Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XchantjuhX schreef:imo gaat het er niet om of er meer mensen afgevallen zijn... maar ze horen gewoon goede faciliteiten te hebben
Skitter schreef:XchantjuhX schreef:imo gaat het er niet om of er meer mensen afgevallen zijn... maar ze horen gewoon goede faciliteiten te hebben
Ja maar als ze dat niet hebben dan hebben ze dat niet. Toch? Daarbij als ze juist daarom hadden gevraagd of Anky ergens anders los wou rijden en zij zegt dat niet nodig te hebben dan vind ik het inderdaad banketstaaf voor ze dat ze nu in eens komt dat het niet goed was.
MISTRAL94 schreef:Skitter schreef:Ja maar als ze dat niet hebben dan hebben ze dat niet. Toch? Daarbij als ze juist daarom hadden gevraagd of Anky ergens anders los wou rijden en zij zegt dat niet nodig te hebben dan vind ik het inderdaad banketstaaf voor ze dat ze nu in eens komt dat het niet goed was.
Geloof je het zelf dat Anky geen plek nodig heeft om in te rijden, denk dat Anky de laatste zou zijn die zou zeggen dat ze dit niet nodig heeft
Skitter schreef:Dus beweer je nu dat de organisatie liegt?![]()
Daarbij heb ik ook vaak clinics meegemaakt en de meest van de tijd rijden ze inderdaad ff in het begin wat los en gaan daarna verder met oefeneningen als onderdeel van de clinic zelf.
dorienkee schreef:idd sjorsie, anky valt ook eens van t paard, doet ze thuis zeker nooit..vermoeiend
Ketaki schreef:dorienkee schreef:idd sjorsie, anky valt ook eens van t paard, doet ze thuis zeker nooit..vermoeiend
yeah right.
ze was tijdje terug toch ook van bonfire gevallen![]()
marielle19 schreef:wat een gezeur allemaal zeg! anky was laatst nog in een intervieuw op 3fm en ze zei dat het haar eigen schuld was dat ze eraf gevallen is
Toad schreef:heeft iemand d elink van het filmpje?