Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:48

Celine_M schreef:
Wel jammer dat je die zender niet kan ontvangen in België. Ik had graag gezien (of nee: geweten, zien toch liever niet Bloos) waarom ze het nu doen..

ze doen het omdat ze het geil vinden, en erop kicken, de ene zei het ronduit, ik vind het geil om gene*kt te worden door een hond kan ik niets aan doen, en de andere zei dat ze sabbelen Misselijk

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:49

Dan denk ik dat ik maar wat blij ben dat ik het toch niet gezien heb Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:52

Celine_M schreef:
Dan denk ik dat ik maar wat blij ben dat ik het toch niet gezien heb Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

denk ik ook dat je dat moet zijn, ik werd er misselijk van.. hengsten waren zijn favoriet, en veulens, en hij zat aan een drachtige merrie.. werd er misselijk van.. bah

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:59

Een veulentje ook?? Bloos!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:04

Van mij hadden ze die kerel gewoon met zijn porem in beeld mogen zetten hoor... Zelfs de stemmen werden verdraaid, jammer.
Ophangen zulke griebels Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:07

Celine_M schreef:
Een veulentje ook?? Bloos!

ja die liet ie sabbelen.. en wij hebben hier een veulen met mams rondlopen.. gelukkig dat ie overbeschermend is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:08

Dabo schreef:
Van mij hadden ze die kerel gewoon met zijn porem in beeld mogen zetten hoor... Zelfs de stemmen werden verdraaid, jammer.
Ophangen zulke griebels Boos!

van mij idd ook, jammer dat dan van de wet niet mag.. ik denk dat hij ze ook liever zo in beeld had gezet hoor.. en hij kende die man ook nog!

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:11

Dan hoop ik dat zijn volgende veulen (liever niet natuurlijk) losse tandjes heeft en hem eens een flinke HAP in z'n ***** zet ipv 'sabbelt' Misselijk Misselijk

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:13

Kunnen wij als 'paarden liefhebbers' niet een handtekening actie houden ofzo? Tegen seks met paarden? Of zal dat allemaal niks helpen? Verward
Ja ik weet het niet hoor.
Maar wil iets doen.
Dieren kunnen hun zelf niet beschermen.

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:30

Echt niet normaal die uitzending:S en dan heeft ie het over een shetland merrie met een hengsteveulen wat hij onder dwang wel ff zou hebbe..... Boos!
Geen woorden voor!! Boos!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:54

Ziek... echt om van te kotsen...

Wat vinden jullie inderdaad van een handtekeningen actie?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:57

Celine_M schreef:
Wel jammer dat je die zender niet kan ontvangen in België. Ik had graag gezien (of nee: geweten, zien toch liever niet Bloos) waarom ze het nu doen..

Mee eens had het ook willen zien, is gewoon goed om te weten tegenover wat je staat en hoe die mensen denken.
Know you're enemy bij wijze van spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 00:05

ik weet niet of het nog herhaald word, of op internet te zien is, maar anders wil ik het wel voor jullie opnemen..
handtekeningen zal niet helpen denk ik, ze zijn al met een wetsvoorstel bezig, hopen dat deze er snel doorkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 00:21

Heb het gelukkig niet gezien, maar ik zou het wel leuk vinden om te zien hoe zo'n gore kerel genomen wordt door een Shire dekhengst Nagelbijten / Gniffelen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 00:31

Me maag keert zich gewoon om als ik het alleen al hoor Misselijk Misselijk Misselijk !! Hoe krijg je het in godsnaam in je hoofd Boos! ZIEK ZIEK ZIEK!
Zo iemand moet ik niet tegen komen en al helemaal niet bij me eige snoetje ! Bah Misselijk Misselijk

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:33

Ik heb het wel gezien,
Wat bezielt die mensen.

En die ene vent had het erover om een eigen ruin? te kopen,
Dan ben je toch ziek inje hoofd

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:50

Echt een walgelijke aflevering.
Zo eentje zou eigenlijk een keer zn broek moeten laten zakken en achter mijn paard moeten gaan staan.
Hebben we meteen een viesnek minder Knipoog
Kan hier echt met mn verstand niet bij,maar datzelfde geld ook voor mensen(?) die het met kinderen doen.
Er lopen meer gekken buiten rond als dat er vastzitten.

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:54

Ik heb het opgenomen en ik twijfel nog of ik het wil kijken. Ik hoopte eigenlijk dat ze de echte "momenten' zeg maar er uit zouden hebben gelaten en dat het verder vooral een praat docu was. Maar ik begrijp uit de reacties hier dat het vrij duidelijk in beeld komt allemaal? In dat geval wil ik het misschien liever niet zien.

Ik weet dat dit geen onderwerp is om om te lachen, maar ben ik nu de enige die een beeld heeft van dat soort mensen die met de Penny zitten zoals andere mannen met de playboy? Bloos

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:54

Ik heb gisteren gekeken Boos!
Ik was zo boos van binnen,En die zin (zullen wij vriendjes worden)
Aan die zin heb ik echt een hekel!
ik vindt het echt heeel knap dat hun dit gewoon durven om mee te gaan en kijken wat hij gaat doen enzo.
Die mensen zijn gewoon ziek !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:57

Ik heb het ook gister gezien, ik werd er werkelijk gewoon kotsmisselijk van !
Wat een ziekelijke mensen, die moeten ze gelijk aan hun leuters ophangen Boos!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:58

Nezzie schreef:
Ik heb het opgenomen en ik twijfel nog of ik het wil kijken. Ik hoopte eigenlijk dat ze de echte "momenten' zeg maar er uit zouden hebben gelaten en dat het verder vooral een praat docu was. Maar ik begrijp uit de reacties hier dat het vrij duidelijk in beeld komt allemaal? In dat geval wil ik het misschien liever niet zien.

Ik weet dat dit geen onderwerp is om om te lachen, maar ben ik nu de enige die een beeld heeft van dat soort mensen die met de Penny zitten zoals andere mannen met de playboy? Bloos

Je ziet niet duidelijk "Het" zeg maar,
Daar is het te donker voor,

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:59

Ilg.. zo ranzig, ik heb het nietgekeken, maar wel even alle reacties hier gelezen. Wat ongelovelijk goor zeg, arme dieren...
Maar de mensen die plaatsen hebben herkend, zijn jullie niet geschrokken dat het zo in de buurt is?! En hebben jullie het gemeld bij de eigenaren van die grond/dieren? Misschien kunnen jullie hem eens opwachten Nagelbijten / Gniffelen

Echt.. ik heb hier zo een hekel aan, neem lekker een opblaaspop.

Wel goed dat ze dit op tv hebben uitgezonden hoor Ja

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 08:00

Ik vond het een goede aflevering. (nu niet gelijk denkn dat ik het ermee eens ben hoor! Tis te ranzig voor woorden) Mede doordat je nu echt met je neus op de feiten wordt gedrukt. ALs je ook hoort hoe ze de 'slachtoffers' uitzoeken..
Hierdoor gaan we er meer over nadenken, is de wei wel goed beveiligd, kunnen ze er niet zomaar overheen springen. (dat deed die man altijd). Er zijn dingen die je zelf kan doen om het te 'voorkomen'. Dit neemt NIET weg dat iemand met z'n poten van je beesten af moet blijven!
De aflevering vond plaats in omgeving zwolle met de paarden. Ik hoop dat iemand het herkend heeft en beter aan beveiliging gaat doen zodat die eikel maar wat anders gaat doen.
Ik snap ook echt nog steeds niet wat mensen bijvoorbeeld bezield om het met een hond te doen. Naast dat het gewoon niet hoort en kan, hoe zit het met bacterieen? Mag hopen dat iedereen die het doet een fikse infectie krijgt dat ze een maand met een etterend en ontstekend gat zitten vanachter. Blegh.

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 08:05

Heb het begin wel gezien, maar afgezet, want ik werd er niet goed van. Ik kon alleen maar zeggen: nog een reden dat je je paard 's nachts niet buiten kunt laten staan.
Wat mij wel opviel was dat die kerel echt een weiland heeft uitgezocht waar hij ook gemakkelijk in kon komen. Hij zei zelfs: deze mensen hebben ook nog nooit van preventie gehoord. Hallo!! Is het nu de eigenaars zijn eigen schuld dat hij het weiland in gaat en zijn ding wil doen? het .... lef. Ik hoop dat het nieuwe wetsvoorstel er snel ligt, maar dat deze mensen ook een flinke straf krijgen hiervoor. Er moet toch echt wat mis zijn met je dat je dit "lekker" vindt. Ik vind het ronduit walgelijk.

Selene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 10:03

Ik heb het gezien ,,
en het is gewoon niet normaal..
je had verder niks ergs gezien ..
maar ze hadden zo een afspraak met mensen
die dat deden ..
groetjes Daphne