Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
promptertje schreef:tita schreef:dat slaat nergen sop prompertje
vergeet niet dat de paard er is voor de hobby van zijn baas en niet andersom
Dat is dan jouw visie, maar duidelijk niet de mijne.
Mijn paarden werken hard voor mij, en mogen daar voor in de plaats van mij het nodige verwachten. Ze zijn er niet alleen voor mijn plezier, ik ben er ook voor hun plezier. Ik heb ze niet als puur amusement voor mij aangeschaft, dan had ik beter een spelcomputer oid aan kunnen schaffen, die kun je aan de kant gooien als je geen zin hebt om er mee bezig te zijn.
BGGBWM schreef:(En buiten dat denk ik ook niet dat tita haar eigen paard zou bij het asiel af zou leveren).
runningkawa schreef:Bij een asiel geef je hem af, ben je er geen baas meer over, betaal je ook geen maandelijkse kosten.
Er word gekeken naar een andere plek voor het paard door de eigenaren van het asiel.
Jij hebt daar niets meer over te zeggen.
Rusthuis, jij blijft eigenaar, draagt alle kosten
tenminste dat is wat ik als verschil zie
Zie een paarden asiel niet anders dan een honden en katten asiel
BGGBWM schreef:Ik begrijp niet zo goed wat je niet gelooft. Ik heb met habo's hof contact gehad en als je je dier aflevert ben je het kwaad dus rk heeft wel degelijk gelijk.
Citaat:De kans dat ze daar de paarden een lekker weiland kunnen bieden is wel heel klein.
Citaat:Een paard kies JOUW niet als eigenaar hoor..Paard kiest er niet voor om rondjes te lopen..ze kunnen het wel leuk vinden.
Ja Paardrijden is hobby, vind je het niet leuk meer dan stop je zo simpel is het.
Vind je het paard niet leuk, dan doe je hem weg zo simpel
Sim0ne schreef:In een asiel zitten de katten en honden ook in een klein rothokje, dus ik neem aan dat dat daar voor paarden (al heb ik nooit gehoord van een asiel voor paarden) niet veel beters is. De kans dat ze daar de paarden een lekker weiland kunnen bieden is wel heel klein. En inderdaad iedereen kan jouw paard daar ophalen en dan heb je helemaal geen kijk meer op wat ermee gebeurt. Bij een asiel mogen ze jou niet eens inlichten over een herplaatsing, zo heb ik het een keer meegemaakt iig.
tita schreef:vergeet niet dat de paard er is voor de hobby van zijn baas en niet andersom