Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:51

Ik vind het echt vreselijk, voor dat meisje.
Voor je hele leven getekend.. Ik hoop, dat ze goed wordt opgevangen..

Waar gaat dit heen allemaal.. Niet eens meer, een buitenritje kunnen maken, en dan gebeurt je dit..

jettiiy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:59

getsie wat erg dit.. ik vind het echt te gek voor woorden dat het in iemand opkomt om iemand zoveel pijn te doen (geestelijk + waarschijnlijk ook lichamelijk), ik snap het echt niet dat zulke mensen niet gewoon optiefen en naar de h*eren gaan.
echt belachelijk tegenwoordig ben je nergens meer veilig.

golda1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:01

heel erg wat er gebeurt is, maar worden we niet vaak genoeg gewaarschuwd? Je kan tegenwoordig niet alleen de straat op waar je ook heen gaat, en alleen op een paard? Mijn kinderen niet! En de mensen die het er niet mee eens zijn? Draai het eens om, en het is uw kind? Hoe zou je je voelen? Zou je je niet heel erg schuldig voelen aan het feit dat je je kind alleen hebt laten gaan??

karinna

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:07

Arm kind, heb enorm met je te doen!
Hoop en bid voor je, dat je er uiteindelijk niets aan overhoudt.
Laat je niet klein krijgen, dan heeft hij ook niet gewonnen!!!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:09

Gatverdamme wat erg.. Krijg meteen kippenvel Hoop idd dat ze er niks aan over heeft gehouden.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:11

Ooh bah, ik zag het net ook op tv, wat ontzettend naar zeg..
Waar gaat het heen met deze wereld, of eigenlijk, waar zijn we tegenwoordig mee bezig..

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:11

Echt vreselijk.....
Dat arme meiske.....
Mja de rest is al gezegd, ik vind het echt heel erg...
Ook al is het ver weg van mij vandaan, je gaat er dan toch
weer over nadenken wat er allemaal kan gebueren....

paardenmaf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:12

Ik hoop van harte dat de man snel opgepakt wordt en gruwelijk gestraft!!!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:13

liza van loon schreef:
Gatverdamme wat erg.. Krijg meteen kippenvel Hoop idd dat ze er niks aan over heeft gehouden.

Niks aan over gehouden ? Die meid is voor dr leven getekend! Zoiets maakt geestelijk zo'n diepe wond, dat vergeet ze nooit meer.
Die stapt nooit weer alleen op een paard buiten rond, ik dnek dat ze zowiezo nooit meer alleen naar buiten durft.

tjaanie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:13

belachelijk echt

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:15

Wat erg... Ik dacht ook altijd dat ik veilig was op mijn paard.. Maarja.. Er kan natuurlijk alsnog van alles gebeuren!
Ik ben ook een keer gewaarschuwd om alleen het bos in te gaan omdat het bij mij in de buurt ook een keer is gebeurd... vreselijk!
Ik wens het meisje veel sterkte...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:22

echt vreselijk
Hoop dat de dader snel gepakt wordt..

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:23

kjoetie schreef:
ik begrijp precies wat je bedoelt curly2day, en ik ben het nog steeds niet met je eens. Het moet gewoon kunnen om op je 13e alleen naar buiten te gaan, dat is hier ook gewoon hoor. En soms kan/wil je niet met zijn 2en rijden, zoals ik bv ik was de enige met paardenhobby daar, en zo ken ik er meer...Ik heb me nooit onveilig gevoelt, ook nooit wat mee gemaakt eigenlijk, en de meeste mensen die ik ken niet. Helaas is dit gewoon een freak die slachtoffers maakt daar in de omgeving.. Het is zeker veiliger om samen te gaan maar het is hier heel normaal om alleen buiten te spelen/rijden in het veld en bos hoor.. Zou ook eigenlijk de normaalste zaak van de wereld moeten zijn..

Over dat op je 13e alleen naar buiten, dat deed ik ook op die leeftijd. En in een behoorlijk groot recreatiegebied. Maar dat deden er zoveel bij ons!

Alleen moet ik wel erbij vertellen dat er bij ons in die tijd ook een 'rukker' zoals wij dat toen noemden heeft rondgelopen. Maar die ging dus midden in de bosjes vlak langs het ruiterpad staan, en als je dan langsreed (op een paar cm afstand) dan stond hij daar aan zijn *piep* te sjorren. Nou kan je vertellen dat je je dan helemaal gek schrikt!!
Maar de politie is daarvoor ook ingelicht en wij mochten toen een paar weken niet buitenrijden, en het bos zat vol agenten. Hij is toen opgepakt.

En dan ga je idd wel nadenken over dat het eigenlijk best gevaarlijk is als meisje (en vrouw!) alleen het bos in met je paard..... heb al zo vaak van die potloodventers etc in het bos gezien!

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:24

Ik zag het net op Hart voor Nederland Echt te erg...
Veilig paardrijden in een bos kan dus ook al niet meer...
Hoop dat ze die gek snel te pakken hebben en hem voor eeuwig op sluiten...
Echt vreselijk voor dat meisje en de ouders, hoeveel schade dat wel niet geestelijk aan kan brengen
Wens haar heel veel sterkte

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:34

niet normaal meer zeg.
denk je even een buitenritje te kunnen maken!
ik wens het meisje en ouders heel erg veel sterkte en hoop dat ze die dader snel te pakken krijgen!
zulke wezens horen niet los te lopen

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:07

Wat erg voor dat meisje zeg,
Gelukkig ben ik niet makkelijk bang te krijgen,
En helemaal niet als ik op mijn paard ben in de bossen,
Wegcrossen is snel gedaan!
Maar weet natuurlijk niet hoe het met dat meisje is gegaan..

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:08

ooh hier wordt je toch verdrietig van.... wat erg!!! laten ze alsjeblieft snel de dader traceren!!

laten we inderdaad vooral niet vergeten dat het NORMAAL is dat je als jong meisje alleen met je pony op pad gaat... die verkrachter, die hoort niet in dit verhaal thuis!!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:16

En dan denk je dat je op je paard (voor mensen zonder paardehobby groot en machtig beest) hoog en veilig bent!!!

Wat een verschrikkelijk ik weet hoe erg aanranding kan zijn helaas......
Dat duurt jaren voordat je er een beetje overheen bent maar helemaal eroverheen kom je nooit.

Stelletje viespeuken. Ik vind dat ze bij dit soort types hun ... eraf moeten snijden!!!!! Dan kunnen ze het nooit meer doen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:20

Inderdaad Pellie,

Dit is verschikkelijk , heb er geen woorden voor.
Waar gaat het naartoe met deze wereld.

Ik wens dit meisje en haar Familie heel veel sterkte toe en dat ze de dader maar snel pakken en dat hij zijn verdiende straf krijgt.

En misschien gaan ze nu eindelijk dan de potloodventers ook eens aanpakken. Want dat kan ook gewoon maar altijd van die idioten tegenkomen op een buitenrit je voelt je als vrouw en zeker als kind niet echt veilig.
Maar we moeten toch normaal onze hobby kunnen blijven uitvoeren. Waar gaat dit heen.
Jakkes!!

Zeker weten BailyKarlos- snijden maar van mij mogen ze ook.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:23

blensink schreef:
Inderdaad Pellie,

Dit is verschikkelijk , heb er geen woorden voor.
Waar gaat het naartoe met deze wereld.

Ik wens dit meisje en haar Familie heel veel sterkte toe en dat ze de dader maar snel pakken en dat hij zijn verdiende straf krijgt.

En misschien gaan ze nu eindelijk dan de potloodventers ook eens aanpakken. Want dat kan ook gewoon maar altijd van die idioten tegenkomen op een buitenrit je voelt je als vrouw en zeker als kind niet echt veilig.
Maar we moeten toch normaal onze hobby kunnen blijven uitvoeren. Waar gaat dit heen.
Jakkes!!

Zeker weten BailyKarlos- snijden maar van mij mogen ze ook.

Ik heb t hele gebeuren meegemaakt en ze doen niks de politie. Niet actief zoeken niks.
Als ze hem toevallig tegenkomen zullen ze hem mischien eens arresteren waarna hij gauw weer vrijkomt anders is het natuurlijk zielig voor de dader!!!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:30

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte aan het meisje.... En hopen dat ze die dader snel te pakken krijgen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:32

Verschikkelijk gewoon,
Inderdaad Nederland is veelste zwak als het om straffen gaat.
Hier is dat wel anders.
Spanje is het op dit moment met bepaalde wetten eens die ze in Nederland hebben en zo langzaam aan volgen we het voorbeeld van Nederland.
Misschien kan Nederland wat aannemen van het straffen in de landen zoals Spanje en Turkije zou niet slecht zijn voor deze type´s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:38

Pellie schreef:
ooh hier wordt je toch verdrietig van.... wat erg!!! laten ze alsjeblieft snel de dader traceren!!

laten we inderdaad vooral niet vergeten dat het NORMAAL is dat je als jong meisje alleen met je pony op pad gaat... die verkrachter, die hoort niet in dit verhaal thuis!!

Je haalt de woorden uit mijn mond. In dit hele verhaal is er 1 schuldige en dat is de dader. Niet de ouders en niet het meisje. Zij hebben hier toch zeker niet om gevraagd?

Eerder in het topic las ik ook reacties als: 'Je kunt niet eens alleen de straat op'. Hier kan ik zo kwaad om worden. Ik vind dus dat je overal alleen heen moet kunnen gaan, zonder lastig gevallen te worden of erger. Kom op zeg, we moeten onszelf toch niet allemaal binnen gaan opsluiten voor een stel van die achterlijke creeps?

Verder denk ik dat het weinig met 'tegenwoordig' te maken heeft. Dat hoor je ook zoveel de laatste tijd: 'Tegenwoordig kun je niet eens meer.. etc.' Bullshit! Het is nooit anders geweest. Al zolang de mensheid bestaat, bestaan er achterlijke psychopaten.

Ik hoop dat het meisje direct goede, professionele hulp krijgt en ze haar leven weer kan 'oppakken'.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 02:51

BailyKarlos schreef:
En dan denk je dat je op je paard (voor mensen zonder paardehobby groot en machtig beest) hoog en veilig bent!!!

Wat een verschrikkelijk ik weet hoe erg aanranding kan zijn helaas......
Dat duurt jaren voordat je er een beetje overheen bent maar helemaal eroverheen kom je nooit.

Stelletje viespeuken. Ik vind dat ze bij dit soort types hun ... eraf moeten snijden!!!!! Dan kunnen ze het nooit meer doen.

Ik denk dat die mensen best slim zijn.
Misschien heeft die man wel haar om de weg gevraagd en is ze stil gaan staan?
dan kan je iemand makkelijk van een paard aftrekken denk ik.
of hij wou het paardje aaien..

maar inderdaad, ze zouden z'n ... er af moetne hakken
en zijn handen.. brrr.. dat zulke dingen zo veelvuldig gebeuren. gewoon eng

supertygetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 04:06

Dit is echt heeel erg. Niet te geloven. Zulk soort verhalen gebeuren toch alleen in Amerika?
(ff tussendoor ik woon dus in Amerika en in het jaar dat ik hier woon is er dus ook al iemand vermoord in mijn plaats)

Maar dit is echt ongelofelijk. Als er iemand meer details heb lees ik ze graag over hoe dit toch kon gebeuren.

Overigens ga ik nooit alleen buitenrijden, simpelweg omdat ik dat niet verantwoord vind aangezien ik anders alleen buiten bewustzijn op een bospad zou kunnen liggen als mijn paard er vandoor gaat ofzo. Zoiets verwacht ik niet, maar daar houd ik dan toch rekening mee.

Maar om deze redenen? Dat is echt niet normaal.
Daar kan ik echt niet bij.

Toch denk ik ook aan die man. Die man kan er (hoe gek ook) waarschijnlijk niets aan doen. Ik vind dat hij naar een inrichting moet en dat hij daar ook nooit uit weg mag, maar hij heeft het er vast ook niet makkelijk mee! Begrijp me goed, ik keur deze man zijn daden echt HE-LE-MAAL niet goed! Maar ik kan me niet voorstellen dat deze man dit puur om zijn eigen plezier heeft gedaan. Misschien ben ik te goed voor deze wereld.