Daar kun je nooit een woord verkeerd aan begrijpen

Ik moest even heel hard lachen toen ik je post las. Ik zat zelf nog te denken wat zou ik hier nou op gaan antwoorden, hmmmmm. Hahahahahaha nou hoeft het niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rianne21 schreef:Amondi: waar slaat dit nou weer op?
Ik ben toevallig ook 2 keer naar dit kamp geweest en schrik echt van wat er allemaal over wordt geschreven.
Ik heb een hekel aan mensen die altijd maar overdrijven en alles opdikken.
Mijn ervaring is heel wat anders. Het waren altijd leuke kampen, s `ochtends had je meestal een spel of ging je soort werkjes maken. Ook was het paardrijden altijd leuk. Met guus zelf heb ik nooit echt wat te maken gehad, en heb nooit wat gemerkt van de beschuldigingen gemerkt. Misschien is dat de laatste jaren wel gekomen. Maar ik vind als je niet christelijk bent ga je toch ook niet naar zo`n kamp toe. Ik ben zelf gelovig opgevoed, maar ik doe er niks meer mee. Ga nooit naar de kerk meer. Geloof niet echt zeg maar. Maar ik vind dat soort dingen altijd enorm wordt overdreven. Er waren altijd wel een paar regeltjes zoals bv nooit met je armen of ellebogen op tafel omdat je op paard ook niet zo zit. Ik vind niet dat je iemand moet afkraken als zij/hij hier naar toe is geweest. Iedereen heeft er een andere mening over. Degene op dit topic, wie er wel heen zijn geweest. Kennen jullie de paarden nog? De eerste keer dat ik er was reed ik altijd op shandy. Een roodschimmeltje. C-maat.
En de 2e keer ging ik ook voor ruiterbewijs en toen heb ik hem niet gelijk gehaald en mocht voor de 2e keer gratis weer komen. Ik probeer his horses echt niet goed te praten, maar jullie willen de goeie verhalen niet horen. Er zit altijd 2 kanten aan een verhaal en de media is er heel goed in om dingen te verdraaien en aan te dikken. Ze waren altijd goed voor me, je moest wel goed eten. Maar voor de paarden zijn ze ook heel goed. Was ook een paard die had soms wat last van haar rug, maar die moest gelijk op rust. Maar om even samen te vatten. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en mijn ervaring is zeer goed! Ik ben ook een keer naar een niet christelijk kamp geweest en heb toen heel erg heimwee gehad en deze 2 keer niks geen last gehad. Zo leuk vond ik het! Ik ben geen user die wat recht probeert te breien maar ik zag dit onderwerp en hee daar ben ik vroeger ook geweest.
milo schreef:jeetje zeg, die ome guus fans kunnen ook niet goed spellen. guus mag eerst wel wat aandachts aan de spelling besteden, i.p.v een heropvoeding![]()
ik vind het ziek dat een pedofiel een ponykamp mag leiden.
j3zusfr3ak schreef:hallowa!!
"Het ponyrijden is slechts een lokkertje, in werkelijkheid moeten de kinderen uren bijbelstudie volgen en ’s avonds ook donderpreken van Hoddenbagh aanhoren.”
dit word gezegt...
ik vind dit eigenlijk maar onzin… ik heb ben 2 keer mee geweest op een kamp van ome guus, 1 keer met his horses en ik heb wel bijbel studie gehad… maar geen uren… en die donder preken van ome guus vallen ook wel mee… hij kan heel knorrig zijn en heel gemeen overkomen, maar ik geloof niet dat hij kinderen daarmee wil pijn doen. ome guus zegt altijd wat je fout doet, maar daar kan je alleen maar van leren… en dit betekend niet dat hij geen complimentjes geeft… integendeel dat doet hij heel goed… en vaak!!
Citaat:
en als je weet dat het een christelijk kamp is... en je wilt niks weten van het geloof... waarom ga je dan nog naar dat kamp toe... je weet dan toch dat je christelijke ideëen hoort...
Citaat:Hoewel Stichting Baruch een Christelijke instelling is, waarvan His Horses een afde-ling is, is iedereen welkom die blij kan zijn met een bijzonder vreugdevol kamp.
Baruch-kampen zijn er om tot rust te komen en aan de andere kant het uiterste uit de kan te halen. Genieten maar!
Natuurlijk gaan we paardrijden, en nog een keer paardrijden en knuffelen en weer knuffelen, maar ook sporten en fietsen en zwemmen en kanoen en lekker eten en gezellig kletsen en zingen en filmkijken, tot het tijd is om naar huis te gaan.
Veel te vroeg!!!
Tieneke schreef:Maar het plegen van een zedenmisdrijf noem ik nogaltijd niet pedofiel zijn. Dutroux en Fourniret zijn pedofielen, deze man weet ik niet zo.