Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Wie zegt dat ze zich niet heeft gemeld bij de politie?
Ik geloof de jongetjes van die leeftijd tegenwoordig niet meer op hun woord...wil eerst het hele verhaal weten van 2 kanten.
Miss_Montana schreef:De politie wil graag in contact komen met de amazone. Ze is tussen de 12 en 18 jaar, heeft halflang donkerblond haar net over de schouders en ze droeg geen cap. Het paard was lichtbruin van kleur. Getuigen worden verzocht te bellen met het wijkteam Westerwatering via 0900-8844.
casjuh schreef:ik zeg altijd maar dat er 2 kanten zijn van een verhaal.
Tot nu toe hebben we alleen de kant van het jongetje gelezen, maar wie weet wat hij dat meisje/paard heeft aangedaan. Je reageert niet zomaar zo door op iemand in te rijden... Dan moet er meer zijn gebeurt dan alleen maar een opmerking of je je stront wilt opruimen...
Maaikeee schreef:Hmmz idd, het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor manier en wát het jongetje precies heeft gezegd,
Maaikeee schreef:Hmmz idd, het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor manier en wát het jongetje precies heeft gezegd,
maar expres met een paard richting(bijna opp!!) iemand rijden is toch wel gevaarlijk..you never know;)
Adil18 schreef:Volgens mij geeft het overgrote deel van de mensen op dit topic een beeld van een 12-jarig jongetje als een lief klein blond engeltje wat niet anders dan geheel onschuldig kan zijn....Hmm, zouden ze dan alleen in Twente van die lange knuppels met een een grote bek fokken...?![]()
Adil18 schreef:Volgens mij geeft het overgrote deel van de mensen op dit topic een beeld van een 12-jarig jongetje als een lief klein blond engeltje wat niet anders dan geheel onschuldig kan zijn....Hmm, zouden ze dan alleen in Twente van die lange knuppels met een een grote bek fokken...?![]()
ThePast03 schreef:Adil18 schreef:Volgens mij geeft het overgrote deel van de mensen op dit topic een beeld van een 12-jarig jongetje als een lief klein blond engeltje wat niet anders dan geheel onschuldig kan zijn....Hmm, zouden ze dan alleen in Twente van die lange knuppels met een een grote bek fokken...?![]()
Nee hoor, de meeste 12-jarige jongens die ik ken zijn alles behalve een engeltje.
Maar ik voel me er ook niet dusdanig door bedreigd als ze me uitschelden dat ik er agressief van word gelukkig.
Anders had ik voor mij gevoel echt een psychiater nodig.
ThePast03 schreef:runningkawa schreef:Wie zegt dat ze zich niet heeft gemeld bij de politie?
Ik geloof de jongetjes van die leeftijd tegenwoordig niet meer op hun woord...wil eerst het hele verhaal weten van 2 kanten.Miss_Montana schreef:De politie wil graag in contact komen met de amazone. Ze is tussen de 12 en 18 jaar, heeft halflang donkerblond haar net over de schouders en ze droeg geen cap. Het paard was lichtbruin van kleur. Getuigen worden verzocht te bellen met het wijkteam Westerwatering via 0900-8844.
De beginpost.
Lijkt me niet dat de politie op zoek is als ze zichzelf al gemeld heeft.
Adil18 schreef:Was dit agressief dan? Stoof ze in een overdonderende galop op deze jongen af of zette ze haar paard voor de jongen neer, bewoog deze onrustig heen en weer omdat hij de spanning voelde en stapte hij daarbij per ongeluk op de jongens' voet....?
Ik denk dat je uit dit artikel niet meer dan voorbarige conclusies kan trekken...het enige wat ik met zekerheid kan vaststellen is dat ik niet weet in wat voor toestand de jongen verkeerd...maar als ik het artikel zo lees zou het ook om een blauwe plek om zijn voet kunnen gaan....Volgens mij heeft hij niks gebroken en ligt hij niet in het ziekenhuis...Ik denk dat het verhaal vanuit een drmatisch perspectief wordt bekeken omdat de politie hier in een keer zo veel aandacht aan schenkt (Ga toch boeven vangen!!!!![]()
![]()
)
Adil18 schreef:Was dit agressief dan? Stoof ze in een overdonderende galop op deze jongen af of zette ze haar paard voor de jongen neer, bewoog deze onrustig heen en weer omdat hij de spanning voelde en stapte hij daarbij per ongeluk op de jongens' voet....?
Ik denk dat je uit dit artikel niet meer dan voorbarige conclusies kan trekken...het enige wat ik met zekerheid kan vaststellen is dat ik niet weet in wat voor toestand de jongen verkeerd...maar als ik het artikel zo lees zou het ook om een blauwe plek om zijn voet kunnen gaan....Volgens mij heeft hij niks gebroken en ligt hij niet in het ziekenhuis...Ik denk dat het verhaal vanuit een drmatisch perspectief wordt bekeken omdat de politie hier in een keer zo veel aandacht aan schenkt (Ga toch boeven vangen!!!!![]()
![]()
)
runningkawa schreef:Ik geloof de jongetjes van die leeftijd tegenwoordig niet meer op hun woord...wil eerst het hele verhaal weten van 2 kanten.
ThePast03 schreef:Maaikeee schreef:Hmmz idd, het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor manier en wát het jongetje precies heeft gezegd,
Het zal wel aan mij liggen hoor maar volgens mij zit er ook iets niet goed bij iemand die zichzelf het zo aantrekt wat een 12 jarig jochie over haar of over haar paard zegt dat ze er agressief van wordt.
Luckystory schreef:Er zijn wel enkele situaties waarin ik het zelf ook zou doen.
En ik heb het zelfs al eens gedaan en heb er absoluut geen spijt van.
Het was een volwassen man van een jaar of 50. Hij fietste voorbij en 10meter voor mijn paard haar neus zet hij plots zijn fiets dwars op de weg en begint te roepen en te tieren. Dat er niet genoeg plek was om te passeren of zoiets. (Terwijl hij dus al zonder probleem gepasseerd was, ik gewoon rechts op de weg reed en een halve minuut daarvoor een auto er blijkbaar ook gewoon langs kon) Die man blokkeerde dus de weg met z'n fiets en bleef ondertussen maar roepen en hij werd aardig agressief. Hij greep mijn paard bij de teugel en probeerde mij eraf te trekken.
M'n paard stond stil, maar toen hij fysiek werd, heb ik haar niet al te zachtzinnig aangespoorden recht op die man ingereden. En er dan snel vandoor gegaan. Ik zou niet weten, of hij er iets aan over heeft gehouden, maar ik was nou ook niet van plan om te blijven en het hem te vragen.
ThePast03 schreef:Dat heb ik al gezegd:
De enige uitzondering is als je wordt aangevallen door een ouder iemand, maar dan heet het ook gewoon verdediging.
Dat is toch geen vergelijking met een 12-jarige jongen die wat roept?