Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:18

Ludora schreef:
kamaron schreef:
volg dit ff....

Idem, volgens mij krijgt dit verhaal nog een staartje !

ja idd..

Hollyleaves

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:18

Niemand die zegt per defenitie dat het niet waar is, maar velen twijfelen wel, en daar hebben we ook alle recht op, aangezien je niet meer weet wat nu wel en niet waar is met ChingYi. Iedere keer wordt er over die pony's anders beweerd, ze spreekt zichzelf aan alle kanten tegen, dus hoe kan je zeker weten dat het wel of niet waar is? Logisch dus dat sommigen twijfelen en anderen weer overtuigd zijn dat het waar is. Ieder zijn mening erover.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:19

Cayenne schreef:
@ Amondi, ik geloof dat ze het daar over een andere pony heeft

Ja, een van de vele! Maar als 1 van jouw pony's is gestolen( vandaag) denk je dan dat je lekker gaat bokken over een andere pony van jou?

Zie ook: viewtopic.php?f=8&t=555592&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Om een indruk te krijgen, ook in dit topic blijkt dat mensen die haar goed kennen, dwars door haar fantasie heen prikken. Vandaar dat ik aandring op een bevestiging van het verhaal van de diefstal.

Niemand anders reageert tot nog toe met een bevestiging en bij L1( de nieuwsrubriek vd omroep) staat ook niks volgens bokkers.

rick_erika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:19

Waar stonden de paardjes?
weet dat niemand!

En hoe is het dan met die andere paardjes afgelopen, als het hek open gebroken was???

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:20

Nou, ik zal vanmiddag eens langs gaan en kijken hoe en wat.... Hebben jullie dan je zin.....?

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:22

Het gaat niet om zin ja of nee, het gaat er om dat er te veel gelogen is. De pony kan wel weg zijn maar wil dit betekenen dat die gestolen is,,

Alles kan Ontsnapt naardat er iets niet goed op slot zat?
Verkocht..?

Wie zal het zeggen ,

Sorry als de pony echt gestolen was dan zal ChingYi wel wat vaker hier te vinden zijn!
Tevens zouden haar post ergens anders niet zo vrolijk zijn,
En zal ze echt wel gelijk contact op nemen met de eigenaar?
Of de eigenaar met haar.!

Sorry ik vind het niet echt geloofwaardig net als dat wij gister nog in een ander topic vroegen waarom we niks meer van marcus en die andere knol te zien kregen of hoorde!
En smiddags/savonds staat er dat die gestolen is.
ALs het waar is bied ik me excuses aan,
maar sorry ze maakt het er zelf na dat mensen der niet meer gaan geloven!
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 18-04-06 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:24

Op L1 is nog niks geweest

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:24

ook al zo iets!

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:25

Ik denk dat ze nu wel op school zal zitten. En misschien heeft ze wel iets anders aan haar hoofd dan continue in dit topic berichtjes plaatsen, waar ze niet veel verder mee komt.

Maar ik vind het ongelofelijk dat jullie het niet geloven. Komop, als jullie het zou gebeuren en heel bokt zegt: 'wat een onzin, je hebt een keer rijfoto's geplaatst wat heel slecht was, en je hebt een keer gelogen op bokt, dus geloven we je nu niet....'

rick_erika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:26

Nee dat klopt, dat ben ik met je eens maar het blijft een vreemd verhaal.

kamaron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:29

vreemd dat op L1 nog niks te vinden is hierover...hun zijn anders erg snel met de updates van de site....

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:30

vivanes schreef:
Nou, ik zal vanmiddag eens langs gaan en kijken hoe en wat.... Hebben jullie dan je zin.....?

bel je der ook even aan?
Dat geeft meer bevestiging!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:30

Ik ben het ermee eens dat het een vreemd verhaal is, maar op zich niet heel onwerkelijk. Er staat trouwens maar 1 foto in de beginpost (iemand vroeg waarom dan niet meerdere) omdat de overige 2 verwijderd zijn door een moderator Dat staat er toch duidelijk.

Verder, in eerste instantie zou ik zeggen dat dit meisje misschien wel andere dingen aan haar hoofd heeft IRL dan hier te posten.. maar waarom post ze dan wel in andere topics- dat is voor mij wel dé vraag

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:31

Waar zal ik moeten aanbellen??? Het is een stuk land met wat stallen, en in de buurt liggen geen huizen.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:31

Vivianes:
Het gaat niet alleen om "een keertje" (asjeblieft, ben nu de tel al kwijt) slechte rijfoto's plaatsten, er zit veel meer achter waarom we haar niet zo snel serieus nemen. Ze liegt en bedriegt waar ze bij staat. Daarom kun je in principe niet ervan uitgaan dat het gelijk waar is, misschien wel, en zoja, dan net wat ik al eerder zei, hoop ik dat ze m snel terug vinden, maar goed, na alles wat er vooraf al gebeurde en na het lezen van dat topic die amondi in de link hier had gezet, vind ik het erg moeilijk om er maar zo van uit te gaan, snap je?

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:33

vivanes schreef:
Waar zal ik moeten aanbellen??? Het is een stuk land met wat stallen, en in de buurt liggen geen huizen.

dat wist ik niet, maar dan kon je eigenaar even misschien spreken ?

viewtopic.php?f=145&t=573412&hilit=

hier het topic waar wij naar marcus vroegen!
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 18-04-06 09:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:33

Vind ook allemaal breemd maar we moieten niet gelijk aannemen dat ze leigt. Als pony al niet vanhaar is maar gekregen ofet leen heeft en hij hem terugw il, is het toch makkelijker om gewoon te zeggen en mee te nemen en sleutel tevragen. Op L1 heb ik nog niks gezien, maar dat kotm misschien nog wel.
Vreemd datz e wel op andere topics reageerd, maar misschien is dat vorm van afleiding??
Ik zal mijn ogen en oren openhouden, woon ook in de beurt

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:34

En idd erg vreemd dat ze gewoon vrolijk doorpost, het niet op L1 is geweest, het niet op L1 website staat, er niets staat bij politie opsporingen van Limburg, en ga zo maar door.

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:35

Naja, je moet het zelf weten..... Maae stel je eens op in haar positie...

Maar ik ga hiermee ophouden, dit heeft toch geen zin...

@ Kimmie_girl: misschien is hij er toevallig, maar ik weet dat hij een paar dorpen verder woont, maar precies waar weet ik niet. En sowieso, ik ga toch niet zomaar aanbellen, met de boodschap, ik heb gehoord dat.....

Hollyleaves

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:36

Lynn_Nikita schreef:
Vind ook allemaal breemd maar we moieten niet gelijk aannemen dat ze leigt. Als pony al niet vanhaar is maar gekregen ofet leen heeft en hij hem terugw il, is het toch makkelijker om gewoon te zeggen en mee te nemen en sleutel tevragen. Op L1 heb ik nog niks gezien, maar dat kotm misschien nog wel.
Vreemd datz e wel op andere topics reageerd, maar misschien is dat vorm van afleiding??
Ik zal mijn ogen en oren openhouden, woon ook in de beurt

We twijfelen, das wat anders

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:37

Naja misshcien wel rieel om de man op hoogte te stellen wat er op internet rond wordt bazuind?

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:38

Ik zal wel even kijken, als ik hem zie, praat ik er wel even mee.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:38

vivanes schreef:
Ik denk dat ze nu wel op school zal zitten. En misschien heeft ze wel iets anders aan haar hoofd dan continue in dit topic berichtjes plaatsen, waar ze niet veel verder mee komt.

Maar ik vind het ongelofelijk dat jullie het niet geloven. Komop, als jullie het zou gebeuren en heel bokt zegt: 'wat een onzin, je hebt een keer rijfoto's geplaatst wat heel slecht was, en je hebt een keer gelogen op bokt, dus geloven we je nu niet....'

Als mij zoiets zou overkomen of mijn dochter dan ga ik zeker niet de dag daarna naar school. Kom zeg!!! Je bent dan toch veel te overstuur.... En bij politieberichten, marktplaats en L1 staat niets. En niet aan kunnen bellen?? Ze hebben toch een frituurzaak midden in het dorp???

Ik ga geloof ik eens in de telefoongids zoeken en bellen!!

En dat het haar pony niet is dat was me vanaf het begin af al duidelijk maar dat blijft ze nu eenmaal volhouden. Maar maakt het niet minder erg als ie gestolen is....

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:40

De eigenaar heeft geen frituurzaak, ChingYi's ouders wel En vivianes gaat bij de eigenaar langs/bij de stallen langs, dat bedoelde ze

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:41

Wat er wel of niet waar is weet niemand :s ik weet alleen dat wanneer mijn pony weg zou zijn, niemand z'n voordeur meer uit komt door de bergen flyers die door de brievenbus gestopt zijn.

Het is wat vreemd dat er al een tijd niks geantwoord wordt door TS, maargoed misschien is er een simpele verklaring voor...school of dergelijke :s?

Ik volg dit topic, en desondanks de twijfels zal ik ook mijn ogen openhouden...