Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Ik zal wel weer de enige zijn die juist niet zo'n goed gevoel uit dit verhaal krijgt.
Citaat:Wat vreselijk sneu dat ze tegenwoordig niet in alle rust domweg gelukkig kan paardrijden, maar daarvoor met haar zoontje het bos in moet
Ulissa schreef:Dit slaat echt nergens op!!!
Alsof paardrijden belangrijker is dan haar kind!!!
Pipo schreef:Jesus het wordt nu echt opgeblazen, zelfs zielig vinden dat ze niet domweg rustig kan paardrijden.
Hallo, wie heeft gekozen voor dat leven? Daar hoef je echt geen medelijden mee te krijgen en dat is misschien ook wel waarom ik wat aversie hebben mbt het bericht. Die slachtofferrol......![]()
Kom op zeg, ik ben er ook zovaak afgestuiterd en dan deed er ook het een en ander pijn, maar dan moet je achteraf toch ook lachen?
Katja schreef:Misschien zit niet iedereen zo in elkaar als jij Pipo.
Pipo schreef:Ken toch echt heel veel mensen die achteraf in een deuk liggen.
Citaat:Even in alle rust domweg gelukkig te zijn.
Ulissa schreef:Zo lees ik het wel. Alsof het een straf is om met je kind naar het bos te gaan.
Misschien wat ongelukkig op papier gezet?
Pipo schreef:Soort zoekt soort.Ken toch echt heel veel mensen die achteraf in een deuk liggen.
Ulissa schreef:Zo lees ik het wel. Alsof het een straf is om met je kind naar het bos te gaan.
Misschien wat ongelukkig op papier gezet?
Aimee schreef:Dan lees je het verkeerd en heb je bovendien m'n bericht daarna niet gelezen.
Natuurlijk is het geen straf om met je kind het bos in te gaan.
Anky heeft van paardrijden haar beroep gemaakt, ze had/heeft altijd veel plezier in en van het paardrijden. Maar nu geeft ze aan dat ze met haar kind het bos in moet om gelukkig te zijn, terwijl ze voorheen dat geluk uit het paardrijden haalde. Dat vind ik sneu.
randalinpony schreef:Cayenne en pipo schreven: (Creatief met Quote)
Citaat:Waar word dat paard wat tekort aan gedaan dan?
Ik las gisteren dat Nelson op een aantal fora voor slecht beleerd rodeoknol, staatsgevaarlijk..etc etc werd uitgemaakt. (Niet op Bokt trouwens) Ik denk dat ze daarop doelde. Ook op tv vroeg iemand zich af of hij wel "goed bij zijn hoofd" was.
Dat waren dan allemaal van die zééér ervaren paardenlui zeker?
Die bellen nu ook allemaal stal van Grunsven omdat ze dat paard wel even zullen herscholen voor Anky zeker?![]()
Beetje grondwerk, geen krachtvoer...(voor de zekerheid ook geen wormenkuren, dan worden ze pas echt tam), zonder deken het land in die knol en dan een touwtje rond zijn nek en gaááááán!
Kom op zeg, bijna ieder levend paard kan dit soort acties vertonen als de omstandigheden niet goed zijn -en dat waren ze niet, dat was al vermeldt.
Tsja... en dan krijg je een beetje een ehhh... Peppy athlete.
Aimee schreef:Pipo schreef:Ken toch echt heel veel mensen die achteraf in een deuk liggen.
Als jij door een bedrijfsongeval je werk niet meer kunt doen, zal ik er hartelijk om lachen