Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxsandraxx schreef:Dit is werkelijk super nieuws voor jou !!!
Voor die duitse mensen misschien wel wat minder, maar misschien komen jullie er zo ook wel uit of zo.... ze kunnen misschien het veulentje van Queen kopen ? Dan hebben ze toch ook een stukje van haar ?
Yuna schreef:(btw jij bent wel lenig zegzomaar hup erop, ik moet eerst drie-vier keer hupsen en dan er op klauteren ^^ en mijn paardje is veel kleiner)
Op mijn 1 paard van 1.68 hoef ik het niet te proberen en die van 1.60 is ook catastrofaal, en als het mij dan al lukt om er zo op te springen wordt ik waarschijnlijk toch dadelijk boos richting het zand gelanceerd

Iedereen was blij dat Queen er terug bij was! Zo is er ook een jongen op jumping, Benny. Hij is misschien wel simpel, maar hij was zo gelukkig dat hij queen rond haar nek vloog en begon te wenen van geluk! Hij had een tasje aan zich hangen met daar alle krantenartiekels van Queen. Da was zo lief! En queen verdraagt normaal niet dat ze zo heftig doen rond haar, maar dit liet ze wel toe! Ik denk dat Queen ook gelukkig was! En zeker toen ze weer haar strikje aan haar hoofdstel kreeg! Ik heb al heel vaak mooie strikjes gewonnen met Queen, maar deze is wel speciaal. Deze is haar eerste nadat ze terug thuis is gekomen!