Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrie schreef:De boerderij is vlakbij de Rozenkwekerij, weet je die? Bij die rotonde.
Echt verschrikkelijk zeg, jeetje heb er geen woorden voor. Wat een nachtmerrie!
Heel veel sterkte voor iedereen!
en dan zo terug rijdend door barendecht naar ridderkerk (langs de depedance van de Gaarde) Esmeralda schreef:zo hehe alles gelezen, wat een ramp zeg, verschrikkelijk.
maar waar stond die boederij dan op de middendijk?? is dit vanaf de rijksweg te zien? Je zou het toch bijna verplicht stellen dat alle stallen een voor en achterdeur hebben. (box met deur voor en achter)

Esmeralda schreef:Marrie schreef:De boerderij is vlakbij de Rozenkwekerij, weet je die? Bij die rotonde.
Echt verschrikkelijk zeg, jeetje heb er geen woorden voor. Wat een nachtmerrie!
Heel veel sterkte voor iedereen!
nee, ik denk dat ik in de verkeerde hoek zit te denken![]()
zit vanaf het zwembad te denken, vanuit daaren dan zo terug rijdend door barendecht naar ridderkerk (langs de depedance van de Gaarde)

Celvin schreef:Jeeeeeezus zeg ik heb het koud nu...![]()
Het is echt gewoon verschrikkelijk, dat verhaal van de dieren die aan et gillen waren.... oliebol zeg !!!![]()
Het komt nu allemaal wel erg dichtbij en allemaal zo kort op elkaar, pfff als het aangestoken mocht zijn, hoop ik dat degene bekend wordt gemaakt.....

Nannes schreef:Celvin schreef:Jeeeeeezus zeg ik heb het koud nu...![]()
Het is echt gewoon verschrikkelijk, dat verhaal van de dieren die aan et gillen waren.... oliebol zeg !!!![]()
Het komt nu allemaal wel erg dichtbij en allemaal zo kort op elkaar, pfff als het aangestoken mocht zijn, hoop ik dat degene bekend wordt gemaakt.....
ja en zelf ook opsluiten in een stal en het stro eronder aansteken, weet ie ook eens hoe het voelt
Promessa schreef:het was een hele oude boerderij... hij stond ook een beetje scheef (de schuur dan)...
Billy schreef:Bullshit dames. Er stond helemaal niks op instorten, het was idd een oude boerderij, maar keurig netjes onderhouden, en de paarden stonden er prima.
Bah, wat een misselijk stel zijn een aantal van jullie

Vinaba schreef:oh dus nou ben ik de boosdoener?
lekker is dat ik zeg 1 klein dingetje met een [onzekerheid in mijn bericht] en ik heb het gedaan
die anderen die zeiden veel meer..
en ik heb het nu weer gedaan lekker is dat..
jullie hebben het wel voor het kiezen he?!
windhond schreef:Vinaba schreef:oh dus nou ben ik de boosdoener?
lekker is dat ik zeg 1 klein dingetje met een [onzekerheid in mijn bericht] en ik heb het gedaan
die anderen die zeiden veel meer..
en ik heb het nu weer gedaan lekker is dat..
jullie hebben het wel voor het kiezen he?!
nee joh meid zo gaan die dingen nu eenmaal.
Ik zit net op de Locom kabelkrant te kijken en de politie zoekt meerdere mensen die mogelijk getuigen zijn van de brand. Er zijn 3 jonge mannen gezien rond 00.15 op het corellipad gevolg door een oudere man. En ze zoeken een man die sávonds laat zijn auto nog heeft schoongemaakt bij het shell station. De mogelijke getuigen worden opgeroepen zich te melden mogelijk dat zij meer info hebben.
Even voor de goede orde : er staat dus NIETS over brandstichting maar mogelijk dat deze mensen meer kunnen vertellen.