Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisjuh87 schreef:Ik vond het zeker niet verdiend vond er niet veel vanaf stralen, heb betere combinaties gezien vanmiddag.
Stond ook verbaasd door het gigantiche verschil anky 87, edward 82. Had echt gevoel dat het de naam was....
russel schreef:Ik heb alleen het laatste stukje gezien, helaas, maar aan het einde van de proef, hij kan niet stilstaan, of had ik het mis, maar dat vond ik er lelijk uitzien.
Verder vind ik het heel knap van haar om na een bovenbeenbreuk, een bevalling een zuigeling en dan op haar leeftijd, is toch ook al 36? zo snel weer aan die top zit met een toch vrij jong paard. Super hoor. Of ze echt de beste is, ach ze is populair en een aardige meid als je haar zo enthousiast op haar paard ziet als ze de proef heeft gedaan. Het is maar sport.
Citaat:Zijn muziek keuze was zee gewaagd en had toch zeker een moeilijkheids factor.
het plaatje was af en wat is het toch een super paard!!!
lindaB schreef:Lisjuh87 schreef:Ik vond het zeker niet verdiend vond er niet veel vanaf stralen, heb betere combinaties gezien vanmiddag.
Stond ook verbaasd door het gigantiche verschil anky 87, edward 82. Had echt gevoel dat het de naam was....
je haalt me de woorden uit de mond!
Vond het niet reeel dat ze gewonnen had van Edward en al heeelemaal niet met zo`n verschil
Horsedances schreef:Citaat:Zijn muziek keuze was zee gewaagd en had toch zeker een moeilijkheids factor.
Laurens gebruikte nog gewoon zijn oude Queen-kür, dus het gewaagde moet nog komen. Je moet niet alles geloven wat de commentator zei, want hij vertelde ook elke keer dat er 15x de wissels om de 1 gedaan moesten worden.
![]()
Horsedances schreef:Citaat:Zijn muziek keuze was zee gewaagd en had toch zeker een moeilijkheids factor.
Laurens gebruikte nog gewoon zijn oude Queen-kür, dus het gewaagde moet nog komen. Je moet niet alles geloven wat de commentator zei, want hij vertelde ook elke keer dat er 15x de wissels om de 1 gedaan moesten worden.
![]()
Citaat:Haha idd smaken verschillen maar goed ook, ik vind de trance kur echt super. Als ik dan die van Isabell zie, denk ik wat een taaie bedoeling maar idd smaken verschillen gelukkig hihi
Horsedances schreef:Dan heb je waarschijnlijk ook gezien dat Imke en Isabelle beide (een groot deel) dezelfde muziek hadden.