Kelly mag paard Queen houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:17

ik bedoelde met die vooroordelen dat je zo uit heldere hemel mij uitmaakt voor sadist en meent te weten wat ik waarom schrijf en al helemaal wat ik van iemand denk.....
het verschil tussen jou en mijn manier van schrijven is dat ik niet persoonlijk wordt en om mijn gelijk te halen of te krijgen mensen ga lopen uitschelden en/of beschuldigen van wat dan ook....

Als je mijn woorden niet begrijpt of vind dat het kwetsend overkomt, had je mij daar ook gewoon op aan kunnen spreken en om uitleg kunnen vragen.....

Vwb de problematiek rond dat paard....Een paard dat ik waardevol vind hoeft qua geld niets waard te zijn voor jouw of wie dan ook....

Anoniem

Re: Kelly mag paard Queen houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:03

Ik denk als je goed leest dat,Napoline het woord sarcastisch bedoelt in plaats van sadistisch.

Napoline ,je moet er ook rekening mee houden dat de mensen geen moeite verder hebben gedaan om kelly te kennen.
Wij weten hoe moeilijk ze het heeft .Hun zien heel rechtlijnig maar één ding , en dat is dat het paard terug moet naar de eigenaar.
Ik denk dat je het best de boel moet proberen ye laten rusten.Betweters ga je toch houden.
Natuurlijk kwetsen ze Kelly iedere keer weer ,maar dat mag blijkbaar onder de mom van een eigen mening hebben.En bokt is nu eenmaal bokt .De één heeft wat meer recht op een andere mening, als een ander.

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:11

Beste mensen allemaal

Iedereen mag van mij een eigen mening hebben. Ook als het voor de duitse familie is ( al vind ik dat natuurlijk niet zo leuk maar toch...) Toch vind ik het jammer dat ze dan geen contact wilde met mij. Dan hadden ze Queen zowiezo kunnen zien, en als we niet tot een oplossing kwamen, kon het nog via de rechtbank. Want nu zijn de grootste winnaars onze advocaten.

Dan over de jumping waar over gesproken werd. Er is inderdaad een jumping geweest waar altijd foto's hingen van gestolen paarden. En blijkbaar heeft Queen daar ook tussen gehangen. Maar die jumping was een tweedaagste, dubbel terrein en nog eens twee weekends achter elkaar. Eerst regionaal en dan nationaal. Pakweg per dag zo een 1000 aanwezigen en meer. Dus zo een 4OOO in totaal (normaal meer want er waren veel pony ruiters dus veel oma's en opa's extra) die bijna allemaal de foto's hebben bekeken. Ik heb Queen daar gereden als 4, 5 en 6 jarige. Ik kende heel veel mensen en niemand van die meer dan 4000 mensen hebben haar herkend! Zelfs ik niet, zelfs adri niet! Zijn wij dan allemaal medeplichtig? Ik wou dat het toen al was uitgekomen. Echt waar. Het zou misschien niet minder pijnlijk zijn geweest maar ik denk wel gemakkelijker.

En nu wat anders. Zaterdag ga ik met Queen een krachtproef meerijden. Ik kijk er nu al naar uit! Vorig jaar in maart wist ik die te winnen. Queen sprong zonder al te veel moeite over 3m uit! De muur had ze niet een keer geraakt. Alleen de trippel die er juist voor komt. Queen doet dit echt heel graag. Ze komt zo enthousias binnen. Je voelt haar onder je veranderen als ze die muur te zien krijgt. Ze begint zowaar te dansen onder mij! Dus voor diegene die willen, zaterdag avond mag je duimen!!!

Groetjes Queen en kelly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:14

Waar moet je springen zaterdag ,Kelly?

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:15

Peer, panhof. en ik ben best zenuachtig. Deze avond heb ik dressuurles en na de les gaan we nog eens oefenen. Dan spring ik nog even met haar (dat doet ze liever als dressuur) hihi

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:20

Ohja, en nog even iest, als je wilt komen silvana, je bent uiteraard welkom. Maar kom dan wel even iets zeggen. Dan weet ik tenminste wie je bent he. Het is zo raar om hier altijd een discutie of gesprek te hebben met mensen die je niet eens kent, waar je niet echt een gezicht op kan plakken.

Groetjes ons

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:23

Kelly ,zou jij me kunnen uitleggen hoe het wedstrijd systeem in belgie werkt, mijn dochtertje is juist gestart op haar eerste dressuur wedstrijd ,daar was nog geen licentie voor nodig.Maar ik snap er niks van ,ik hoor termen als regionaal en subregionaal ,ik ben al eens op site's gaan kijken maar ik kom er niet uit.Het mag per PB anders zitten we mischien te veel naast het onderwerp

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:26

@Silvana: Niet denken maar zeker weten... en goed en vooral alles lezen kan een hoop verhelderen.
Mischien is het een optie om eens zonder vooroordelen berichten in z'n geheel te lezen van mensen voordat je "denkt te weten" wat iemand bedoelt.

En over uitleg over wedstrijden kun je een ander topic openen zodat dit niet uitmond in een geheel van off-topic reacties en wedstrijdverslagen....

Even geheel off en eigenlijk on-topic: Napoline en ik hebben het uitgesproken en het bleek allemaal te gaan om een groot misverstand.

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:32

Ik ga trainen. En de paarden wat verzorgen. (en Queen wat extra hihi) ik kom nog wel eens langst om te lezen wat er allemaal gebeurd hier. Groetjes Queen en kelly tot van de week!!

Napoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:32

Citaat:
Even geheel off en eigenlijk on-topic: Napoline en ik hebben het uitgesproken en het bleek allemaal te gaan om een groot misverstand.

Ik kan dit bevestigen.

@Kelly: veel succes op de wedstrijd.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:34

KellyC schreef:
Dan over de jumping waar over gesproken werd. Er is inderdaad een jumping geweest waar altijd foto's hingen van gestolen paarden. En blijkbaar heeft Queen daar ook tussen gehangen. Maar die jumping was een tweedaagste, dubbel terrein en nog eens twee weekends achter elkaar. Eerst regionaal en dan nationaal. Pakweg per dag zo een 1000 aanwezigen en meer. Dus zo een 4OOO in totaal (normaal meer want er waren veel pony ruiters dus veel oma's en opa's extra) die bijna allemaal de foto's hebben bekeken. Ik heb Queen daar gereden als 4, 5 en 6 jarige. Ik kende heel veel mensen en niemand van die meer dan 4000 mensen hebben haar herkend! Zelfs ik niet, zelfs adri niet! Zijn wij dan allemaal medeplichtig? Ik wou dat het toen al was uitgekomen. Echt waar. Het zou misschien niet minder pijnlijk zijn geweest maar ik denk wel gemakkelijker.

Meis lees eens wat ik geschreven heb, ik veroordeel je helemaal niet of beschuldig je van wat dan ook....
ik reageeer alleen op wat er geschreven is, schijnbaar zijn er mensen die gelijk in de telefoon/mail/pb/pm klimmen en menen te weten wat de achterliggende gedachte, en dan negatieve gedachte, van iemand is....
Dat ik onder mijn bericht, en ook al vaker heb ik dat geschreven, geen partij voor wie dan ook kies of gekozen heb of zal kiezen... wordt maar gewoon overheen gelezen omdat schijnbaar dat dan niet klopt bij de veronderstellingen die bepaalde personen (kan zowel 1 als meerdere zijn) hebben over mij en andere mensen die niet strak meelopen langs het lijntje wat de mening is van bepaalde mensen in dit en het vorige topic....

KellyC schreef:
En nu wat anders. Zaterdag ga ik met Queen een krachtproef meerijden. Ik kijk er nu al naar uit! Vorig jaar in maart wist ik die te winnen. Queen sprong zonder al te veel moeite over 3m uit! De muur had ze niet een keer geraakt. Alleen de trippel die er juist voor komt. Queen doet dit echt heel graag. Ze komt zo enthousias binnen. Je voelt haar onder je veranderen als ze die muur te zien krijgt. Ze begint zowaar te dansen onder mij! Dus voor diegene die willen, zaterdag avond mag je duimen!!!

Groetjes Queen en kelly

en dit is geheel off-topic.... voor wedstrijden en wedstrijduitslagen zijn er andere fora op bokt waar je dan een topic over kunt openen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:39

Hoewel ik het voor Kelly fijn vind dat ze Queen mag houden vind ik deze uitspraak heel erg naar voor de fokker/eigenaar van Queen.
Moet er echt niet aandenken dat een van m'n eigengefokte paarden gestolen zou worden en dat als je hem dan na jaren weer terug vind je hem niet terug kan krijgen
Als dat met Ustinov of Angelo zou gebeuren zou ik tot aan de poorten van de hel gaan om m'n dieren terug te krijgen, ongeacht hoe goed de "nieuwe eigenaar" er ook voor zorgde.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:54

Alane schreef:
@S: Niet denken maar zeker weten... en goed en vooral alles lezen kan een hoop verhelderen.

En over uitleg over wedstrijden kun je een ander topic openen zodat dit niet uitmond in een geheel van off-topic reacties en wedstrijdverslagen....

S schreef:
.Het mag per PB anders zitten we mischien te veel naast het onderwerp
.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:30

Ik had het niet over het antwoord dat gegeven zou kunnen worden maar op de vraag zelf.... duh

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:25

Ilindra, dat is nou PRECIES wat ik bedoel!! Maar natuurlijk hoop ik ook het beste voor Kelly

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:16

Er zijn sommige mensen die vinden dat er niet over wedstrijden mag gesproken worden in dit topic, wel er zijn mensen die geïnteresseerd zijn in wat Queen doet. Die graag weten hoe dat het met haar gaat in de sport en dan schrijf ik dat hier gewoon neer. Zo erg is dat toch niet. En als het iemand stoort, er zijn topics genoeg waar je naar toe kan gaan. Dit is de enige weg om te vertellen wat er met Queen gebeurd. Ik kan toch moeilijk iedereen een PBtje sturen, ik ga nogal lang bezig zijn denk ik zo

Groetjes Queen en kelly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:19

Maar je gaat daardoor wel erg offtopic. Waarom open je niet een niet topic over hoe het met dat paard gaat? Dat is makkelijker en overzichtelijker.

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:24

Het gaat hier toch gewoon over queen en hoe hij het nu vergaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:30

Het gaat hier over het feit of Kelly Queen nu wel of niet mag houden, niet over haar wedstrijdresultaten.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:05

Of hoe het wedstrijdsysteem in België in elkaar steekt... Voor wedstrijduitslagen en/of vragen over hoe en wat met wedstrijden zal een ieder hier op bokt zich aan dezelfde regels moeten houden....

Daarbij gaan de andere topics niet over gerechtelijke uitspraken betreffende grensoverschrijdende diefstallen van paarden....
en is het op zich, politiek gezien voor de toekomst reuze intressant wat de uitspraak zal zijn...
En wat de mening is van mensen over een uitspraak en de situatie daaromtrent

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:51

Als organisator van die jaarlijkse jumpings, kan ik vertellen dat alle gestolen paarden steeds ophingen en ook vermeld werden in de programmaboeken. Steeds en elk jaar opnieuw werden de eigenaars van de gestolen paarden uitgenodigd, zij hadden de keuze tussen 4 dagen vanaf 6 uur 's morgens tot 12 uur 's avonds. Er zijn mensen op bokt, die hun paard gestolen was, die ook uitgenodigd geweest zijn en ook daar waren. De Eigenaars van Queen zijn nooit daar geweest, het was +/- 1 - 1,3O uur rijden van bij hen tot op de jumping. Wij zullen allemaal moeten afwachten op het resultaat van de rechtbank, of wij nu voorstander of tegenstander zijn. Vind het alleen spijtig dat de Nederlandse en Belgische taal toch zo hard verschillen, woordbetekenis.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:30

Adri het is geen verwijt maar een voorbeeld...
Vwb de verschillen tussen de talen... als ik iets niet snap dan vraag ik wat er bedoelt wordt en veroordeel niet gelijk of trek conclussies... en gun iemand het voordeel van de twijfel...
Je kunt me niet wijsmaken dat stiekum achter de schermen om mailtjes sturen naar iemand zodat die al op voorhand iemand veroordeelt heeft en niet meer objectief kijkt ook maar iets met een taalverschil of barriere te maken heeft....

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:58

Ah,mij stoort het niet of je nou de wedstrijdverslagen in dit topic zet Kelly
Wat mij uitermate stoort is die zinloze discussie tussen Alane en Napoline
En Sorane,jij gaat ook heel erg offtopic hoor

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 23:21

Blue_Star schreef:
Ah,mij stoort het niet of je nou de wedstrijdverslagen in dit topic zet Kelly
Wat mij uitermate stoort is die zinloze discussie tussen Alane en Napoline
En Sorane,jij gaat ook heel erg offtopic hoor

Dit is on-topic....????
Lieverd dit forum heeft regels en daar moet iedereen zich aanhouden... en voor wedstrijverslagen en data zijn er legio mogelijkheden op bokt... tot aan het kippenhok aan toe.
En of jij iets zinvol of zinloos vind.. prima.. voor Napoline en mij was die heel verhelderend en is al lang be-eindigd. Wel blijven opletten he??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:39

@ Blue_Star
Waar ga ik offtopic dan? Quote het even voor me aub.
Maar waar in jouw berichtje blijf je zelf ontopic? Als je dat ook even wil quoten ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.