Netje schreef:medruze schreef:Ik heb geen hyves. Ook geen contact meer met mensen van het forum. Op een ander forum schijn ik helemaal zwart gemaakt te zijn. Tja... Niet door Daphne en Simon overigens maar door mensen waarvan ik dacht dat het wel vrienden waren. Als die op die Hyves komen, wil ik daar niet komen.
Zat wel op paardenpraat, maar verder nooit wat gemerkt daar. Geen foto's of wat dan ook. Simon en Daphne heb ik ook nooit ontmoet. Ik denk dus niet dat ik veel zou kunnen toevoegen op de hyves, maar mocht mijn bijdrage wel gewenst zijn, dan wil ik wel proberen of ik me aan kan melden! (haha, ben blond op computer gebied, een forum en msn lukt wel, maar hyves snap ik (nog) niet!!!)
Ik ben heel benieuwd op welk forum je dan doelt? Voorzover ik me kan herinneren was jij toch degene die op paardenpraat het altijd érg eens was met Daphne en Simon; dat je daar een - negatieve - reaktie op krijgt lijkt me logisch gezien de toen al belachelijke houding en uitspraken van deze laatste twee ? Maar ik kan me vergissen in de persoon....
Wel weet ik dat je in het topic van de geredde Friese paarden (het verhaal over Daphne en Simon en hun 'liefdadigheid' t.a.v. de beesten) hier op Bokt het érg opnam voor List en Bedrog, terwijl er ook toen al mensen waren met bewijzen en/of zeer gerede vermoedens van de malafide praktijken van het duo.
Maar ik neem aan dat je inmiddels wel begrepen hebt hoe die twee de boel belazerd hebben!
Ik weet niet hoe het forum heet, er staat ppforum boven de screenshots die ik toe gespeeld heb gekregen. Ik weet in ieder geval dat H. en T. (t.) daar lid zijn. En nog een aantal mensen uit akersloot en omgeving. Mijns inziens ben je dan precies hetzelfde bezig als waar hier zo tegen geageerd wordt, mensen bedriegen.
frisiangirl schreef:Er zijn in het verleden veel dingen gebeurd en gezegd. Ik kon in het begin ook moeilijk geloven dat iemand paarden zo kon behandelen. Heb vele verhalen gehoord, maar je hoort het maar van 1 kant. Toen ik dapfne voor het eerst zag en hoorde praten, kreeg ik gewoon een slecht gevoel, dat is iets wat je niet kunt uitleggen. En langzamerhand kwamen er steeds meer verhalen over verwaarloosde paarden bij mij binnen via mail. Je wilt het geloven,maar hard bewijs: nee.
Nadat Carin mij wees op het artikel van de in beslag genomen paarden, wist ik genoeg: die mensen hadden gelijk, ze is niet ok.
Ik kan Medruze begrijpen, het is moeilijk je voor te stellen dat iemand hiertoe in staat is. Daarentegen moet je dan ook begrijpen dat deze mensen erg boos zijn en onbegrepen voelen en dan ook af en toe aanvallend overkomen.
Ik denk dat ondertussen voor iedereen duidelijk is dat dapfne haar paarden niet goed verzorgd en ook zeker veel mensen en hun paarden pijn heeft gedaan. En met elkaar ervoor zorgen dat zoiets niet weer gebeurd....
Ik kan het me ook niet voorstellen dat iemand die zo opgaat in het welzijn van het paardrijden zo met zijn eigen paarden om gaat. Want in de uitleg van de manier van rijden vind en vond ik dat Daphne en Simon wel in veel dingen gelijk hebben/hadden! (Zie bijvoorbeeld het verhaal van de LDR, ook van Ulrike!) Maar dat is een andere discussie.
On topic, ik kan me niet voorstellen dat je dit je paarden aandoet en ik vraag me af WAAROM je zoiets doet. Terwijl je er dus al vanaf verschillende kanten op gewezen bent. Steek je dan niet je kop in het zand als je zegt dat mensen je zwart willen maken om een meningsverschil?