Stennisje schreef:Maar ik neem aan dat ballon zich net zo kan ergeren aan medeballonvaarders die champagne staan te klinken terwijl er verderop door hun toedoen een paard wordt afgemaakt, als ik me kan ergeren aan een paar opgeschoten meiden, die het nodig vinden om over een vol strand te galloperen met paarden die ze nauwelijks onder controle hebben.
De ballon mocht daar landen staat op papier en die meiden mochten daar rijden, want het was na 7 uur 's avonds, maar zulke lui verpesten het voor degenen die hun hobby en normen en waarden (die in zulke gevallen zwaarder tellen) wel serieus nemen.
Maar ballon, is er volgens jou verder nog iets te doen om wat meer begrip tussen dierenhouders en ballonvaarders te krijgen?
nou dat er verderop mensen champagne staan te drinken terwijl er een paard afgemaakt moet worden had ik inderdaad ergens gelezen en vind ik zo bizar dat ik me afvraag of ze wel wisten wat er gebeurt was. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er zulke lompe $%#$%#@$% zijn die dat willens en wetens zouden doen.
Overigens vind ik de vergelijking een beetje raar. paarden op een vol strand door aangeschoten meiden kunnen volgens mij heel wat meer ellende teweegbrengen als een ballon die in een leeg weiland land. (schrikreactie van paarden daargelaten) En dan heb ik niet eens over de plakken met stront die overal liggen. Doen paarden wel eens wat anders als schijten trouwens ? Kwam hier net ook weer een paard door de straat en verdomd als het niet waar is VOOR MIJN DEUR perste het dier zijn darmen ff leeg.
Ik weet niet of er iets te doen is om het begrip te verbeteren. Volgens mij zijn er in alletwee de groepen behoorlijk arrogante lieden die het aardig kunnen verzieken voor anderen. En zolang er onbegrip is tussen beide partijen zal dat ook moeilijk zijn om te verbeteren.