Voor je hele leven getekend.. Ik hoop, dat ze goed wordt opgevangen..
Waar gaat dit heen allemaal..
Niet eens meer, een buitenritje kunnen maken, en dan gebeurt je dit.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niet eens meer, een buitenritje kunnen maken, en dan gebeurt je dit..
Hoop idd dat ze er niks aan over heeft gehouden.
wat er allemaal kan gebueren.... liza van loon schreef:Gatverdamme wat erg.. Krijg meteen kippenvelHoop idd dat ze er niks aan over heeft gehouden.

Ik dacht ook altijd dat ik veilig was op mijn paard.. Maarja.. Er kan natuurlijk alsnog van alles gebeuren!

kjoetie schreef:ik begrijp precies wat je bedoelt curly2day, en ik ben het nog steeds niet met je eens. Het moet gewoon kunnen om op je 13e alleen naar buiten te gaan, dat is hier ook gewoon hoor. En soms kan/wil je niet met zijn 2en rijden, zoals ik bv ik was de enige met paardenhobby daar, en zo ken ik er meer...Ik heb me nooit onveilig gevoelt, ook nooit wat mee gemaakt eigenlijk, en de meeste mensen die ik ken niet. Helaas is dit gewoon een freak die slachtoffers maakt daar in de omgeving.. Het is zeker veiliger om samen te gaan maar het is hier heel normaal om alleen buiten te spelen/rijden in het veld en bos hoor.. Zou ook eigenlijk de normaalste zaak van de wereld moeten zijn..
heeft rondgelopen. Maar die ging dus midden in de bosjes vlak langs het ruiterpad staan, en als je dan langsreed (op een paar cm afstand) dan stond hij daar aan zijn *piep* te sjorren. Nou kan je vertellen dat je je dan helemaal gek schrikt!!
Echt te erg...
wat erg!!! laten ze alsjeblieft snel de dader traceren!!
, heb er geen woorden voor.blensink schreef:Inderdaad Pellie,
Dit is verschikkelijk, heb er geen woorden voor.
Waar gaat het naartoe met deze wereld.
Ik wens dit meisje en haar Familie heel veel sterkte toe en dat ze de dader maar snel pakken en dat hij zijn verdiende straf krijgt.
En misschien gaan ze nu eindelijk dan de potloodventers ook eens aanpakken. Want dat kan ook gewoon maar altijd van die idioten tegenkomen op een buitenrit je voelt je als vrouw en zeker als kind niet echt veilig.
Maar we moeten toch normaal onze hobby kunnen blijven uitvoeren. Waar gaat dit heen.
Jakkes!!
Zeker weten BailyKarlos- snijden maar van mij mogen ze ook.
Pellie schreef:ooh hier wordt je toch verdrietig van....wat erg!!! laten ze alsjeblieft snel de dader traceren!!
laten we inderdaad vooral niet vergeten dat het NORMAAL is dat je als jong meisje alleen met je pony op pad gaat... die verkrachter, die hoort niet in dit verhaal thuis!!
BailyKarlos schreef:En dan denk je dat je op je paard (voor mensen zonder paardehobby groot en machtig beest) hoog en veilig bent!!!
Wat een verschrikkelijk ik weet hoe erg aanranding kan zijn helaas......
Dat duurt jaren voordat je er een beetje overheen bent maar helemaal eroverheen kom je nooit.
Stelletje viespeuken. Ik vind dat ze bij dit soort types hun ... eraf moeten snijden!!!!! Dan kunnen ze het nooit meer doen.