Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lappie_Lap schreef:Had ik door gereden als ik Tyron was geweest? ... Daar weet ik het antwoord niet op omdat ik niet op dat moment op dat paard zat en gevoelt heb wat Tyron gevoelt heeft.
Ik vind dat niemand kan en mag zeggen dat hij/zij het wel of niet gevoelt zou hebben dat dat paard niet goed liep, omdat niemand daadwerkelijk op dat moment in die situatie op dat paard zat.
Skitter schreef:Lappie_Lap schreef:Had ik door gereden als ik Tyron was geweest? ... Daar weet ik het antwoord niet op omdat ik niet op dat moment op dat paard zat en gevoelt heb wat Tyron gevoelt heeft.
Ik vind dat niemand kan en mag zeggen dat hij/zij het wel of niet gevoelt zou hebben dat dat paard niet goed liep, omdat niemand daadwerkelijk op dat moment in die situatie op dat paard zat.
Hier sluit ik me bij aan. Misschien zie je het inderdaad als hij struikeld, maar op het laatste zie je het ook niet zo heel goed en al helemaal niet als je er niet per se op let. Tja en NIEMAND weet hoe het voor haar voelde!
Ik geloof nooit dat ze het wist, en dom expres door reed om te winnen. Winnen zat er toch niet in, ze was over de tijd. En kijk hoe ze afstapt, ze lijkt mij behoorlijk verbaasd.
Maar goed, typisch Bokt zijn die reacties wel![]()
fleurbartels schreef:geen idee hoe het zit met puntentelling, classering, sponsering etc zit wanneer je bij eventing je rit niet uit rijdt. misschien heeft dit meegespeeld waarom ze door ree?
Marliesje schreef:Denk je nu werkelijk dat je dat kunt aflezen aan die paar seconden film die je nu gezien hebt?
Ken je haar soms?
Winterpee schreef:thnak you god
Marliesje schreef:Ik zie ook wat ik zie hier, maar kan aan de hand hiervan niet over haar oordelen, misschien is ze inderdaad keihard en denkt ze alleen aan haar eigenbelang, maar misschien ook niet.
Straf is imo terecht, aangezien ze iig een hele stomme fout heeft gemaakt, maar of dit een fout is, of bewust mishandeling van het paard, ik durf het niet te zeggen.
In tegenstelling tot andere topic wat ik net zag, dat noem ik bewuste paardenmishandeling.
Marliesje schreef:Voor de dressuuramazone zou ik geen reden kunnen bedenken om een paard zo te behandelen, daarnaast doet ze dit vaker, anders was ze niet gefilmd. Zoiets vind ik walgelijk.
corine1981 schreef:Ik vind het zo bijzonder, dat een dressuuramazone die er wat on-orthodoxe trainingsmethoden op na houdt helemaal afgebrand wordt, en dat een haar paard de dood in drijvende eventing-amazone de hand boven het hoofd gehouden wordt.
In mijn ogen staan ze op hetzelfde lage niveau, voor zover je nog van niveau kunt spreken.
Wat is de wereld toch krom.
Cayenne schreef:Je bent een beetje laat, aangezien dit ook al in dit topic ter sprake is gekomen
russel schreef:Ze moet iets gemerkt hebben aan haar paard, kijken doet ze niet eens, een beloning na de rit kan er ook niet af. Nee hij wordt meteen aan de grooms gegeven, alsof het een ding is.