Trailer met paarden slaat tweemaal over de kop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Re: Trailer met paarden slaat tweemaal over de kop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:05

wat bedoel je precies met je reactie kollee?

Hoe staat met met het papierwerk van deze zaak, is er al iets bekend qua schuld?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:12

whoopylover schreef:
Hoe staat met met het papierwerk van deze zaak, is er al iets bekend qua schuld?

ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de oorzaak. DAAR kun je wat van leren, WIE de oorzaak is, is voor ons buitenstaanders totaal niet van belang.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:16

Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Helaas duren dit soort dingen lang...
Hoe gaat het met de paarden??

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 08:06

Ik bedoel ook eigenlijk wat de oorzaak geweest is. Het was al laat gisteren en ik kon niet echt op het juiste komen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:08

waar gaat die reactie van jou over knollie??

vraag me ook af of al iets van dat onderzoek binnen is en hoe nu met paarden is, Merk je er nog iets van?

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:07

Echt erg zeg! Verdrietig

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:00

Laatste wat ik gehoord heb is dat de trailer van achter is aangetikt door ene achterop rijdende auto, en dus niet pas is aangetikt toen hij al los was zoals in eerste instantie werd gezegd (heb overigens de overige pagina's niet gelezen dus wellicht was dit al bekend inmiddels).

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:13

Dat zou ik dan ook graag van degene horen Haha! Het maakt nogal een verschil of je zelf iets verkeerd gedaan hebt, of dat een of ander rund niet op zat te letten en je gewoon van de weg rijdt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:27

Vippie schreef:
Laatste wat ik gehoord heb is dat de trailer van achter is aangetikt door ene achterop rijdende auto, en dus niet pas is aangetikt toen hij al los was zoals in eerste instantie werd gezegd (heb overigens de overige pagina's niet gelezen dus wellicht was dit al bekend inmiddels).

niet als zodanig, maar ik heb dat wel meteen als mogelijke oorzaak geschreven, ook gezien de schade aan de auto en het feit dat de mensen al geruime tijd onderweg waren en van een foute aankoppeling niks was gebleken!

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 08:07

Dat was, wat ik ook al zei: een traielr raakt niet "zomaar" los van de trekauto. En omdat je langzamer bent dan anderen en je snelheid door achteropkomend verkeer makkelijk overschat kan worden, lijkt me het het meest waarschijnlijk, dat de van achteren komende auto de trailer heeft geraakt en de chauffeur toen een smoes heeft verzonnen om van de schuld af te komen. Laat diegeme maar flink betalen. Eerst zo´n fout maken en dan het niet willen toegevn ook nog. Lekkere lui lopen er rond.

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:21

OOooooo....

het heeft heel erg lang geduurd, maar ik ben nog een reactie verschuligd voor de mensen die geintereseerd zijn.

We zijn nu bijna een jaar verder en eindelijk is de hele papiermolen doorgewerkt en zijn we op de hoogte van wat er ECHT gebeurd is.
De man achter ons heeft ons inderdaad aangereden, door de kracht van achter is de zekeringspen in de grendeling gebroken en is te trailer los geraakt. De trailer is niet op de handrem gegaan omdat de (wel goed aangekoppelde Knipoog) metaaldraad die dat moet doen niet in achterwaartse richting is getrokken (wat gebeurd als je je trailer 'verliest') maar in voorwaartse richting (trailer heeft de auto nog aangereden, dat was achteraf de dreun die ik voelde)

Er was niks mis met de Ifor, nog met Ifor's in het algemeen.

Met de paarden gaat het goed. Beide liepen tegen sept. weer wedstrijden. We hebben geen problemen met laden (wat volgens mij komt doordat ze een post traumatische amnesie hebben Knipoog)

Ik geloof dat ik hiermee alle vragen die er waren beantwoord heb...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:29

Wat leuk om dit alsnog te lezen! Ja Blij dat het goed afgelopen is.. Haha! Ik hoop dat diegene die de trailer aan heeft gereden er minder goed vanaf komt Boos!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:37

Relaxed schreef:
Wat leuk om dit alsnog te lezen! Ja Blij dat het goed afgelopen is.. Haha! Ik hoop dat diegene die de trailer aan heeft gereden er minder goed vanaf komt Boos!

Nou, inderdaad !

Ook voor wesleyjune fijn om te weten dat het niet lag aan het aankoppelen van de trailer oid.
Lijkt mij dat je aan jezelf gaat twijfelen als zoiets ergs is gebeurd.
Super dat de paarden er goed vanaf gekomen zijn! Cool

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:21

amondi schreef:
ik denk zelf heel eerlijk, dat hij eerst werd aangereden en toen over de kop sloeg... hoe kan die golf een trailer raken die in de berm ligt???

precies zo alsdat ik al dacht bij het zien van de foto's!
Idioot met een golfie.... lekker met de radio prutsen oid en vervolgens en complete combinatie over het hoofd zien!

Mogen van mij meteen 3 punten op zijn rijbewijs zijn en een royement van zijn verzekeringspolis!
8 jaar Rialto( losers maatschappij) en dan weer eens proberen....

O.k. ik sla op hol, maar ik heb dan ook al veel te veel meegemaakt met dit soort gastjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:47

De avond dat dat gebeurt was was Normaal in Pesse, ik denk dat ze daar dus hun hoofd bij hadden en niet op de weg aan het letten waren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:10

Je weet nooit precies wat er is gebeurd. Je vraagt je soms ook wel eens af hoe het komt dat mensen en auto's op de vluchtstrook geraakt worden als ze daar stil staan, niet voor niets moet je achter de vangrail wachten. Kennelijk trekt het aan, kijken mensen te veel naar iets verder van hun zonder het stuur recht te houden. Je weet het nooit. Er zijn mensen die ver van de middenlijn rijden uit angst, mensen met bermvrees en weer te veel naar het midden rijden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:14

Wat leuk dat je een update plaatst Lachen.

Goed te horen dat de paarden ok zijn en dat het in elk geval niet lag aan jouw combinatie en aankoppelen Lachen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:15

in iedergeval fijn dat de paarden het goed maken......... !

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:39

Goh wat leuk dat er een update komt. Was blij dat je paarden het goed maakten, maar heb zelf een Ifor en weet hoe goed die dingen zijn. Maakte me dus toch wat zorgen als zo'n trailer zomaar los kan komen. Niet dus. Wat al snel werd vermoed bleek juist: je bent van achter aangereden. Fijn dat de waarheid aan het licht is gekomen, succes met alles!
Lang leve Ifor Williams. Ben er toch wel zeker van dat de kooiconstructie hier een cruciale rol heeft gespeeld. Anders was het voor de paarden denk ik anders afgelopen.