Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kippiej schreef:ik hoorde net dat er een paard hier in friesland aan doodgegaan isen ook nog best dicht bij drachten...
bergkraai schreef:je weet het nooit er wordt ook erg veel gelult hoor! Denken jullie dat ik mijn jaarling halverwege januari kan verplaatsen naar Koekangerveld (jaja natuurlijk ligt dat vlak naast Koekange)
tienus63 schreef:En als mindfields echt oprechte excuses meent; dan haalt ze media er nu ook weer bij. En zegt ze haar excuus met naam en toenaam. Dat maakt het allemaal geloofwaardiger en oprechter.
Mindfields schreef:tienus63 schreef:En als mindfields echt oprechte excuses meent; dan haalt ze media er nu ook weer bij. En zegt ze haar excuus met naam en toenaam. Dat maakt het allemaal geloofwaardiger en oprechter.
Goed....zal het hier nogmaals uitleggen...
Ik heb de Hoefslag gemaild, het hele verhaal verteld en gevraagd of ze hier een stukje over wilden plaatsen omdat ik de naam van Benak in eer wilde herstellen onder het paardenvolk. helaas wilde de Hoefslag dit niet. Daarnaast heb ik met de Meppeler Courant gebeld, met dezelfde vraag. Ook hier wilden ze er niks over plaatsen. Mocht er nog een keer aandacht aan worden geschonken dan bellen ze mij om er dan wel een stukje over te plaatsen. Dus ja ik heb de media benaderd om met mijn volledige naam en toenaam het verhaal te doen en Benak in eer te herstellen. En nee er werd niet op ingegaan. Je mag zelf weten of ik oprecht mijn excuses meen, ik wet dat het zo is en Benak ook. Ik heb hem twee keer aan de telefoon gehad, de tweede keer belde hij me om me te bedanken voor de mega bos bloemen die ik heb laten bezorgen. Hij heeft me nogmaals gevraagd om een kop koffie te komen doen zodra de rhino over is en hij zeie rbij dat ik niet alleen moest zeggen dat ik dat zou doen, maar het ook ECHT moest doen. En dat doe ik ook. Ik heb hier mijn excuses gemaakt en aan meneer Benak zelf en als iemand twijfelt aan mijn oprechtheid van de gemaakte excuses, dan is dat maar zo. Ik wet dat het wel oprecht is.
pascha7 schreef:weet iemand misschien waar het nu allemaal is uitgebroken