Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veline schreef:Dit onderzoek is ook voor mij niets nieuws eigenlijk, ik snap daarom ook niet dat iemand kan promoveren met zo`n onderzoek ....
sarabande schreef:Ik wil mijn belastinggeld terug dat aan het "onderzoek" van deze mediageile dame gespendeerd is
sarabande schreef:Als je zo slim bent om te promoveren op iets dat al bekend is dan past enige bescheidenheid over het onderwerp.
Dit is overal de media ingegooid, dus kan ze reactie verwachten.
Arabesk schreef:sarabande schreef:Als je zo slim bent om te promoveren op iets dat al bekend is dan past enige bescheidenheid over het onderwerp.
Dit is overal de media ingegooid, dus kan ze reactie verwachten.
Waarom nou weer bescheidenheid over het onderwerp??????
Voor promoveren hoef je niet heel slim te zijn hoor, gewoon hard werken en doorzettingsvermogen zijn veel belangrijker.
Veline schreef:Volgens mij gaat dit uit van de universiteit Utrecht, lijkt me dan wel dat je een beetje slim moet zijnIk had gewoon niet verwacht dat dit op universtair niveau onderzocht was ... of heb ik dit mis
Wendy schreef:Veline schreef:Dit onderzoek is ook voor mij niets nieuws eigenlijk, ik snap daarom ook niet dat iemand kan promoveren met zo`n onderzoek ....
Heb je enig idee wat onderzoek en promotie inhoudt?
Ik heb nogal eens het idee dat veel mensen bij dit soort dingen geen idee hebben waarover ze praten.
Je kunt iets misschien wel 'weten' of 'denken' maar bewijzen is toch heel iets anders.
Fronton schreef:Maar dit onderzoek ging dus over IJslandse paarden in IJsland. Maar wat was de onderzoeksvraag?
Sjoert schreef:http://www.horses.nl/rs/appl_php/newssh ... =2&id=4000
horses.nl
Paarden die het grootste deel van de dag op stal staan zonder fysiek sociaal contact met soortgenoten, zitten minder lekker in hun vel dan paarden die dat wel hebben. Dat toonde Machteld van Dierendonck aan tijdens haar promotieonderzoek aan de Faculteit der Diergeneeskunde in Utrecht.
Fronton schreef:'Lekker in vel zitten' is al iets wat niet onderzoekbaar is.
Fronton schreef:'Lekker in vel zitten' is al iets wat niet onderzoekbaar is.
Fronton schreef:Oh, is dat alles? Als er geen onderzoeksvraag was, dan kun je met je conclusies iets teveel kanten uit en over 'bewijs' is zeker geen sprake.