Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:47

marialva schreef:
hallo allemaal

wij hebben zo meegeleefd met de mensen die bedonderd zijn vooral brigitte en haar familie paard gekocht en 2000 euro betaald maar paard nooit geleverd Boos! en hebben deze mensen daar heel lang voor moeten sparen, daar kon ik niet tegen en hebben wij het verwachte veulen van Dinod Lady aan deze mensen vandaag gratis geschonken om zo hun leed een beetje te verzachten Ach gut het veulen wordt tussen nu en 4 weken verwacht Haha! en daarbij betalen wij ook de aanvraag van de stamboek papieren en het chippen en evtueel als het een hengst is de casteratie Haha! jullie kunnen het ook allemaal op mijn website en forum lezen zie onderschrift, ik hoop dat we zo het leed een beetje verzachten van de familie die ook zwaar is getroffen door deze oplichter Boos! het is ook op het forum van tros opgelicht te lezen en hebben brigotte en familie al hun dankbaarheid voor ons gebaar daar geplaatst nou hopen dat het veulentje snel geboren wordt en dat ze snel van hun veulentje kunnen genieten en een beetje alle toestanden achter zich kunnen laten Ach gut groetjes Marialva Stallions Stables

Wat een gewèldig gebaar !! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:52

Het gebaar is super maar......als je toch al 2 jaar moet sparen voor een paard van 2000 euro, dan moet je niet ineens de dierenarts nodig hebben voor je paard want dan is er dus geen geld.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:53

marialva schreef:
hallo allemaal

wij hebben zo meegeleefd met de mensen die bedonderd zijn vooral brigitte en haar familie paard gekocht en 2000 euro betaald maar paard nooit geleverd Boos! en hebben deze mensen daar heel lang voor moeten sparen, daar kon ik niet tegen en hebben wij het verwachte veulen van Dinod Lady aan deze mensen vandaag gratis geschonken om zo hun leed een beetje te verzachten Ach gut het veulen wordt tussen nu en 4 weken verwacht Haha! en daarbij betalen wij ook de aanvraag van de stamboek papieren en het chippen en evtueel als het een hengst is de casteratie Haha! jullie kunnen het ook allemaal op mijn website en forum lezen zie onderschrift, ik hoop dat we zo het leed een beetje verzachten van de familie die ook zwaar is getroffen door deze oplichter Boos! het is ook op het forum van tros opgelicht te lezen en hebben brigotte en familie al hun dankbaarheid voor ons gebaar daar geplaatst nou hopen dat het veulentje snel geboren wordt en dat ze snel van hun veulentje kunnen genieten en een beetje alle toestanden achter zich kunnen laten Ach gut groetjes Marialva Stallions Stables

Afgod

Ik heb ook een klein stukje gezien en toen hield de TV er mee op.
Wat een Vuile *** zeg.
Bah. En dan vooral doen als of het allemaal hún schuld is en hij niks gedaan heeft. Misselijk
Miezerig zielig mannetje.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:01

khep ut gezien.. zwaar triest gewoon..:| en d'r was 1 v rouwtje bij .. Davina volgesn mij.. die had toen ook meegedaan aan de ex wive's club.. [ ze had wel een mooi paard:P]

Lia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:27

Ik heb t gister ook gezien.
Jezus wat een k*t vent.
Boos! Ik hoop niet dat ik die man ooit tegenkom want die komt niet levend meer weg!! jeetje wat kan ik mezelf hier kwaad om maken

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:27

Tjee wat een geweldig gebaar!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:34

Ben blij voor je dat je beestje niets is overkomen, zie het al helemaal voor me gebeuren, ik zou me zo erg dood schrikken dat enige naam mag hebben.
Had je beestje voor de rest nog wel verwondingen of was die enkeld alleen dik geschrokken? Wees blij dat die niet is los gebroken of iets dat die was gaan rennen, of weet ik wat..

Ik heb de aflevering helaas moeten missen, maar had al enige signalen van die beste man gehoord. Volgens mij was het al een keertje eerder op tv. Weet niet zeker of het de zelfde persoon was, maar ging toen wel over een man uit brabant.
Ik vind het belachelijk dat het allemaal maar zo makkelijk kan, hotels ed oplichten.
Vind eigenlijks dat iedereen een vaste woonplaats moet hebben in nederland, voor de zwervers wat moeilijker, maar in ieder geval dat het moeilijker is de boel zo op te lichten. Een server voor hotels ofzo van wan betalers voor kamers zodat hotels de beste man kan weigeren te verblijven in het hotel.
Hoop dat ze die vent lang achter de tralies stoppen, weer een oplichter minder.

Uthrick schreef:
Ik ben zeer waarschijnlijk ook "slachtoffer"van deze man geweest 3 jaar geleden.( ik weet nog niet zeker of het dezelfde man betreft maar verhaal/profielschets komt overeen) Niet doordat ik een paard via hem kocht/verkocht maar een trailer kocht van hem.

Trailer leek mooi in orde, geen nieuwe maar zeer zeker in veilige staat. Man was aardig, vertelde te stoppen/minderen in de paardenwereld ivm leeftijd dus deze 2 paardstrailer had hij niet meer nodig. Hij was echt heel aardig, geen moment gedacht dat hij niet betrouwbaar was. 1e de beste keer dat ik met de trailer en paard op pad ging, brakken de assen door en sleepte de bodem over de grond. Thank god had ik mijn paard in de hoge/ dikke transport beschermers staan en reedt er een les auto achter ons. Meisje bleek achteraf voor het eerst op de snelweg te rijden dus ze hield veel, heeeeel veel afstand anders hadden ze er op gezeten. Nagelbijten / Gniffelen Kind heeft ook de schrik van haar leven gehad. Ach gut
Paard opgehaald door de vrouw van een politie agent die in de buurt woonde ( dat was wel vet tof/aardig van hun OK dan! )
Trailer weggesleept, op de brug gezet bij een erkende/bekende trailer/aanhanger dealer/gararge en daar bleek dat het onderstel volledig doorgeroest was. De "vriendelijke" verkoper heeft het onderstel volgespoten met vloeibaar piepschuim/ventilatiemateriaal zodat je niet meer hoorde dat het was uit/hol geroest en vervolgens met teer/zwarte verf zwart gemaakt zodat je er niks meer van zag.

De eigenaar en een expert zei dat zelfs hij deze schade/oplichterij niet zou zien als de trailer niet op een brug zou staan en hij het juiste materiaal niet zou hebben. Mijn verkoper is dus zeer vakkundig te werk gegaan. Al doende leert men zeggen ze, dat bleek want hij had op deze manier nog 4 andere trailers verkocht.

Ik snap werkelijk waar niet hoe je het in je kop haalt om een paard, maar ook andere weggebruikers zo in gevaar te durven brengen. Hamer

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:43

marialva schreef:
hallo allemaal

ik vind het een geweldig gebaar! OK dan!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:45

@marialva; Wat een mooi gebaar!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 17:49

Dames, laat dit topic aub niet ondergesneeuwd raken met felicitaties Haha!

Berichten over het gebaar van Marialva mogen hier worden geplaatst:
viewtopic.php?sid=&f=11&t=769758 Haha!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:04

Wat ik niet snap is dit: http://tros.nl/index.php?id=693 Bloos
Brigitte vraagt hier om zadel, hoofdstel, longeerspullen en noem maar op.
Ze weet toch hopelijk wel dat je met een veulen de eerst komende jaren weinig kunt doen Bloos

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:30

Ik heb dus ook gekeken, echt verschrikkelijk wat die man allemaal doet. En dan al zijn zoete praatjes dat het allemaal wel mee valt en bla bla bla Misselijk

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:37

Thirsa_ schreef:
Wat ik niet snap is dit: http://tros.nl/index.php?id=693 Bloos
Brigitte vraagt hier om zadel, hoofdstel, longeerspullen en noem maar op.
Ze weet toch hopelijk wel dat je met een veulen de eerst komende jaren weinig kunt doen Bloos

het is toch logisch dat iemand al graag wat spulletjes wil hebben dat had ik ook toen ik net een veulen had van 4 maanden Haha! ik snap dat heel goed Haha!

ook stal smolderhof in belgie heeft aangeboden het veulen gratis in opfok bij hun te zetten en dat is de stal die ook voor heel veel geld is opgelicht, ook een heel lief gebaar toch?

groetjes marialva

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:33

Gister ook gezien en vond het echt onwijs sneu voor iedereen. Ook die ex-en die echt diep in de schulden zitten (waarschijnlijk hun hele leven). Het is dat ik het geld niet heb, anders had ik ze zo wat geschonken. En die Serge, tja...dat die er nog elke keer zo mee weg komt. Aparte gast, dat ie ook het lef heeft te zeggen dat hij goed is geweest voor zijn kids...jammer alleen dat ze hem niet verder en scherper ondervraagd hebben. Was wel benieuwd geweest naar zijn verhalen (en bijbehorende uitvlucht).

amaretto2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:34

wat een mafketels bestaan er toch op de wereld, hopelijk krijgen ze hem snel te pakken!!!!!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:44

Marialva, ik vind er niks logisch aan dat je al een bv een zadel wil voor je veulen hoor Knipoog
Kun je de eerste jaren niks mee en je weet niet of het ooit zal passen!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:52

Thirsa_ schreef:
Marialva, ik vind er niks logisch aan dat je al een bv een zadel wil voor je veulen hoor Knipoog
Kun je de eerste jaren niks mee en je weet niet of het ooit zal passen!

nee tuurlijk een zadel hoeft ook nog niet Knipoog ik denk dat dat een beetje veel gvraagd is maar spullen om te trainen is wel handig om te hebben Knipoog en ik snap wel dat ze van de gelegenheid gebruik willen maken maar tegen de tijd dat ze een zadel nodig hebben ben ik er ook nog hoor Knipoog

groetjes marialva

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:08

Nou Marialva ziet inmiddels helemaal van de gift af... Verward
Dit vond ik op een ander forum door haar gepost:

Citaat:
dat klopt dat ging op verzoek van brigitte maar ik zie van de geheel schenking af want ik krijg vele verhalken over brigtte binnen dat ze wel geld heeft voor een ander paard, en ga nu ook een persoonlijk bericht sturen naar de mense die van bokkt spullen willen opsturen , ik ga me nu van deze zaak afzijdig houden en wensik de gedupeerde heel veel sterkte met vriendelijke groet cynthia

http://tros.nl/index.php?id=693

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:21

Ik snap er niks van, eerst word er dat gezegd, en even later dat Brigitte het niet wil omdat ze zich bezwaard voelt door het gezeur hier Verward

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:28

nou mensen zoals slimmerik maken het andere mensen zuur en door al dat gezeur zit brigitte weer zwaar in de put zie het forum van tros opgelicht hoe slimmerik loopt te treineren Boos! ik stop er ook mee want ik kan slecht tegen dit soort mensen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:30

Hoezo loopt ze te treiteren? jij gaf in eerste instantie toch aan van de schenking af te zien?
En volgens mij had dat niks met bokt te maken!

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:46

volgens mij volg ik het ff niet meer.
gaat de schenking nu niet door?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:52

marialva schreef:
nou mensen zoals slimmerik maken het andere mensen zuur en door al dat gezeur zit brigitte weer zwaar in de put zie het forum van tros opgelicht hoe slimmerik loopt te treineren Boos! ik stop er ook mee want ik kan slecht tegen dit soort mensen

Volgens Marialva omdat ik loop te treiteren. Omdat ík Brigitte heb aangevallen, zou Brigitte van de gift afzien volgens haar.

Graag zou ik van haar 1 quote zien waarin ik Brigitte aanval. Ik heb en had juist met haar te doen en vond aanbod van Marialva gewéldig. Om ook voor andere slachtoffers wat te betekenen had ik met de TROS telefonisch contact opgenomen.... Meer heb ík niet gedaan.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 10-05-07 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:54

marialva schreef:

naar mijn mening niet alelen slimmerik, waren d'r nog een paar die wantrouwig reageerde,
dat hele topic is verdwenen van de site van de tros

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:56

Het lijkt mij niet de bedoeling om in dit topic de discussie van een ander topic nog eens dunnetjes over te doen.