Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Even geheel off en eigenlijk on-topic: Napoline en ik hebben het uitgesproken en het bleek allemaal te gaan om een groot misverstand.
KellyC schreef:Dan over de jumping waar over gesproken werd. Er is inderdaad een jumping geweest waar altijd foto's hingen van gestolen paarden. En blijkbaar heeft Queen daar ook tussen gehangen. Maar die jumping was een tweedaagste, dubbel terrein en nog eens twee weekends achter elkaar. Eerst regionaal en dan nationaal. Pakweg per dag zo een 1000 aanwezigen en meer. Dus zo een 4OOO in totaal (normaal meer want er waren veel pony ruiters dus veel oma's en opa's extra) die bijna allemaal de foto's hebben bekeken. Ik heb Queen daar gereden als 4, 5 en 6 jarige. Ik kende heel veel mensen en niemand van die meer dan 4000 mensen hebben haar herkend! Zelfs ik niet, zelfs adri niet! Zijn wij dan allemaal medeplichtig? Ik wou dat het toen al was uitgekomen. Echt waar. Het zou misschien niet minder pijnlijk zijn geweest maar ik denk wel gemakkelijker.
KellyC schreef:En nu wat anders. Zaterdag ga ik met Queen een krachtproef meerijden. Ik kijk er nu al naar uit! Vorig jaar in maart wist ik die te winnen. Queen sprong zonder al te veel moeite over 3m uit! De muur had ze niet een keer geraakt. Alleen de trippel die er juist voor komt. Queen doet dit echt heel graag. Ze komt zo enthousias binnen. Je voelt haar onder je veranderen als ze die muur te zien krijgt. Ze begint zowaar te dansen onder mij! Dus voor diegene die willen, zaterdag avond mag je duimen!!!
Groetjes Queen en kelly
Alane schreef:@S: Niet denken maar zeker weten... en goed en vooral alles lezen kan een hoop verhelderen.
En over uitleg over wedstrijden kun je een ander topic openen zodat dit niet uitmond in een geheel van off-topic reacties en wedstrijdverslagen....S schreef:..Het mag per PB anders zitten we mischien te veel naast het onderwerp
Blue_Star schreef:Ah,mij stoort het niet of je nou de wedstrijdverslagen in dit topic zet Kelly
Wat mij uitermate stoort is die zinloze discussie tussen Alane en Napoline
En Sorane,jij gaat ook heel erg offtopic hoor