Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ze opent haar account in juli en begint vandaag pas te posten en dan op zo'n manier. Vraag me af waarom ze in november niet gereageerd heeft in die andere topics.
arabierlover schreef:het is echt niet zo wonder dat ze die paarden hebben gered want ze hadden die paarden al veel eerder kunnen redden maar ze laten die knollen daar staan voor de media en die meiden zijn pas het water in gegaan toen hun pony's tot hun knieen het water in konden dat had al veel eerder gekent het is gewoon zielig voor die beestjes dat ze daar zo lang hebben moeten staan!!!!!:@
arabierlover schreef:zijn jullie gek geworden ofzo ik ben oud en wijs genoeg zelf te bepalen wat ik doe ja en jullie mening boeit me niks ik zeg wat ik ervan vindt hou gewoon ff op met dat gekloot jonge
Kajanus schreef:arabierlover schreef:zijn jullie gek geworden ofzo ik ben oud en wijs genoeg zelf te bepalen wat ik doe ja en jullie mening boeit me niks ik zeg wat ik ervan vindt hou gewoon ff op met dat gekloot jonge
![]()
![]()
een gevalletje erge korte tenen
arabierlover schreef:ALS JE ER PROBLEMEN MEE HEB DAN HOU JE MAAR GEWOON LEKKER JE MUIL
arabierlover schreef:JE MOET GEWOON NIET ZO STOER DOEN ALLEMAAL, EN JE MOET GEWOON MIJN MENING ACEPTEREN WANT DAT JULLIE DAT NOU ALLEMAAL ZO GEWELDIG VINDEN MOETEN JULLIE WETEN EN ALS JE ER PROBLEMEN MEE HEB DAN HOU JE MAAR GEWOON LEKKER JE MUIL
arabierlover schreef:doe niet zo bijdehand ik mag toch wel mijn eigen mening hebben maar als je op bokt een eigen mening hebt krijgt je gelijk heel bokt op je af dat is echt belachelijk weetje
arabierlover schreef:zijn jullie gek geworden ofzo ik ben oud en wijs genoeg zelf te bepalen wat ik doe ja en jullie mening boeit me niks ik zeg wat ik ervan vindt hou gewoon ff op met dat gekloot jonge
arabierlover schreef:ja je mag best een mening hebben, het is maar de manier waarop je uw mening uit. en daaruit kunnen wij opmaken dat u zeker en vast nog niet "oud en wijs genoeg" bent om uw mening te uitendoe niet zo bijdehand ik mag toch wel mijn eigen mening hebben maar als je op bokt een eigen mening hebt krijgt je gelijk heel bokt op je af dat is echt belachelijk weetje
slimmerik schreef:arabierlover schreef:JE MOET GEWOON NIET ZO STOER DOEN ALLEMAAL, EN JE MOET GEWOON MIJN MENING ACEPTEREN WANT DAT JULLIE DAT NOU ALLEMAAL ZO GEWELDIG VINDEN MOETEN JULLIE WETEN EN ALS JE ER PROBLEMEN MEE HEB DAN HOU JE MAAR GEWOON LEKKER JE MUIL
Wij moeten niks !!
arabierlover schreef:JE MOET GEWOON NIET ZO STOER DOEN ALLEMAAL, EN JE MOET GEWOON MIJN MENING ACEPTEREN WANT DAT JULLIE DAT NOU ALLEMAAL ZO GEWELDIG VINDEN MOETEN JULLIE WETEN EN ALS JE ER PROBLEMEN MEE HEB DAN HOU JE MAAR GEWOON LEKKER JE MUIL
arabierlover schreef:ik bedoelde het heus niet zo boos maar dat jullie allemaal zo maf reageren op mijn mening is gewoon jullie probleem en dat alle mensen daar dan comentaar op hebben is ook prima maar dit is gewoon mij mening klaar dat hebben jullie zelf ook en ik kan wel tekst en uitleg gaan geven waar het op basseerd maar dan hebben jullie gewoon niet goed gelezen of je begrijp het niet
arabierlover schreef:ik bedoelde het heus niet zo boos maar dat jullie allemaal zo maf reageren op mijn mening is gewoon jullie probleem en dat alle mensen daar dan comentaar op hebben is ook prima maar dit is gewoon mij mening klaar dat hebben jullie zelf ook en ik kan wel tekst en uitleg gaan geven waar het op basseerd maar dan hebben jullie gewoon niet goed gelezen of je begrijp het niet
Citaat:kom maar op met jouw visie ervan.
arabierlover schreef:Ik zal het nog een keer uitleggen..................
Die paarden hadden al lang van dat eiland afgekunt op de tv was ook gewoon zo dat die boer van die paarden zij dat ze al wat anders van plan waren en dan ze dat niet hadden kunnen doen omdat anders geen leven meer hadden als er een paar paarden verdronken.
en dan neem je risico's om er een paar te laten verdrinken maar met die beesten word tog niks gedaan en nou hebben ze gewoon daar staan lijden
Stennisje schreef:Ik had juist begrepen dat het risico door het hoge water te groot was en dat ze daarom wachtten tot het water lager stond.
Maar volgens jou hadden ze al veel eerder van dat eiland gekunt?
Want die paar paarden die dat inderdaad probeerden, waren toch verdronken.