Pffff dit hoort niet te gebeuren, veel te jong.. potverdorie wat verschrikkelijk voor iedereen die haar kent. Heel veel sterkte!!
Jeetje zeg, daar schrik ik wel van . Maaike was inderdaad een bokker van het eerste uur, kan me haar foto's met haar tinker wel herinneren .
Gecondoleerd iedereen. Wat erg zeg.... zomaar plotseling zo'n jonge vrouw! Familie, vrienden en dierbare heel veel sterkte met het verlies!!!
Wat een vreselijk naar bericht.Ik wil alle familieleden, kennissen en vrienden van Maaike heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies!
verschrikkelijk zeg, wat moet die arme meid met zichzelf in de knoop zitten wil je zo n beslissing maken...veel sterkte gewenst voor de nabestaanden.
Dat is enorm schrikken, ik dacht dat ik vorige week iemand zag rijden op haar tinker, toen moest ik er aan denken dat we elkaar al weer een tijdje niet gezien hadden...Heel veel sterkte voor ale nabestaanden.
Wat een verschrikkelijk bericht, woorden schieten echt te kort..... ook namens mij voor alle nabestaanden heel erg veel sterkte.
Ik las het net al ergens anders, maar jeetje, dit is echt schrikken. Zo'n echte BvT'er. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
*schock*....Niet omdat ik haar persoonlijk kende maar omdat ik haar berichtjes al jaren tegen kwam op bokt.Iedereen veel sterkte gewenst.