoeg, ik hoop dat jullie dit begrijpen.