Ludora schreef:kamaron schreef:volg dit ff....
Idem, volgens mij krijgt dit verhaal nog een staartje !
ja idd..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludora schreef:kamaron schreef:volg dit ff....
Idem, volgens mij krijgt dit verhaal nog een staartje !
Cayenne schreef:@ Amondi, ik geloof dat ze het daar over een andere pony heeft
vivanes schreef:Nou, ik zal vanmiddag eens langs gaan en kijken hoe en wat.... Hebben jullie dan je zin.....?
vivanes schreef:Waar zal ik moeten aanbellen??? Het is een stuk land met wat stallen, en in de buurt liggen geen huizen.
Lynn_Nikita schreef:Vind ook allemaal breemd maar we moieten niet gelijk aannemen dat ze leigt. Als pony al niet vanhaar is maar gekregen ofet leen heeft en hij hem terugw il, is het toch makkelijker om gewoon te zeggen en mee te nemen en sleutel tevragen. Op L1 heb ik nog niks gezien, maar dat kotm misschien nog wel.
Vreemd datz e wel op andere topics reageerd, maar misschien is dat vorm van afleiding??
Ik zal mijn ogen en oren openhouden, woon ook in de beurt
vivanes schreef:Ik denk dat ze nu wel op school zal zitten. En misschien heeft ze wel iets anders aan haar hoofd dan continue in dit topic berichtjes plaatsen, waar ze niet veel verder mee komt.
Maar ik vind het ongelofelijk dat jullie het niet geloven. Komop, als jullie het zou gebeuren en heel bokt zegt: 'wat een onzin, je hebt een keer rijfoto's geplaatst wat heel slecht was, en je hebt een keer gelogen op bokt, dus geloven we je nu niet....'