chaai schreef:http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_ ... index.html
voor de kur van anky en haar reactie na afloop
(let op de commentator: "Kijk hoe hoog hij zijn benen optilt, dat toont ook extra, he..")
Erg leuk maar ik heb helaas geen beeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chaai schreef:http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_ ... index.html
voor de kur van anky en haar reactie na afloop
(let op de commentator: "Kijk hoe hoog hij zijn benen optilt, dat toont ook extra, he..")
marfiek schreef:heeft er iemand misschien een filmpje van de kur van laurens waarbij dat gebeurde?
Erg vervelend dat die glzen om vielen.. en dat het zten koste van zijn proef ging!
Cayenne schreef:Ach, Laurens komt er ook wel hoor, inderdaad wel erg sneu maar hij vat het professioneel open het is weer een goede ervaring voor Ollright geweest
pascha7 schreef:Kimble schreef:Ja vond het echt top dat hij z'n kur nog zo heeft kunen afmaken!
De directeur van Jumping heeft z'n excuses ook aan hem aangeboden.
Het stomme was dat ik me vrijdag zat te bedenken wat er zou gebeuren als er iemand op de vip tribune een blad met glazen zou laten vallen. Zaterdag kreeg ik dus m'n antwoord.
Vond het echt zo zielig!!!
aha jij heb dus de gode lopen verzoekenhahahaha laat het dan de volgende keer bij iemand anders gebeuren bij anky ofzo miss dat dan iemand anders is kan winnen
hahahaha
christel1857 schreef:Ik vind het wel belachelijk dat ze regelmatig een 10 of een 9 haalt voor haar kur. Dan had edward gal net zo goed ook lalalalalalalala door zijn kur heen kunnen gooien
. Echt iedere keer als ze gaat zingen schiet ik in de lach als ik er aan denk dat edward of laurens dat ook zou doen
. Bovendien heeft ze al 2 jaar dezelfde kur. Ik vind het niet kunnen.
Sjoert schreef:christel1857 schreef:Ik vind het wel belachelijk dat ze regelmatig een 10 of een 9 haalt voor haar kur. Dan had edward gal net zo goed ook lalalalalalalala door zijn kur heen kunnen gooien
. Echt iedere keer als ze gaat zingen schiet ik in de lach als ik er aan denk dat edward of laurens dat ook zou doen
. Bovendien heeft ze al 2 jaar dezelfde kur. Ik vind het niet kunnen.
![]()
Anky is toch bezig met een nieuwe kur...
baroen schreef:ik deel niet de mening van "vind het niet kunnen hoor" maar ook ik schiet elke keer weer in de lach bij het gezongen stukje, kan er niks aan doen
liliputter schreef:ze heeft nu volgens mij al met de nieuwe gereden
liliputter schreef:
en ze zou met een nieuwe kur komen werd gezegt