Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Durante schreef:Ik vind 't voor geen meter staan.. zo onnatuurlijk.. laat een paard gewoon 'n paard zijn
Gerner schreef:Durante schreef:Ik vind 't voor geen meter staan.. zo onnatuurlijk.. laat een paard gewoon 'n paard zijn
Tja, daar zeg je wat, er is geen een paard in Nederland die gewoon paard kan zijn.
Op de wilde paarden in natuurgebieden na dan.
Wat een noncence zeg, hoe erop gereageerd kan worden.
Een hele dag gepimpt worden , vlechtjes in de manen, na het uitdunnen ervan, een dag op de trailer, om kunstjes te doen in een ring met witte hekjes?
Ook hiervoor is een paard niet op de wereld gezet!
Toe dan zeg, er wordt natuurlijke verf gebruikt, het paard geniet van zijn weidegang, en het is kunst.
Kleine kindjes genieten ook altijd van een schminck middagje.
Het paard zie je genieten van de aandacht die hij krijgt.
Het is niet zielig, het paard krijgt erg veel positieve energie, van de kunstenares, is goed voor hem.
slimmerik schreef:Het is mijn mening iig niet. Ik vind het leuk en ook wel mooi voor een dagjeHet moet alleen niet pal langs een snelweg zijn of zo....brengt de verkeersveiligheid behoorlijk in gevaar.
slimmerik schreef:@ Adil18 misschien het topic even lezen. Dan zie je hoe zorgvuldig er mee omgegaan is. Heb je ook problemen met fel gekleurde dekens en bandages?
Adil18 schreef:Maar er zijn zoveel vragen die onbeantwoord zijn? verstikt het namlijk niet de huid waardoor het paard al meer transpireert dan 'normaal' bij dit weer? Trekt ook weer insecten aan. Op één foto van de site zie je dat ze verf op de hals verlopen is, van het transpireren lijkt me....Ik kan me dus gewoon voorstellen dat mensen hier twijfels bij hebben...
slimmerik schreef:Allereerst zit de verf op de haren en niet op de huid en smeer jezelf maar eens in met die verf.... echt niet benauwd
slimmerik schreef:Als de paarden er jeuk of uitslag van zouden hebben dan zouden ze rollen en bleef de verf niet zitten....
Citaat:Op de wilde paarden in natuurgebieden na dan.
ARhythmical schreef:Mistral: sarcastisch en dan smileys...past nog minder bij elkaar dan paarden en verf.....dat is namelijk nog leuk ook