Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sfiejj schreef:Vreselijk dit!! Ik weet niet, maar ik las een ander topic, over dat het bij zee is gebeurd.. En ik dacht echt gelijk.. Dalijk istie verdronken :| Sorry voor deze gruwelijke reactie, maar ik dacht daar gelijk aan..
Sfiejj schreef:Sorry hoor nils, ik bedoelde het goed... Misschien kunnen ze een duikersploeg of iets inzetten. Als is de zee wel heel groot.. Sorry.. 't was echt goed bedoeld. En tuurlijk word je er als eigenaresse niet vrolijk van, maar als het is gebeurd, is het gebeurd. Als het niet is gebeurd, is het niet gebeurd. Zo is dat nou eenmaal. En ik vind mijn reactie helemaal niet onzinnig...
Ipsilonka schreef:@cer. Ja, bij de mest die op de ongebruikelijk plaats was gevonden, maar ze waren het spoor vlug weer kwijt.
russel schreef:Sfiejj schreef:Sorry hoor nils, ik bedoelde het goed... Misschien kunnen ze een duikersploeg of iets inzetten. Als is de zee wel heel groot.. Sorry.. 't was echt goed bedoeld. En tuurlijk word je er als eigenaresse niet vrolijk van, maar als het is gebeurd, is het gebeurd. Als het niet is gebeurd, is het niet gebeurd. Zo is dat nou eenmaal. En ik vind mijn reactie helemaal niet onzinnig...
Een paard dat de zee in rent? Ja, misschien een zeepaard?
Een paard dat in paniek is rent een end weg tot hij ver genoeg van het gevaar is, gaat grazen en op zoek naar zijn stal/ de kudde. Op zijn weg terug kan hij zich verstapt hebben of zijn been open gehaald hebben en dus nu is het zoeken naar die route die hij heeft afgelegd. Dan zou je hopen dat ze een heli gebruiken met infrarood camera om levende wezens te traceren. Lijkt me dat een geoefend oog onderscheid kan maken tussen een paard en een hert. Maar dat zal wel weer te duur zijn.
newforster schreef:Ja maar een dier kan niet opduiken als die vast zit ergens..
newforster schreef:Dier loopt al3 dagen buiten met hoofdstel en zadel op.Lijkt me igg ook geen pretje,en hij kan ergens vast zitten met de teugels ofso.
opala schreef:newforster schreef:Dier loopt al3 dagen buiten met hoofdstel en zadel op.Lijkt me igg ook geen pretje,en hij kan ergens vast zitten met de teugels ofso.
Een paard in paniek (bij ontdekken dat ie vast zit) trekt alle tuig kapot, dus vastzitten lijkt mij onwaarschijnlijk