Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Had ze maar de kans gehad om Nelson op de volte te sturen!Ik vind wel dat anky enorm aan de teugels gaat hangen op het moment dat hij de eerste bok geeft. Dat is imo niet de oplossing. Door het paard in z'n mond te trekken gaat ie alleen maar nog harder bokken. Je kan 'm beter op de volte sturen. Ik zou nooit aan 2 teugels tegelijk gaan hangen....
iepsel schreef:Bij het eerste de beste geluidje de kolder in de kop??? Huh??? Haar paarden zijn echt wel wat applaus gewend, maar het blijven dieren, in mijn ogen is het paard gewoon ontzettend vrolijk en uitgelaten en neemt de kans omdat hij net even een extra prikkel krijgt. In dit geval is dat het applaus..........
iepsel schreef:Bij het eerste de beste geluidje de kolder in de kop??? Huh??? Haar paarden zijn echt wel wat applaus gewend, maar het blijven dieren, in mijn ogen is het paard gewoon ontzettend vrolijk en uitgelaten en neemt de kans omdat hij net even een extra prikkel krijgt. In dit geval is dat het applaus..........
dorienkee schreef:hmm, ja tis wel erg beschamend idd
Yamcha schreef:dorienkee schreef:hmm, ja tis wel erg beschamend idd
Waarom beschamend? wat is dat voor onzin? Iedereen kan imo van zijn/haar paard vallen.
Het waren een paar respectabele bokken, denk dat iedereen er van af gekletterd zou zijn, ik zie niet in wat daar beschamend aan is
dorienkee schreef:publiek misschien?? op het filmpje hoor je mensen haar uitlachen..
edit: daarbij, staat ze ook nog is leuk op de foto in de krant, en op internet
dorienkee schreef:oke, ik zou het persoonlijk zelf wel beschamend vinden als ik een clinic zou geven (haha ik..maargoed) ... dan eraf val en dan overal '' leuk'' op de foto sta, op youtube sta... en zie dat mensen mij uitlachen..
Emilia schreef:dorienkee schreef:oke, ik zou het persoonlijk zelf wel beschamend vinden als ik een clinic zou geven (haha ik..maargoed) ... dan eraf val en dan overal '' leuk'' op de foto sta, op youtube sta... en zie dat mensen mij uitlachen..
Mensen die iemand daarom uitlachen en het geweldig vinden om zoiets gefilmd te hebben om het dan vervolgens op internet te kunnen zetten die moeten zich pas schamen.
Wat betreft Anky haar val: Ik heb er alleen maar respect voor dat ze nog best lang bleef zitten en er vervolgens wel weer opgestapt is.