suleilitha schreef:Die Hans had gepost op de site van de krant Telstar. Zullen we eens even kijken of we deze link daar kunnen krijgen???
ja niemand lid van die plaatselijke krant. ik had al gekeken maar je meot je aanmelden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Die Hans had gepost op de site van de krant Telstar. Zullen we eens even kijken of we deze link daar kunnen krijgen???
suleilitha schreef:Net gedaan, en nu? Ik kan inloggen.
suleilitha schreef:Er staat een reactie van mijn kant, nu gaan we afwachten.
Ik ben bijna in staat om een soort van actie te gaan houden voor die boeren, zodat ze er ongestraft vanaf komen!!!!!!
***********stoomwolkjes uit oren!!!!!!!***********
annastasia schreef:Ook ik heb geleerd dat je een paard beslist niet aan z'n voorbenen moet gaan trekken.
Aan z'n kop is dan nog stukken beter.
Zolang het met beleid gaat, dan kun je een dier er zo heel goed uittrekken, zorg in ieder geval wel dat je constante druk hebt.
Het ziet er heel dieronvriendelijk uit, en zeker tegenover ''burgers''
Als er nou een filmpje van was gemaakt dan konden we met eigen ogen zien hoe het gegaan is en erover oordelen, nu wordt het erg lastig
ilovelucky schreef:Alle paarden staan er gewoon rustig bij (4) en de koeien ook (3).
De man heeft naar gehoord (ben er niet bij geweest) idd met zijn jeep of trektor het paard eruit getrokken.
Hij doet dit zo vaak dat het routine voor hem is, de brandweer is gebeld door mensen die bij het land wonen.
Wat ik nu net hoor, door telefoontje dat het niet ons paard was maar de beste vriend van ons paard. Ook daar hebben we naar gekeken en ging alles goed mee. alleen beetje bagger op der lijf.
Helemaal niks aan de hand dus, een opgeblazen verhaal.
VivaLaVida schreef:ilovelucky schreef:Alle paarden staan er gewoon rustig bij (4) en de koeien ook (3).
De man heeft naar gehoord (ben er niet bij geweest) idd met zijn jeep of trektor het paard eruit getrokken.
Hij doet dit zo vaak dat het routine voor hem is, de brandweer is gebeld door mensen die bij het land wonen.
Wat ik nu net hoor, door telefoontje dat het niet ons paard was maar de beste vriend van ons paard. Ook daar hebben we naar gekeken en ging alles goed mee. alleen beetje bagger op der lijf.
Helemaal niks aan de hand dus, een opgeblazen verhaal.
oei... het gebeurt dus wel erg vaak? Dat het routine voor 'm is?
Misschien is een heining een beter idee...
VivaLaVida schreef:En idd over die tactiek om een paard uit de sloot te halen kunnen we lang doordiscussieren. Ik denk alleen dat als het je overkomt en het kan echt niet anders, je alles doet om je paard te laten overleven.
Ben blij te horen dat de merrie wel in orde is en ook dat de bevalling gewoon goed is gegaan met een gezond veulen!
runningkawa schreef:Nou van mij mag maanling gerust antwoorden hoor
En ben het ook met haar eens.
Laat ik toch echt de indruk krijgen dat je niet het topic door hebt gelezen...sorry
edit: aub...om het je makkelijker te maken
http://www.bokt.nl/forums/search.php?keywords=ehbo&terms=all&author=&fid%5B%5D=11&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=800&&t=0&submit=Zoeken
KiWiKo schreef:waar staat hard gas dan????![]()