Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke20 schreef:we hebben nog 7 dagen om wat te gaan merken
paard heeft nog steeds jeuk. vooral rond zn geslachtsdeel daar wordt hij echt gestoken en zit zelfs soms wat bloed.
het moet binnen 14 dagen verlichting zien nu al 7 dagen bezig dus ben benieuwd
Mischa4ever schreef:Waarom is er zoveel aandacht op dit middel?
Iedereen wil het proberen en kopen voor die achterlijke prijs, ik geloof niet dat ik wel werkt. Het middel is nog steeds neit uitgevonden..
Iedereen wil het proberen en kopen voor die achterlijke prijs, ik geloof niet dat ik wel werkt. Het middel is nog steeds neit uitgevonden..
Djeenie schreef:Mischa4ever schreef:Waarom is er zoveel aandacht op dit middel?
Misschien moet je het eerst zelf eens uitproberen in plaats van direct te gaan zeggen dat het middel niet werkt? Op alle paarden waarop het getest is, bleek het middel zeer positief te zijn.
pastel schreef:ikke20 schreef:we hebben nog 7 dagen om wat te gaan merken
paard heeft nog steeds jeuk. vooral rond zn geslachtsdeel daar wordt hij echt gestoken en zit zelfs soms wat bloed.
De jeuk rond het geslachtsdeel is volgens mij geen ZE!
Mijn paard heeft dat nl ook en dat is schimmel of schurftmijt.
We behandelen hem nu met een middel tegen schimmel en het knapt gelukkig al aardig op.
Mischa4ever schreef:Djeenie schreef:
Misschien moet je het eerst zelf eens uitproberen in plaats van direct te gaan zeggen dat het middel niet werkt? Op alle paarden waarop het getest is, bleek het middel zeer positief te zijn.
Ik zeg ook niet dat het niet werkt, ik zeg alleen dat ik niet denk dat het niet werkt.
Het valt me gewoon op dat dit middel ontzettend in de spotlight staat, terwijl er zoveel middeltjes zijn die volgens de cijvers goed zijn getest.
Citaat:De jeuk rond het geslachtsdeel is volgens mij geen ZE!
We behandelen hem nu met een middel tegen schimmel en het knapt gelukkig al aardig op.
pastel schreef:ikke20 schreef:we hebben nog 7 dagen om wat te gaan merken
De jeuk rond het geslachtsdeel is volgens mij geen ZE!
akci schreef:De jeuk rond het geslachtsdeel is volgens mij geen ZE!