Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ik vrees dat dat onderzoek niets oplevert en uiteindelijk wel in de doofpot terechtkomt.
CharleyT schreef:Al deze lichtelijk overspannen reacties komen alleen maar los omdat Coby van Balen toevallig bekend is in de paardenwereld. Was dit een foto geweest van tante Truus met haar topdressuurtinker die in de krul gejankt wordt dan schat ik in dat er 50% minder reacties waren geweest.
Stop met dit hysterische gedoe en richt je diervriendelijke pijlen op foute verhuurbedrijven, vierspanrijders die door de het parcours rossen etc etc. Er zijn helaas heel veel paarden en pony's die het veeeeel beroerder hebben dan golden wonderboy Power en Paint. Ohja, stel me niet teleur en reageer![]()
![]()
Wuis schreef:Ik vrees dat dat onderzoek niets oplevert en uiteindelijk wel in de doofpot terechtkomt.
Arabesk schreef:als daar niks uitkomt, is misschien aangifte doen bij de dierenbescherming nog een optie.
Arabesk schreef:als we met z'n allen de druk hoog genoeg opvoeren, zullen ze uiteindelijk wel zwichten.
Het is als topsporter niet zo leuk als je eigen land en je eigen fans je de rug toekeren
daniella74 schreef:Arabesk schreef:als we met z'n allen de druk hoog genoeg opvoeren, zullen ze uiteindelijk wel zwichten.
Het is als topsporter niet zo leuk als je eigen land en je eigen fans je de rug toekeren
Denk niet dat ze er vannacht 1 seconde wakker van ligt of wij op concours lauw reageren als zij de ring in rijdt.
CharleyT schreef:Al deze lichtelijk overspannen reacties komen alleen maar los omdat Coby van Balen toevallig bekend is in de paardenwereld.
Was dit een foto geweest van tante Truus met haar topdressuurtinker ............
lana_te schreef:daniella74 schreef:
Denk niet dat ze er vannacht 1 seconde wakker van ligt of wij op concours lauw reageren als zij de ring in rijdt.
idd
Arabesk schreef:Ik denk wel dat ze wakker ligt als ze een soortgelijk proces aan d'r broek krijgt als die Duitse amazone.
Topsport ten koste van het dier, zoals de manier waarop dit gebeurde, móet gewoon stoppen. En er zijn meer mensen dan alleen de grote boze Arabesk, die er alles aan zullen doen om dit soort dierenmishandeling te stoppen.
VValar schreef:Mensen, als wij ons eens gaan druk maken over paarden met ingegroeide halsters, paarden die verhongeren of pony's die als sardientjes op transport naar Italië worden vervoerd... niet om een pony die op een gouden dienblad wordt gedragen. Reken maar dat Power and Paint niks te klagen heeft over zijn leven.
Wie zijn jullie overigens om te beoordelen of Coby de waarheid niet gesproken heeft? Waren jullie erbij soms? Zo niet, dan niet met zulke uitspraken op de proppen komen.
VValar schreef:ik durf eigenlijk te wedden van wel, en om t niet te geloven is omdat het verschrikkelijk rammelt aan alle kanten. P&P schijnt niet eens te weten hoe een wei eruit ziet, elke dag dressuur of zo gelongeerd worden, jaja luizenleventje hoor...Mensen, als wij ons eens gaan druk maken over paarden met ingegroeide halsters, paarden die verhongeren of pony's die als sardientjes op transport naar Italië worden vervoerd... niet om een pony die op een gouden dienblad wordt gedragen. Reken maar dat Power and Paint niks te klagen heeft over zijn leven.
Wie zijn jullie overigens om te beoordelen of Coby de waarheid niet gesproken heeft? Waren jullie erbij soms? Zo niet, dan niet met zulke uitspraken op de proppen komen.
VValar schreef:Wie zijn jullie overigens om te beoordelen of Coby de waarheid niet gesproken heeft? Waren jullie erbij soms? Zo niet, dan niet met zulke uitspraken op de proppen komen.
Citaat:niet om een pony die op een gouden dienblad wordt gedragen
Wuis schreef:VValar schreef:Wie zijn jullie overigens om te beoordelen of Coby de waarheid niet gesproken heeft? Waren jullie erbij soms? Zo niet, dan niet met zulke uitspraken op de proppen komen.
Wie ben jij om te beweren dat ze de waarheid wel gesproken heeft??
Foto's blijken duidelijk anders.