Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gijs schreef:en we wachten weer geduldig af
pris87 schreef:gijs schreef:en we wachten weer geduldig af
Na het weekend zou er tog meer nieuws zijn? hopelijk wel vandaag of morgen..
ShannaY schreef:Wat heeft het voor nut als het niet veilig is?
Ik las dat ze nieteens een brandalarm installatie hebben...
Kom op zeg... 1 keer eerder brand, en dan "vergeet" je gewoon een brandalarm installatie te installeren, of zelfs een rookmelder? Er zijn daar echt hele grove fouten gemaakt.
Nodig of niet nodig, ik had hem allang naar een veilige plaats verhuisd, als ik zo aan het lijntje gehouden zou worden!!!
Zeker als je in training bent.
windhond schreef:esch schreef:Als mijn paarden daar hadden gestaan zou ik niet afwachten en zelf een tijdelijke stal regelen voor mijn paarden.
Dat valt niet mee hoor. Ik heb er 2 paarden staan. In geval van nood kan ik naar een vriendin maar die woont helemaal in Brabant. Ik zie er echt tegenop om elke dag zo'n eind te moeten rijden. Daarom blijf ik als het enigszin kan staan. Daar komt bij dat 1 van mijn paarden nogal heimwee heeft. Dus voor hem is het helemaal beter om hem te laten staan.
Elaine schreef:Jij denkt dat niemand wat geregeld heeft? Als het moet is praktisch iedereen morgen op een andere stal.
Maar als het niet hoeft gaan we niet weg.
esch schreef:ShannaY schreef:Wat heeft het voor nut als het niet veilig is?
Ik las dat ze nieteens een brandalarm installatie hebben...
Kom op zeg... 1 keer eerder brand, en dan "vergeet" je gewoon een brandalarm installatie te installeren, of zelfs een rookmelder? Er zijn daar echt hele grove fouten gemaakt.
Nodig of niet nodig, ik had hem allang naar een veilige plaats verhuisd, als ik zo aan het lijntje gehouden zou worden!!!
Zeker als je in training bent.
Daarom vraag ik me af hoe het met verzekeringen zit.
Elaine schreef:Het punt is denk ik dat we gewoon pech gehad hebben dat ze bij ons als eerste kwamen controlen. Ik denk dat ze op KVL, Waalzicht of andere stallen in de buurt ook wel iets gevonden hebben.
Volgens mij blijkt het allemaal wel mee te vallen en hebben de hoge pieten bij de gemeente niet helemaal goed beseft dat we niet 'zomaar' met al die paarden de straat op kunnen.
Elaine schreef:Natuurlijk is het goed dat ze komen controleren, maar het had anders gekund. Nu moesten wij ineens schrikken en iets gaan regelen voor ons paard. Dat bedoel ik meer met pech.
In de brand zijn geen paarden omgekomen.
Elaine schreef:Natuurlijk is het goed dat ze komen controleren, maar het had anders gekund. Nu moesten wij ineens schrikken en iets gaan regelen voor ons paard. Dat bedoel ik meer met pech.
In de brand zijn geen paarden omgekomen.