Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
66996236 schreef:van mij mag ze stoppen, die uitspraak van haar vind ik ook een beetje arro over komen. en ik vind het een beetje hypokriet dat ze zegt dat ze wel door zou gaan als iemand haar een heel goed paard aan bied. beetje zo van hej luitjes kom maar op met die paarden. pff ga er lekker zelf 1 zoeken
Sannemo schreef:hmmm oké, kan zijn dat Anky inderdaad wat afschuiverig is, maar ik denk dat ze het nu over de jury had. Het verschil tussen haar proef en die van Isabella was niet zo groot als de punten aangeven. (die trap in piaffe vond ik ook echt niet kunnen).
Ben persoonlijk niet echt een Anky fan (Ja Wytske, ik heb ook weleens zoiets gehoord, zelfs dat ze haar paarden slaat en ze eerst enorm opjaagd alvorens ze te trainen, zodat ze te moe zijn om te protesteren, maar ja...is allemaal van horen zeggen)
Ben sowieso niet zo'n toppaardensportfan, omdat ik het allemaal erg onnatuurlijk vind lijken, dat getrek in die mond en die hals zo krom dat ze amper kunnen zien waar ze lopen. Maar eerlijk is eerlijk, vooral de kür op muziek wil ik altijd zien. En Anky is nou eenmaal de best presterende nederlandse, dus petje af!
Toch wil ik weleens weten hoe oud Salinero dan is, zo lang rijdt ze daar toch nog niet mee? hiervoor 2 bonfires toch?
PolosportJ schreef:Ik hoorde net op het olympisch nieuws dat Anky ermee stopt, omdat Salinero te oud is over 4 jaar en ze had geen ander paard ofzo. Maar ze gaat nu toch nog 1 spelen door met Painted black, of niet??
LiiNd_Y schreef:Sannemo schreef:hmmm oké, kan zijn dat Anky inderdaad wat afschuiverig is, maar ik denk dat ze het nu over de jury had. Het verschil tussen haar proef en die van Isabella was niet zo groot als de punten aangeven. (die trap in piaffe vond ik ook echt niet kunnen).
Ben persoonlijk niet echt een Anky fan (Ja Wytske, ik heb ook weleens zoiets gehoord, zelfs dat ze haar paarden slaat en ze eerst enorm opjaagd alvorens ze te trainen, zodat ze te moe zijn om te protesteren, maar ja...is allemaal van horen zeggen)
Ben sowieso niet zo'n toppaardensportfan, omdat ik het allemaal erg onnatuurlijk vind lijken, dat getrek in die mond en die hals zo krom dat ze amper kunnen zien waar ze lopen. Maar eerlijk is eerlijk, vooral de kür op muziek wil ik altijd zien. En Anky is nou eenmaal de best presterende nederlandse, dus petje af!
Toch wil ik weleens weten hoe oud Salinero dan is, zo lang rijdt ze daar toch nog niet mee? hiervoor 2 bonfires toch?
salinero is van 1994
bizzybijtje schreef:Op je toppunt in de sport kun je het beste stoppen, dat is beter dan dat het niet goed meer gaat in de sport en zo afscheid moet nemen....Ben wel benieuwd wie de volgende 'Anky' dan zal worden
Nillie schreef:Ik kan haar natuurlijk altijd mijn paard aanbieden....![]()
![]()